Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> zawory 1.8T a zawory 1.8 ADR ? jakies roznice?
marecek1522
post Tue, 04 Aug 2015 - 15:53
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Witam wszystkich szykuje się do zmiany głowicy w swoim audi gdyż moja juz powoli kończy żywot, pacjent to a4 1.8t 450km 530nm mam kompletna głowice w idealnym stanie z ADRa wolnossacego i pytanie takie czy zawory z wolnossaka są takie same jak w 1.8t AEB czy lepiej założyć te z AEB. Z góry dzięki za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 04 Aug 2015 - 15:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marecek1522
post Wed, 05 Aug 2015 - 01:28
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Ktoś coś wie na ten temat? Czy zawory z wolnossaka są równie wytrzymałe co te z turbo, bo nie wiem czy zmieniać czy zostawić je w spokoju , doładowanie 2 bary moc na chwilę obecną 450 km Pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 06 Aug 2015 - 08:23
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Odpal Etkę, sprawdź numery części w dla ADR i AEB, porównaj czy są te same.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 06 Aug 2015 - 08:48
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





ssące są identyczne, wydechowe są inne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek1522
post Thu, 06 Aug 2015 - 23:43
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Podziękował w takim razie kupię nowe ori zawory na wydech bo boje się ze te z adra urwa się przy 500+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Fri, 07 Aug 2015 - 07:39
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



to może lepiej już kup zawory z Inconel'u - pewnie cena będzie podobna do oryginału a mocniejsze.



są jeszcze z Inconel'u wypełniane sodem.



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Fri, 07 Aug 2015 - 07:43
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





te z AEBa też potrafią się chyba urwać??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek1522
post Fri, 07 Aug 2015 - 09:17
Post #8


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Każdy zawór można urwać czy to oryginał czy supertech, wszystko w rękach stroiciela, napewno uszczelniacze założę z supertecha a co do zaworów jeszcze to przemyśle, wczoraj miałem w ręku zawory supertecha nadwymiar w 2.2t i oryginał, oryginał wyglądał bardziej Męsko i miał taki sam wymiar w gnieździe co supertech, 16 zaworów z supertecha i 4 oryginały zobaczymy czy udzwigna Kloca konia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Fri, 07 Aug 2015 - 09:34
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





no właśnie z jakiej przyczyny urywają się, czy po podniesieniu limitera?? marecek a Ty czasem nie miałeś zaworów z rs4??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Fri, 07 Aug 2015 - 21:15
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





ja to bym wolał założyć każde które są jednoczęściowe niż zgrzewany trzonek z grzybkiem bo tam się właśnie urywa zawór wydechowy i robi masakrę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek1522
post Fri, 07 Aug 2015 - 23:07
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Zakładam stare z AEB dały rade 450km dadzą i 500+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ivanovic
post Mon, 08 May 2023 - 14:33
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 04 October 2014





Prawie dekade od powstania tematu chciałbym żeby ktoś z Was tym razem rozwiał moje wątpliwości ponieważ składam sobie kolejny silnik po awarii zaworu wydechowego w poprzednim.
Była to co prawda awaria spowodowana przestawieniem rozrządu ale niesmak pozostał ph34r.gif

Głowica była regenerowana i zdecydowałem się na zawory wydechowe Paradowscy AMP, w internecie jak to w internecie ilu użytkowników tyle opinii. Czy mam się czym martwić?
Zawór jest jednoczęściowy i jest +1mm, silnik może będzie miał pod 300koni no i lubie troche pognieść grata dłużej nie tylko od świateł do świateł.
Jest sens to jeszcze zmieniać przed poskładaniem? W końcu chyba jest to normalny zawór no i jest nowy a nie 25 letni chociaż wiadomo że fabryczne mają swoje zalety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 01:10