Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> rozlany bilstein by zerkopol, wiecej takich przypadkow ?
gość_shafter_*
post Sat, 31 Dec 2011 - 11:00
Post #1









Witam

Kolejny zestaw B8 do BMW z zerkopolu, tym razem do E91 wczesniej w E46.

I ta sama historia, tylne amortyzatory rozlane po poł roku i niecałych 20kkm, lewy tył do tego metalicznie szpetnie stuka.

IDENTYCZNIE miałem w poprzedniej E46 gdzie zerkopol rozlał sie i zatarł tłoczysko w ciągu poł roku.

Czy oni produkują te amory samy i nalepiają hologram bilstein ??

Czy "oryginalny" bilstein też sie tak zachowuje ?

Cos mi tu mocno smierdzi bo takie historie przewijają sie praktycznie wszedzie na forach.

Czekam na opinie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 31 Dec 2011 - 11:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piechur
post Sat, 31 Dec 2011 - 11:18
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Znam dobrze co najmniej 4-5szt. e30 318is (a jakbym popytał to pewnie więcej) które jeżdzą często i ostro w bmw-challenge, rallylandzie, superoesie poznańskim i innych podobnych imprezach na bilu by zerko i zero problemów - w niektórych przypadkach auta mają za sobą dwa pełne sezony, kilkadziesiąt! imprez - czyli kilka tysięcy km jazdy na ostro!


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 31 Dec 2011 - 14:03
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





moze amorek standardowej dlugosci a zawias obnizony?
za dlugi amor jednym slowem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolas123
post Sat, 31 Dec 2011 - 15:45
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 01 May 2010
Skąd: Łomża





B8 to raczej nie za długi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 31 Dec 2011 - 15:58
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





b8 nie ma nic wspolnego z rozmiarem, to jest tylko typ amorka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 31 Dec 2011 - 16:16
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





W większości przypadków ma skrócony skok wzg B6 i jak sprężyna potrafiła wyjść poza zakres jego pracy to mogło to na niego negatywnie wpłynąć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sat, 31 Dec 2011 - 17:40
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Ja mam w dupowozie B6 (z innego źródła) i Eibacha -40/-30 mm od półtora roku i nie ma z tym żadnych problemów.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 31 Dec 2011 - 19:01
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





u mnie w e46 tył wystukał sie przy 5tyś a przód po 15tyś... nigdy więcej tego dziadostwa nie założe. po założeniu tyłu z m3 i przodu m-tech mam spokój po 60tyś... auto używane tylko na drogach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Sun, 01 Jan 2012 - 21:35
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





miałem identyczną konfigurację jak kolega borsuk - 65 tys km bez problemów
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 07:50