![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 November 2008 ![]() |
Witam!!! mam "troche" wolnej kaski i w glowie dwa przebiegle plany.. nie wiem na ktory sie zdecydowac
![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
wszystko zalezy od funduszy.
e36 plus m54b30 bedzie duzo drozszym projektem niz e30 m52b28 -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 November 2006 ![]() |
e36 plus m54b30 bedzie duzo drozszym projektem niz e30 m52b28
Czy ja wiem czy duzo drozszym ? Przeciez wszystko czesci beda takie same jak do m52b28 . Wiec roznica bedzie tylko w cenie silnika. M52B28 KOSZT 3 tys. m54b30 koszt 5 tys. Moim zdaniem warto dolozyc 2 tys i wsadzic m54. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
a tak wlasciwie po co do e36 wkladac m54 skoro mozna kupic 328? koszty itd a jednak roznica wg mnie nie warta zachodu. chyba lepiej kupic e36 325 i uturbic. koszt wiekszy ale efekt konkretny
-------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
A nie lepiej e30 M54B30?
![]() -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Jeden projekt 2x droższy od drugiego.. nie ma co tu porównywać..
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 November 2008 ![]() |
hmm powiedzmy ze raczej nie chodzi o koszty... a dlaczego nie e30 m54.. to juz dluzsza historia...a probowal ktos moze wraz z silnikiem m52b28 do e30 dolozyc klime ??
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
jeszcze nie powiedziales do czego ma byc auto?
najczesciej jesli ktos mowi o e-30 to slowo "drift" jest jakby do niego przypiete. jesli mowi e-30 ... swap... no to juz mamy 99,99% szans na to ze auto bedzie latalo bokami. jesli ma byc do driftu to... zalezy czy ma byc budzetowe, czy do nauki, czy do wygrywania... itd jesli ma byc na tor to... jw jw jw jw jw jw jesli ma byc jako dail driver to... wiadomo ze e36 jest nowszym autem i pewnie po przerobkach zawiasu itd bedzie jezdzilo lepiej niz tak samo modowane e30 jesli ma byc sleeperem to... itd -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 November 2008 ![]() |
hmmm w sumie to zahaczyłeś po troszku o kazdy z tematów do ktorych chce używac auta... przede wszystkim bedzie to napewno szeroko pojety kating
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jak masz kompresor przy silniku i ori instalacje klimy w e30 to sie wszystko da
-------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
najszybsze bedzie e30 m54b30
swap silnika w e30 na m52 ma jako taki sens. ale wkladanie m54 do e36 to juz rzaczej sztuka dla sztuki. w e36 masz m52b28 i jesli kupisz w dobrym stanie i do tego zaczniesz swapowac na m54 to prawdopodobnie bedzie to kosztowalo niewiele mniej niz e46 z tym motrem m54b30. wg mnie bez sensu. 2,8l lub 3,0 do e30 i ja bym poszedl w tym kierunku. a jak chcesz jeszcze szybciej to m54 ![]() jak wiadomo ludzie wkladaja 3,5 litra do e30 i podobno dobrze sie sprawdza, ale motor dosc ciezki wiec z m52 lub m54 przod auta nie jest az tak obciazony co powinno pomoc podczas pokonywania zakretow. -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 February 2004 Skąd: Tarnobrzeg ![]() |
e30 z m52 bedzie tansze o ok 3 tys niz e36 m54. do m52 zakaldasz kol ssacy m50 remap i masz ok 215 km. roznicy 15 km w mocy i ok 20 nm dla m54 a masa to ok 150 - 200 kg dla e30. teoretycznie powinno byc podobnie .
jesli cie interesuje mam silnik m52 shamowany na 216 km. moge rowniez wlozyc. -------------------- www.MGARAGE.pl - SWAPY , MODYFIKACJE , CZESCI -BMW
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
tylko ze te 3 tys to cena za swap z czesciami itd
mi sie wydaje ze autor tematu jeszcze nie ma zadnego z tych aut. kupno samej budy e30 to ok 3-5 tys a e36 to pewnie z 7-10 wiec mamy kolejne 4-5 tys., co nam lacznie daje roznice na poziomie 7-10 tys tak jak mowilem ja bym poszedl w e30 m52b28 plus tak jak mowisz kollektor ssacy -------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 November 2008 ![]() |
tak jak mowi kolega wyzej
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 22 September 2006 ![]() |
A dlaczego nie E36 m60b40?
Silnik wchodzi bez problemu, mocy i momentu pod dostatkiem, w dodatku silnik cały aluminiowy (blok+głowy) więc w miarę lekki Cena motoru - jakieś 3 tysie, ale dochodzi rzeźba ze skrzynią. Małpa wrzucił tą motorownię do E30 pożenioną ze skrzynią od rzędowej 3,5l. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2005 Skąd: Gdańsk ![]() |
A dlaczego nie E36 m60b40? Silnik wchodzi bez problemu... Poza drobnym kłopotem z miską olejową i pompą oleju, który skutecznie zmniejsza liczbę udanych swapów V8 do e36. Chyba że się zna jakiś szrot gdzie leżą części Alpiny B8 za grosze. Można też oczywiście przerabiać pompę, próbować wstawić silnik bardziej z przodu/wyżej (i wycinać maskę...) ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
a ja uwazam ze autor tematu bedzie realizowal swoj pierwszy projekt (moze sie myle ale tak mi sie wydaje) i chyba lepiej poradzac cos co jest dos latwe w realizacji i tanie.
-------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Hej !
Kolego, kończę projekt E-363 320 M50 -> , M54 B30 - >. gorąco polecam dla pasjonata. Niedługo będę postował linki do moich "banań" a'la CAR SOFT 6.5, PA SOFT 1.35 itp. Nie ma magii, a frajda ogromna !!!! . Naprawdę fajny swap choć obcdnie bez feedbac'u a forum ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 03:17 |