![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 27 February 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Słyszałem o turbinie do bravy od punto2
Czy ktos posiada jakieś informacje na ten temat? Podobno podnosi moc o 40km |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 January 2003 Skąd: Piaseczno ![]() |
Podobno było cos takiego jak Brava "t/hgt" wiec pewnie miało to sprezarke i silnik pewnie był od Punta+sprezarka mozliwe ze Brava gt 1.8 115KM+turbo
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 27 February 2003 Skąd: Łódź ![]() |
W tej bravie co ja wiem to był silnik orginalny 1.6 a turbina była od punto, gość troche zapłacił ale efekt był całkiem niezły.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Po pierwsze:
Żadne punto2 nie ma seryjnie sprężarki tylko punto1 GT (poj. silnika 1.4) miało turbinkę. Po drugie: Nigdy nie było seryjnej Bravy "t/hgt" Była wersja HGT 2.0 N/A (najpierw 16V a potem 20V). Nie wiem czy 40 KM to dużo dla tego silnika ale wydaje mi się że zastosowanie turbo powinno dać około 100KM z 1 Litra pojemności. Oczywiście wszystko zależy jak i jakie zostało zainstalowane turbo. -------------------- Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 January 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
jesli hgt to chyba 1.8 130km , fabryczne.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Punto2 HGT pojemność 1.8 130KM
Punto1 GT pojemność 1.4 turbo około 132 KM Bravo HGT pojemność 2.0 147-155 KM zależy czy 16v czy 20v Bravo 1.8 pojemność 1.8 115 KM -------------------- Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Z tego co pamietem to w Bravo był montowany silnik 2.4 litra i miał jaki9eś 177 KM, jak obence stillo abarth i to właśnie też było HGT
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
nie bylo.Zbadek ma racje. tylko ww. wersje byly produkowane w europie.w Brazylii natomiast sa doladowane bravo/marea/tempra itp.wszystko w oparciu o silniki 2.0l 16 lub 20v.
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
Do bravo montowany byl tylko silnik 2.0 V5 zawsze 20v
-------------------- ARGTVV624V
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 February 2003 Skąd: Zduny ![]() |
CYTAT("Zbadek":37rk9sbk) Po pierwsze:
Żadne punto2 nie ma seryjnie sprężarki tylko punto1 GT (poj. silnika 1.4) miało turbinkę. Po drugie: Nigdy nie było seryjnej Bravy "t/hgt" Była wersja HGT 2.0 N/A (najpierw 16V a potem 20V). Nie wiem czy 40 KM to dużo dla tego silnika ale wydaje mi się że zastosowanie turbo powinno dać około 100KM z 1 Litra pojemności. Oczywiście wszystko zależy jak i jakie zostało zainstalowane turbo. I wreszcie ktoś tu mówi nie od rzeczy "Zbadek" ma pojęcie nie tylko o 20VT i TDI - pozdrawiam Cię, "Zbadek" -------------------- 20VT to blef VW.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("stoleczny":1dmt9sl0) Do bravo montowany byl tylko silnik 2.0 V5 zawsze 20v
Masz rację. Zasugerowałem się silnikiem od Fiata coupe. Najpierw była montowana wersja 147 KM a pod koniec wersja 155 KM ale obie były 20V. Sorrki za błąd. -------------------- Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 27 February 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Faktycznie to punto1 mialo turbine.Pomylilem sie
Poza tym pisalem o przerobce a nie orginalnie montowanej turbinie. Jezeli ktos podniosl znacznie moc w swojej bravie to niech napisze jak. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 02:56 |