Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> dodge caliber srt-4 2.4 turbo, Ile jest wart??
Robert Kozioł
post Sat, 01 Dec 2012 - 10:10
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 03 February 2012
Skąd: śląsk





Znajomy ma do sprzedania dodge caliber srt-4 2009r przebieg około 100tyś zł i chce za niego 58 tyś zł. Pytam się czy to dobra cena bo na allegro nie znalazłem takiego auta, nie wiem po ile chodzą w PL te auta i nie wiem co o tym myśleć. Na niemieckich ogłoszeniach srt-4 kosztuje ponad 60 tyś zł... Pod maską ma to podobno 295KM i podobno całkiem nieźle sobie radzi... W USA widać, żę cześci do tuningu mają, więc jak by była jakaś dodatkowa kasa to można też coś kombinować...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Dec 2012 - 10:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hwojtek
post Sat, 01 Dec 2012 - 10:29
Post #2


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





To jest krypa do jeżdżenia do przodu, mało urocza, paląca nieograniczone ilości paliwa, zupełnie nie szybka i wykonana raczej tandetnie. Za takie pieniądze kup sobie Imprezę.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sat, 01 Dec 2012 - 10:39
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Różne słyszałem opinie na temat srt-4 ale raczej nie pochlebne. Cena pewnie normalna jak na te auto tylko nie adekwatna do tego co proponuje.
Jeżeli chodzi o klimaty USA to wolałbym w niemcowni poszukać pontiaca GTO który wyszedłby taniej, jest ładniejszy i pod machą ma LS1/LS2.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert Kozioł
post Sat, 01 Dec 2012 - 10:47
Post #4


Rookie
Dołączył: Fri, 03 February 2012
Skąd: śląsk





To nie tyle dla mnie co dla żony, a jej się podoba, a jak widzę te silniki 1.8 lub 2.0 tdi to to już pewnie wogóle nie jeździ.... Wiem, że prawidziwa ameryka to ls1, ale to wszystko tył napęd.. Juź widzę moją żone w zimie na tylnym napędzie...wink.gif co do imprezy to jej się nie podoba, mówi że to taka taczka tongue.gif

Mnie najbardziej interesuje cena czy faktycznie po tyle mniej więcej chodzą, a potem będę sprawdzał jak jeździ i czy nadaje się dla żony:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 01 Dec 2012 - 11:19
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ani żonie to nie potrzebne (nie wiem jak radzi sobie za kółkiem, ale 300 KM i masa niutona w ośce która nie skręca i słabo hamuje nie jest najbezpieczniejszym rozwiązaniem), ani ty nie będziesz miał z tego wielkiej przyjemności do tego będziesz wydawał mnóstwo na paliwo i zostaniesz z tandetnym autem, które będzie coraz trudniej sprzedać wink.gif już lepiej kup żonie to tdi i pojeźdzcie na jakieś fajne wakacje za różnice w cenie i za rok pojedziecie na drugie, za które byś kupował benzynę do calibera wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 05 Dec 2012 - 08:58
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jeździliście tym autem ,że gadacie ,ze się nie prowadzi ??

Wnętrze faktycznie tandetne ...ale w porównaniu z wersjami bazowymi to i tak luksus .
Zawieszenie jest takie samo jak w fordzie focusie ( praktycznie kopia ) ...prowadzi się przewidywalnie jak na 300KM FWD ..jest podsterowne ,ale nie wyrywa tak kiery z rąk jak ople OPC .
Najgorsze jest to ,że to auto ma taką samą płyte podłogową jak jeep patriot i compas ...i miał wejść na rynek jako 300KM 4wd- niestety zrobili go bardzo mocną przednionapędówką .
Hamulce to ok 340mm na przodzie i ok 300 mm na tyle ...myśle ,że jak na tą klasę ok ( przydałby się wielotłoczkowy zacisk na przedniej tarczy )
Rodzina silników 1,8-2,4 to tzw World Engine
Zgadzam się z przedmówcami ,że nie konieczne musi się to nadawać na DD żony wink.gif

Musisz pamiętać ,że to auto jako nowe kosztowało 100 tyś pln ...biorąc pod uwagę utratę wartości czyli fakt ,że każda fura traci ok 50%( po 3 latach) ..to cena 58 tyś ,może być ciut za wysoka ....zważywszy ,że zaraz będzie nowy rok i auto straci kolejne na wartości wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Wed, 05 Dec 2012 - 18:30
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





Też myślę że 60% wartości za auto które ma prawie 4 lata, i w dodatku jest autem dość nietypowym, plus amerykan, to żadna okazja.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 05 Dec 2012 - 19:12
Post #8


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(kiwi @ Wed, 05 Dec 2012 - 08:58) *
.
Zawieszenie jest takie samo jak w fordzie focusie ( praktycznie kopia )
[…]
Najgorsze jest to ,że to auto ma taką samą płyte podłogową jak jeep patriot i compas


Idźmy dalej, przecież płyta podłogowa Mitsubishi GS występuje również w Lancerze Evo X i Citroenie 4008. Oraz w ASX-ie. Nie mając absolutnie nic wspólnego z Focusem (umówmy się, że Ford jeszcze nigdy nie współpracował z General Motors). Oczywiście jest to żaden dowód na dobre zestrojenie zawiasu w tym badziewiu.
A porównanie do Compassa i Patriota trafne. Jeden i drugi prowadzą się gównianie.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Wed, 05 Dec 2012 - 19:31
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Jaka tam siedzi sprezarka? Jaka wydajnosc? Moze na wprost by chociaz jezdzilo? wink.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert Kozioł
post Wed, 05 Dec 2012 - 19:55
Post #10


Rookie
Dołączył: Fri, 03 February 2012
Skąd: śląsk





No więc przejechałem się tym autem przez weekend zanim spadł śnieg i powiem, że auto daje radoche z jazdy:)
Jeździłem może nim z pół godziny i na hamulce nie ma co narzekać są ok, co do skręcania faktycznie jak ciasny zakręt to trzeba uważać, ale nie ma tragedi jak co poniektórzy tu pisali.. Plastiki takie sobie, napewno lepsze niż normalny caliber czy dacia ale do audi to temu troche daleko wink.gif

Ogólnie auto oceniam bardzo pozytywnie w tych pieniądzach, widomo zawsze coś się targuje. Ten jest akurat europejski i kosztował 110 tys zł

Wracając do tematu żony, to pomimo że mi się spodobał to chyba jednak nie kupie - za mocne dla mojej żony, a chcę żeby jeszcze trochę pożyła biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 05 Dec 2012 - 20:33
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(hwojtek @ Wed, 05 Dec 2012 - 19:12) *
Idźmy dalej, przecież płyta podłogowa Mitsubishi GS występuje również w Lancerze Evo X i Citroenie 4008. Oraz w ASX-ie. Nie mając absolutnie nic wspólnego z Focusem (umówmy się, że Ford jeszcze nigdy nie współpracował z General Motors). Oczywiście jest to żaden dowód na dobre zestrojenie zawiasu w tym badziewiu.
A porównanie do Compassa i Patriota trafne. Jeden i drugi prowadzą się gównianie.


Pisałem o konstrukcji zawieszenia ...czyli Mcpherson z przodu i wielowahacz z tyłu jak focusie . Zestrojenie jest inne bo fabryczne wersje mają prześwit niczym suv i jeżdża na oponach 17" z wysokim profilem .
w SRT jest sporo niżej ok 3 cm i koła mają z tego co pamiętam 19" z niskim profilem ...nastawy zawieszenia nie są jakieś super hardcorowe ...ale autor tematu chce zakupić to auto z przeznaczeniem ,że bedzie używała go jego żona .
Porównanie do compasa i patriota tyczyło się wyłącznie w kwestii tego ,że jest tam miejsce na ew. napęd na 4 koła .
Rozumiem ,że jeździłeś Tym autem i masz o nim wyrobione taką opinie ,którą trzeba uszanowac ( moja jest inna )
wg Mnie ten samochód za miesiąc czyli w 2013 roku nie będzie więcej wart niż 45 tyś pln ..i z ogromną utratą wartości trzeba się pogodzić w tym aucie tak samo jak z materiałami gorszej jakości .
autor wątku niech się zastanowi czy nie lepiej kupić a3 quattro 3,2 DSG - bedzie starsze ,ale bedzie się też lepiej prowadzić i wyglądać w środku ( o wyglądzie zew. nie dyskutuje bo to kwestia gustu)
wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 05 Dec 2012 - 22:04
Post #12


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jeździłem (była demówka jak jeszcze GM kaszlał w PL) - i zachwytu to we mnie nie wzbudziło żadnego. Na szczęście OP już nie chce go dla żony wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert Kozioł
post Fri, 07 Dec 2012 - 23:07
Post #13


Rookie
Dołączył: Fri, 03 February 2012
Skąd: śląsk





A jednak wczoraj kupiliśmy wink.gif żona tak mni męczyła, że nie miałem wyjścia... dry.gif Narazie zachwycona, choć przy tym śniegu to sobie nie poszaleje. tongue.gif
CYTAT
wg Mnie ten samochód za miesiąc czyli w 2013 roku nie będzie więcej wart niż 45 tyś pln ..i z ogromną utratą wartości trzeba się pogodzić w tym aucie tak samo jak z materiałami gorszej jakości .
autor wątku niech się zastanowi czy nie lepiej kupić a3 quattro 3,2 DSG - bedzie starsze ,ale bedzie się też lepiej prowadzić i wyglądać w środku ( o wyglądzie zew. nie dyskutuje bo to kwestia gustu)

Oj coś nie chce mi się wieżyć, że będą takie tanie za miesiąc, ale zobaczymy. Mojej się podobaja auta za wielkiej wody i nie chce słyszeć o audi itp...


CYTAT( @ Wed, 05 Dec 2012 - 22:04) *
Jeździłem (była demówka jak jeszcze GM kaszlał w PL) - i zachwytu to we mnie nie wzbudziło żadnego. Na szczęście OP już nie chce go dla żony wink.gif


Z tego co wiem to GM nie ma nic wspólnego z Chryslerem, więc chyba Ci się coś przejęzyczyło...


Dzięki wszystkim za opinie i sugestie, które okazały się pomocne przy targowaniu biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:09