![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 April 2023 ![]() |
Witam
Tak jak w temacie, zastanawiam się nad kupnem e82 i zrobienia go do driftu. Domyślam się że dużo osob bedzie pisało żeby kupić e36/e46 ale tego jest tak dużo że chcialbym cos innego. Kwestia jest taka, że gdybym kupił e82 to pewnie diesel, bo widze ceny niższe, no i pytanie jaki potem silnik włożyć do tego ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
bardzo dobry wybór, zdecydowanie lepszy niż e36/e46 które są już nadgryzione zębem rudej
tu możesz coś podpatrzeć https://www.facebook.com/SlusarczykDrifting - było m50 turbo można rozważyć jeszcze zwykłą wersję 3d: https://www.youtube.com/@adrianpacholczyk4847 lub Kochanowskiego https://www.youtube.com/watch?v=6UhPJJWdZGY Włożenie silnika to teraz już tylko wyobraźnia ogranicza, najprościej chyba m54b30 z gratami z e60 - wszystko powinno działać i "względnie" budżetowo uda się ogarnąć |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Do czego to ma konkretnie byc? Gruz, drift daily, jakies drift days czy lokalne zawody czy ktoras z powaznych serii driftingowych?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Do czego to ma konkretnie byc? Gruz, drift daily, jakies drift days czy lokalne zawody czy ktoras z powaznych serii driftingowych? ![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 April 2023 ![]() |
bardzo dobry wybór, zdecydowanie lepszy niż e36/e46 które są już nadgryzione zębem rudej tu możesz coś podpatrzeć https://www.facebook.com/SlusarczykDrifting - było m50 turbo można rozważyć jeszcze zwykłą wersję 3d: https://www.youtube.com/@adrianpacholczyk4847 lub Kochanowskiego https://www.youtube.com/watch?v=6UhPJJWdZGY Włożenie silnika to teraz już tylko wyobraźnia ogranicza, najprościej chyba m54b30 z gratami z e60 - wszystko powinno działać i "względnie" budżetowo uda się ogarnąć Masz na myśli m50b25? Co do m54b30 to słyszałem ze lubi panewkę łapać i często trzeba rewizje robić żeby nie zajechać go, racja to ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 April 2023 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
tak, w pierwszym było m50b25 turbo. Ta jeździła w odczuciu prowadzących lepiej niż e92
m54 raz zrobisz panewki (jak motor na zewnątrz i tak warto zrobić uszczelnienia - koszt nie duży i szybka robota) to potem na dłuższy czas spokój, ważne żeby nie jeździć long life |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Sporo tego już tak przerobili. Generalnie nie jest to tak oczywiste jak E36/E46 w klamotach ale da się, tylko w wielu rzeczach trzeba się liczyć, że będą dużo tańsze bądź dużo droższe
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 April 2023 ![]() |
tak, w pierwszym było m50b25 turbo. Ta jeździła w odczuciu prowadzących lepiej niż e92 m54 raz zrobisz panewki (jak motor na zewnątrz i tak warto zrobić uszczelnienia - koszt nie duży i szybka robota) to potem na dłuższy czas spokój, ważne żeby nie jeździć long life gdzieś czytałem że m54 lepiej wstaje od dołu ? Widze że jestes obeznany, ty co byś wkładal teraz mając jakąś wiedze na ten temat ?? Sporo tego już tak przerobili. Generalnie nie jest to tak oczywiste jak E36/E46 w klamotach ale da się, tylko w wielu rzeczach trzeba się liczyć, że będą dużo tańsze bądź dużo droższe ;) Znasz kogoś kto upala taki sprzęt i móglbym do niego uderzyć i popytać co i jak ? Co masz na myśli że nie jest to tak oczywiste w klamotach jak e36/e46 ? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
m54b30 wolnossący wsadzić i jeździć, jak nie chcesz kosztów. Jak nie będziesz jeździł na zawody to wystarczy jako fun.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
m54b30 tak poszły z ceną do góry czy coś źle patrzę?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom ![]() |
A co nie poszło?
M54 to raptem drobne, ale S54 to wystrzelilo tak, że jeszcze niedawno to niebrzydka Mke się w całości z UK kupowało za te pieniądze. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
n52b30a powinno wystarczyc No i to N52 dość chyba wytrzymałe - kolega ma E81, które zrobiło w cholere lapów na nurbie, kjs'y, upieprzanie na innych torach. Niedawno było na hamowni - 3KM mniej niż mówi katalog. Silnik 100% seria, tylko regularne wymiany tego co trzeba wymienić cyklicznie. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No i to N52 dość chyba wytrzymałe - kolega ma E81, które zrobiło w cholere lapów na nurbie, kjs'y, upieprzanie na innych torach. Niedawno było na hamowni - 3KM mniej niż mówi katalog. Silnik 100% seria, tylko regularne wymiany tego co trzeba wymienić cyklicznie. Wlasnie zostawilbym to w serii, na oponach z rzeki bedzie tanio i bezawaryjnie podnosic troje. Dobre hydro, zawias ze sredniej nizszej polki, moze skret i latac. Oczywiscie kiera na nabie, tani kubel i szelki. Warto stabilizator z M3 E9X, mozna caly wozek o ile budzet pozwala. Szpera tez M3 tylko policz czy lepiej z SMG czy MT. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice ![]() |
Kupic gotowe 130i z silnikiem z kompresja. Hamulce bardzo dobre zawieszenie na upalania z znajomymi sie nadaje bez problemu. Jak chcesz miec daily i drift to wez do tego b8 plus eibach. Zaspawaj dyfer(tylko kup drugi stockowy zostaw na podmiane do sprzedazy) i mozesz pokusic sie o hydrołape wpieta w układ. MIałem taki setup 30 tysiecy km mega fun'u. Szkoda kasy i zabawy na kupowanie za 10 tys budy potem silnika i skladania tego w całosc, do 40 tys powinienes kupic sensowny samochod. Zaznaczam sensowny ale nie bezwypadkowy.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
+1 do pomysłu kupienia 130i i jak najmniej modów. Żadne swapy i inne kombinacje jak to ma być tylko do okazyjnego upalania.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 January 2022 ![]() |
Jest sens kupić taką e87 116i, wybebeszyć i ganiać po torze? Czy z automatu to będzie słabe? 116i ma 115 koni.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
zależy jaki silnik, oba są gówniane, ale pewnie szybciej dyfer spadnie na ziemię a jak zobaczysz cenę to też się odechciewa
![]() W okolicach 30k idzie wyrwać 128i usa, to chyba najtańsze, żeby serią faktycznie coś pojeździć |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 April 2023 ![]() |
Raczej padnie na m54b30
Powiedzcie mi musze zaopatrzyć się w wiązkę silnia z e46 plus co wybrać do strojenia potem ? Det, emu? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 April 2025 - 06:01 |