![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Panowie
Zacząłem szukac e46 330i badz 330D był tu temat o tych silnikach ale jeszcze mam troche inną zajawke Mianowicie bylem bardziej nastawiony na e46 330i . widomo troche prostszy silnik niz 330D jednak znalazlem takie ogłoszenie http://allegro.pl/bmw-e46-330d-touring-200...6774794274.html No jesli przebieg okaże sie prawdziwy (a duzo na to wskazuje - ksiazka oraz https://historiapojazdu.gov.pl/) to bedzie chyba warty kupna? co sądzicie. bo ciezko trafic 330i oraz 330d w dobrym stanie. wiadomo wezme go nawet do mechanika na badanie czy nic nie cieknie i komputerem. ale co sądzicie ?wart ten egzemplarz porzucenia 330i i pójście w diesla? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Za żaden ch&j nie dałbym 30 tysięcy za gołe srebrne e46 kombi bez m pakietu. Beznadziejna oferta. Co do samego wyboru 330i a 330d, ja wole 330d, większe możliwości modyfikacji i ogólnie silnik jest bardziej udany.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
słabo z dostepnoscia tych aut. stad jesli dobra sztuka to cena duza. jaka cena wg ciebie rozsadna?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 28 January 2015 Skąd: Warszawa/UK ![]() |
Zależy kto co lubi, diesel jest wchuj głośniejszy słychać go w środku, 330i jak dojeżdżasz do skrzyżowania to sprawdzasz po obrotomierzu czy przypadkiem nie zgasł, w 330d tego nie doświadczysz bo słychać terkot w środku i są wibracje też, czy to 330d czy e60 530d czy a6 c7 3.0bitdi.
Robisz duże przebiegi bierzesz diesla, robisz małe bierzesz benzynę, chcesz modzić coś więcej to bierzesz diesla. Z diesla robisz 270 koni [wiem da się więcej tylko dużo rzeczy do zmiany czyli $$] z benzyny ~250. Diesel będzie droższy w naprawach i bardziej awaryjny niż benzyna. -------------------- Nissan Almera N16
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Wibracje? Ja miałem 330cd i nie było żadnych wibracji w środku była mega cisza, tylko delikatny dzwiek diesla było słychać na zewnątrz ale bardzo przyjemnie pracował był na przelocie 2.75, ja polecam diesla spalanie malutkie a po programie samochód zaczyna fajnie jechać i silnik jest mega idiotoodporny :-)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Zgadzam się, 30k za takie auto to przeginka. Mam jedno auto które robi około 10kkm rocznie i mam wrażenie że cały czas stoi, a tu niby kombi w dieslu robiłoby jeszcze mniejsze przebiegi -WHY????
Wibracje w dieslu są odczuwalne, zwłaszcza czuć to po dobrej benzynie. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Wed, 28 January 2015 Skąd: Warszawa/UK ![]() |
Oczywiście że są odczuwalne.
Konrad20vt, przejedz się jakimś v8 pb to poczujesz co to jest brak wibracji i 0 terkotania w środku ![]() -------------------- Nissan Almera N16
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ja uważam, że jeśli to auto jest zgodne z opisem, to warte tych 30k (w praktyce pewnie ze 27-28).
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
Jeżeli historia jest taka jak pisze właściciel to ja brałbym bez wahania*. Zbij cenę do rozsądniejszego poziomu i masz fajne auto w cenie rocznego Logana. Na rocznik i brak wypasu nie patrz, wyposażenie zawsze można dołożyć. W PL wszyscy szukają okazji, a polskie auto salonowe z małym przebiegiem to fajny rarytas. Cena specjalnie wysoka aby janusze nie dzwoniły i nie zawracały dupy "panie takie to stojo po 20 tysi, spusc pan przez telefon 3 tysie to przyjade zobaczyc".
*Zakładam, że auto nie miało nigdy poważniejszego dzwona i ma udokumentowany przebieg. Dodatkowo blacha i lakier nie wymagają interwencji blacharza. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 08 March 2017 Skąd: wwa ząbki, lublin ![]() |
ciężki wybór,
jeżeli chcesz podnosić moc, to w dieslu do poziomu 250-280KM zrobisz to o tańszym kosztem, w 330i w ogóle bym się w podnoszenie mocy nie bawił, chodziło mi to po głowie swego czasu, ale jest to nieopłacalna zabawa 330i znane z nietrzymania mocy, ale relatywnie tanio można zregenerować vanos (beisan lub mehenker ), który jest częstą przyczyną spadku mocy. Gdy natomiast silnik trup to jak w dieslu, remont lekko 5k zł, dźwięk zdecydowanie na korzyść 330i w 330d były chyba jakieś problemy z urywającymi się klapkami do tego ja nie lubię dpfów ![]() wg mnie najważniejsze kryterium to stan auta, lepszy 330d w dobrym stanie niż zajechane i zaniedbane 330i i odwrotnie, lepsze 330i w dobrym stanie niż zajechane 330d potem: jak robisz trasy i boli Cię spalanie, bierz 330d, aczkolwiek spalanie w 330i nie jest jakoś specjalnie większe (mi komputer pokazuje 10l/100km - jeżdżę dość dynamicznie) 330i bierze olej, w zależności od stanu silnika, oleju i stylu jazdy: mi póki co wychodzi około 1L/1500km (valvoline 5w40) blacha to jest coś, czym bym się najmniej przejmował (nie wpływa na jazdę, a doprowadzenie do dobrego stanu to góra 2k zł. w nie skrajnie pesymistycznym przypadku: komplet nadkoli + progi) niektóre elementy wyposażenia np. audio, pdc, multifunkcyjna kierownica itp. można dołożyć, aczkolwiek żeby golasa dobrze doposażyć to od kilku tysięcy zł. w górę, w zależności od fantazji właściciela |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
ja bym go szarpał jak jehowy klamkę...
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 September 2010 ![]() |
jak masz brać 330i e46 to może e90 320d? program to jest koło 200/400 (mówie o tym normalnym silniku 163ps z rozrządem z przodu) i jedzie całkiem spoko
kumpel kupił za 30k w stanie mint, bardzo podobnym do tego z linku |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: Klucze ![]() |
Zgadzam się, 30k za takie auto to przeginka. Mam jedno auto które robi około 10kkm rocznie i mam wrażenie że cały czas stoi, a tu niby kombi w dieslu robiłoby jeszcze mniejsze przebiegi -WHY???? Wibracje w dieslu są odczuwalne, zwłaszcza czuć to po dobrej benzynie. U siebie znam e39 530d kombi które ma może w tym momencie 60 tyś kilometrów nalatane i wszystko robione w aso. Czemu tylko tyle? Właściciel chciał mieć nowe bmw żeby.....mieć. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jeżeli auto z opisu jest rzeczywiście takie jak w opisie, to uważam, że jest warte tych pieniędzy.
Nie ma to jak kupić auto taniej (Paaaanie, przecież takie po 13 chodzą) a później włożyć 10 (choć niektórzy jeżdżą aż się rozpadnie) i nadal mieć strupa...często obszarganego zarówno w środku jak i z zewnątrz. Trochę różnych aut oglądałem/miałem, znajomi tak samo....i jeżeli jest naprawdę DOBRA sztuka to warto za nią zapłacić, zwraca się po pewnym czasie. Kwestia też podejścia do użytkowania...gro ludzi jeździ z autem sprawnym "w połowie" i jeździ, czasem po 3-4 lata.....ja to widzę trochę inaczej i nie uważam, że 30k to mocno za dużo, uciąć 2-3k i zabierać jak się widzi. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 August 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Jak wygląda sprawa z awaryjnością M57 wersje TUD30? Słyszałem, że generalnie dużo lepsze motory niż M/N47
-------------------- Speed 4life
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Cena moim zdaniem abstrakcyjna, oderwana od reali rynkowych. Nawet jeżeli auto jest zadbane i ma mega niski przebieg to i tak ma swoje lata. Druga sprawa odsprzedaż, kupić teraz ok, ale co jak się po chwili znudzi i trzeba będzie odsprzedać? Rynek jest w tej chwili tak zawalony że często nawet bardzo dobre samochody trzeba wystawić grubo poniżej średniej z ogłoszeń czy eurotaxu bo nikt by nawet nie zadzwonił.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
objezalem to auto (wstepnie ) bo mialem zamiar z mechanikiem jeszcze jechac jakby mi sie nie spodobalo.
w stanie jest dobrym. ale trzeba by w nie troche kasy wlozyc. nie sprawdzalem technicznie. ale za malo mi sie podoba zeby je brac za taka cene. stołki są bezuzyteczne . od razu wymiana tarcz i klockow .bo cokowiek tam jest to spowalniacze. amorki mogly by poczekac. dwa komplety opon bo jedne sa od nowosci (z 2003 roku ) wiec przebieg chyba realny. sa juz mega sparciale |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
jeśli przebieg i skorupa się zgadzają... to raczej rodzyn.
Opony, klocki i tarcze... razem koszt ok 3kzł - to jest powód, że odpuszczasz? -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
E46 zadbana i z niskim przebiegiem to prawdziwa gratka, moim zdaniem z tym silnikiem 204 KM (który jest relatywnie rzadki i dobrze trzyma cenę) nawet 30k to pieniądze warte zapłacenia, jeśli auto nie jest zajechane. Nawet takie stare BMW to nie jest auto tanie w utrzymaniu. Naprawdę, jeśli kupuje się auto na kilka lat, +/-
5k przy zakupie nie ma takiego znaczenia. Dla przykładu wkleję wydatki przez niecały rok na E46 328, które kiedyś miałem - tyle kosztuje utrzymanie E46 na poziomie, jeśli większość rzeczy zleca się mechanikowi i jeśli nie przekonują nas elementy typu opony 5-letnie z bieżnikiem 5 mm (na jakich zwykle kupuje się u nas auto używane, szczególnie 15-letnie). Przy okazji - to było moje jedyne auto, gdzie jako ciekawostkę postanowiłem zapisywać każdy, nawet najmniejszy wydatek... Za głowę się można złapać, to był zwykły, tani dupowóz. ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 October 2016 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 05:26 |