Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> porsche 944 turbo S naprawa/modyfikacje
rb25det
post Fri, 09 May 2008 - 02:20
Post #1


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





jako ze w naszym kraju to malo popularne auto ogolnie a tuningowancyh sztuk to woogle nie widzialem pozadnie to moze ktos z tego forum wie conieco o tych autach ??jaki jest limit seryjnego silnika,sprezaki napedów??jakie warto by przeprowadzic pierwsze modyfikacje itd
auto trafilo do warsztatu i najpierw sa usuwane niudolne próby tjiuningu a puźnie przywrocenie auta do seri zdrowej i dopiero modyfikacje z głową
i od was chcial bym sie dowiedziec czegos madrego bo nic nie moge znalezc na ten temat po polsku a angieslki jest mi nieznany sad.gif

z góry dziekuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 09 May 2008 - 02:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rennen
post Fri, 09 May 2008 - 11:00
Post #2


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





S2 nie ma turbiny.. przynajmniej nie seryjne. Turbo seryjne jest 2.5 8V, ale był kiedyś dawno (mniej więcej 2002) projekt silnik S2 3.0 16V + turbina w srebrnym 944 z warszawy, pamiętam że nie chodziło to do końca tak jak trzeba. Silniki generalnie są wytrzymałe, skrzynie też, jest do tego niezłe całkiem zaplecze części:

http://www.lindseyperformance.com - mnóstwo części i zestawów na podnoszenie mocy (polecam ich zestaw 340 RWHP - jest już przetestowany mocno i sprawdzony, fajnie chodzi i na seryjnym silniku)

http://www.speed-6.com/

http://www.powerhaus.com/944t.htm


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 09 May 2008 - 12:25
Post #3


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





robilem kiedys 944T dla klijenta

chip , modyfikacja dolotu , IC podniesione doladowanie

wrazenia z jazdy po modach byly naprawde duze , auto ma potencjal od poczadku a po podniesienu doladowania zaczyna sie robic bardzo wesolo biggrin.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 12 May 2008 - 17:15
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(rennen @ Fri, 09 May 2008 - 11:00) *
S2 nie ma turbiny.. przynajmniej nie seryjne. Turbo seryjne jest 2.5 8V, ale był kiedyś dawno (mniej więcej 2002) projekt silnik S2 3.0 16V + turbina w srebrnym 944 z warszawy,


9ff zrobiło taki projekt - 944S2 biturbo... smile.gif


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 12 May 2008 - 20:41
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





no tak chyba cos pomyliłem w kazdym razie jest to auto 944 turbo z silnikiem 2,5litra moc seryjna 250km

do ilu mozna podniesc boost na seryjnej mapie??artix czy jak wysalali bysmy Ci ecu to zrobil bys remap tam u siebie??czy moze lepiej jechac do kogos w polsce i po zrobieniu wydechu i fmic zrobic remap na obciązeniówce??ktos w polsce wogole ogarnia tak porządnie elektornike w tym aucie??

jest to ex auto Dawida z gdyni(porscheee) w jego rekach kiedys robiło 12,7 na cwiartke i miało 308km puzniej miało dzwona zmienilo własciciela i jakos dziwnym trafem przestało tez jezdzic pomimo iz rozbity był tył auta smile.gif

nawet trafiło do Dawida spowrotem, ale ten stwierdził ze nie potrafi pomoc w odzyskaniu werwy w tym aucie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porscheee
post Mon, 12 May 2008 - 21:01
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 15 June 2004
Skąd: Gdynia





za mojej kadencji to auto było dopracowane od A do Z ,tu masz nastepny projek rownie szybki na prostej duzo szybszy na zakretach http://moto.allegro.pl/item362163194_porsc...cjonerski_.html
,ten pierwszy o ktorym piszesz przeszdł wizyty z tego co wiem w wielu warsztatach i kilku włascicieli ,stał tez długo gdzies pod chmurka jest zespawany z 2 ,ogolne z tego auta co ja milem malo co zostało ,co do kompa to napewno remapu nikt lepiej nie zrobi ,mysle ze gdzies sa jakies dziwne patenty lub zakatowanie wybrakowanie itd ja sie za takie sprawy poprostu nie zabieram,w NIKORACING nie naprawiamy tylko przerabiamy klasyczne zdrowe porsche , jak widze takie cos to poprostu sie nie zabieram za robote bo szkoda czasu i nerwow ,w kazdym razie kazdy kto jest zainteresowany przebudowa porsche do 95 roku słuze pomoca,dla jasnosci w seryjnej k26/8 botaka w turbo s siedzi seryjny intecooler starcza w zupełnosci nie ma sensu zmieniac ,moj ma teraz 324 i tez seryjny ,seryjnych map tam juz dawno nie ma ,kompy były robione w szwajcarii...,pytani eczyktos ogarnia w nim elektronike jest ze tak powiem laugh.gif bo tam elektroniki nie ma DME i KLR z lat 80 to ciezko tym nazwac ,jest mozliwosc podpiecia smt ale na przepływce klapowej nie ma to sensu ,po przejsciu na maf jest sens ,ale to sie robi tylko przy zmianie turbiny na wieksza


--------------------
Toyota Supra T 582KM 636Nm et11,805@211.38km/h
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Porsche 944 TurboS 924S Bmw M3 E46
Mistrz Polski 2007 Turbo+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 12 May 2008 - 23:07
Post #7


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





moge troche poszperac , jak dobrze pamietam to doladowanie jest tam sterowane elektronicznie

jest w szwecji jeden kolo ktory jest maniakiem tego modelu i on przetestowal doslownie wszystko na wlasnej skorze
to jego auto

http://www.youtube.com/watch?v=0doDdJyDGg8

moze moglbym wam zalatwic kontakt do niego lub gotowe chipy



--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Tue, 13 May 2008 - 02:58
Post #8


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





auto jest naprawiane i modyfikowane u kolegi raptownego " www.raptowny.com " jako ze Huba ma mało czasu i słaby dostep do netu to ja mu pomagam z tej strony

Dawid nie znam turbodaładowanego auta w ktorym nie jest "WARTO" zainwestowac w fmic i lużny wydech wink.gif a moim skromnym zdaniem jak sie kreci doładowanie w góre to fmic to obowiazek

Artix za kazda pomoc bede wdzieczny biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porscheee
post Tue, 13 May 2008 - 11:24
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 15 June 2004
Skąd: Gdynia





własnie po tym filmiku zdecywdowałem sie na białego ,co prawda juz spadł na 23 miejsce w tej tabeli ale przed nim tylko takie fury jak F1 team jordan ,ultima itp ,co do wydechu jak najbardziej sie zgodze ale cooler tak jak mowiłe dali naprade z zapasem...


--------------------
Toyota Supra T 582KM 636Nm et11,805@211.38km/h
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Porsche 944 TurboS 924S Bmw M3 E46
Mistrz Polski 2007 Turbo+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Tue, 13 May 2008 - 13:15
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Sensowna jest konwersja na Turbo S imo.
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/4786/Data.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porscheee
post Tue, 13 May 2008 - 18:40
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 15 June 2004
Skąd: Gdynia





my własnie mowimy o orginalnych turbo S


--------------------
Toyota Supra T 582KM 636Nm et11,805@211.38km/h
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h
Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h
Porsche 944 TurboS 924S Bmw M3 E46
Mistrz Polski 2007 Turbo+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Tue, 13 May 2008 - 20:36
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Ups, moja wina, choć dam sobie mały palec u nogi uciąć, że nazwa tematu zmieniła się od czasu mojej odpowiedzi. W kaźdym bądź razie sorki za zamieszanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 04:56