![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Witam wszystkich szykuje się do zmiany głowicy w swoim audi gdyż moja juz powoli kończy żywot, pacjent to a4 1.8t 450km 530nm mam kompletna głowice w idealnym stanie z ADRa wolnossacego i pytanie takie czy zawory z wolnossaka są takie same jak w 1.8t AEB czy lepiej założyć te z AEB. Z góry dzięki za pomoc
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ktoś coś wie na ten temat? Czy zawory z wolnossaka są równie wytrzymałe co te z turbo, bo nie wiem czy zmieniać czy zostawić je w spokoju , doładowanie 2 bary moc na chwilę obecną 450 km Pozdr
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Odpal Etkę, sprawdź numery części w dla ADR i AEB, porównaj czy są te same.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
ssące są identyczne, wydechowe są inne
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podziękował w takim razie kupię nowe ori zawory na wydech bo boje się ze te z adra urwa się przy 500+
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
to może lepiej już kup zawory z Inconel'u - pewnie cena będzie podobna do oryginału a mocniejsze.
![]() są jeszcze z Inconel'u wypełniane sodem. ![]() -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
te z AEBa też potrafią się chyba urwać??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Każdy zawór można urwać czy to oryginał czy supertech, wszystko w rękach stroiciela, napewno uszczelniacze założę z supertecha a co do zaworów jeszcze to przemyśle, wczoraj miałem w ręku zawory supertecha nadwymiar w 2.2t i oryginał, oryginał wyglądał bardziej Męsko i miał taki sam wymiar w gnieździe co supertech, 16 zaworów z supertecha i 4 oryginały zobaczymy czy udzwigna Kloca konia
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
no właśnie z jakiej przyczyny urywają się, czy po podniesieniu limitera?? marecek a Ty czasem nie miałeś zaworów z rs4??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
ja to bym wolał założyć każde które są jednoczęściowe niż zgrzewany trzonek z grzybkiem bo tam się właśnie urywa zawór wydechowy i robi masakrę...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zakładam stare z AEB dały rade 450km dadzą i 500+
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 October 2014 ![]() |
Prawie dekade od powstania tematu chciałbym żeby ktoś z Was tym razem rozwiał moje wątpliwości ponieważ składam sobie kolejny silnik po awarii zaworu wydechowego w poprzednim.
Była to co prawda awaria spowodowana przestawieniem rozrządu ale niesmak pozostał ![]() Głowica była regenerowana i zdecydowałem się na zawory wydechowe Paradowscy AMP, w internecie jak to w internecie ilu użytkowników tyle opinii. Czy mam się czym martwić? Zawór jest jednoczęściowy i jest +1mm, silnik może będzie miał pod 300koni no i lubie troche pognieść grata dłużej nie tylko od świateł do świateł. Jest sens to jeszcze zmieniać przed poskładaniem? W końcu chyba jest to normalny zawór no i jest nowy a nie 25 letni chociaż wiadomo że fabryczne mają swoje zalety. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 01:10 |