![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 08 March 2017 Skąd: wwa ząbki, lublin ![]() |
Jakie są alternatywy dla e92 335i?
Zależałoby mi na aucie - conajmniej o podobnej dynamice i komforcie - benzyna - cena zakupu + pakiet startowy + ewentualne mody : do 80k zł, (więc mogłoby być auto starsze, które można podciągnąć jeżeli chodzi o wygląd) - koszty serwisowania do poziomu e92 335i, - względnie niska awaryjność - preferowane coupe - dobrze jakby nadawało się do DD (rocznie robię do 6-7tys km.) - w ostateczności auto niemieckie, preferowane auta japońskie, potem amerykańskie - raczej nie HH Rzeczy dodatkowe o niskim znaczeniu - spalanie na tyle niskie, aby nie było potrzeby tankowania co 200km (przy normalnej jazdzie, a nie z butem w podłodze) Wychodzi, że w tym budżecie to może na suprę (jeżeli już to tylko mk4) bym się wyrobił i to auto spełnia chyba wszystkie kryteria. Innym 'w miarę podobnym mogłaby być chyba vetta (ale tu już nie ma opcji, aby się w budżecie zmieścić) ale czy nadaje się na DD ? niestety 2 miejsca tylko Dzięki za wszelkie sugestie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Osiągi gorsze, ale fun raczej większy- Toyota GT86?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
O su mk4 tak żeby wyszło z modami 80k to raczej zapomnij tym bardziej że są to już dziadki.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
370z ?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 08 March 2017 Skąd: wwa ząbki, lublin ![]() |
lexus sc430 wygląda przyzwoicie,
sc300/400 też może mógłby być, ale musiałby być już w pełni zrobiony, a taki trafić to niemalże nierealne gt86 rzeczywiście ciekawa alternatywa, mimo iż przód trochę kiepsko skrojony i wygląda na dość małe auto, o mniejszym komforcie czy w lexusie is200/250 swap na jakieś 2jz gte jest możliwy i czy zamknąłbym się w budżecie 80k zł? 350z ładniejszy od 370z, ale chyba też bardziej awaryjny |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Nie ma alternatywy. Nie kombinuj
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest mnóstwo alternatyw. Audi S5, Merc e500 /e350, infiniti g37s, lexus is350, s4 b8, etc.
Problem pojawia się jeśli chcesz dołodawone coupe w benzynie w tym budżecie, to faktycznie ciężko o alternatywę. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
350z ładniejszy od 370z, ale chyba też bardziej awaryjny Jak kupisz wychuchane 350Z z końca produkcji 2007-2008 za około 60k to nie będzie bardziej awaryjny. 370Z to bardziej lift niż całkiem inny samochód, ale ma lepsze heble, większy silnik, mniejsze spalanie, krótszy dyfer, przyjemniejszy środek, z wyglądu i wrażeń z jazdy wolę 350Z. Za pozostałem 20k można sporo zrobić... np. turbo u Coobcia i 500-600 koni w zasięgu ![]() -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 08 March 2017 Skąd: wwa ząbki, lublin ![]() |
Jest mnóstwo alternatyw. Audi S5, Merc e500 /e350, infiniti g37s, lexus is350, s4 b8, etc. Problem pojawia się jeśli chcesz dołodawone coupe w benzynie w tym budżecie, to faktycznie ciężko o alternatywę. Nie pisałem, że chciałbym doładowane coupe, może być n/a. Może być inne nadwozie, ale coupe preferowane. Z tych alternatyw co wymieniłeś to 4 niemieckie, czego właśnie chciałem uniknąć. 350/370z, is350, sc430 to są ciekawe alternatywy, ale widzę muszę jeszcze o nich sporo poczytać, jakie bolączki, jaka awaryjność itd. Po lexusach spodziewałbym się niskiej. W gt86 musiałbym jakimis modami osiągi poprawić. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie ![]() |
Audi TTS+wydech+program i jest 350KM- ok 4,5 do 100 i ok 280km/h vmax
Z hybrydowym turbo 400@500nm i masz z dsg ponizej 4s do 100 i 300km/h Jakosc nie gorsza niz 335,auto bardziej oryginalne,tyle ze malenstwo |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jest jeszcze BMW serie 2.
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-b...html#6b800e62e6 http://allegro.pl/show_item.php?item=6753361187#thumb/6 http://allegro.pl/show_item.php?item=6750819445#6b800e62e6 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
sc430? serio?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Sam myślałem o SC430, ale z tego co wyczytałem to nie dość, że się nie prowadzi, to jeszcze ma twardy, telepiący zawias. Jedno z dwóch jestem w stanie znieść, ale nie obydwa...
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
to może korea, hyundai genesis coupe
-------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Sam myślałem o SC430, ale z tego co wyczytałem to nie dość, że się nie prowadzi, to jeszcze ma twardy, telepiący zawias. Jedno z dwóch jestem w stanie znieść, ale nie obydwa... Przejedź się tym autem to zobaczysz ile jest z tego prawdy... Jest to zwykły kanapowóz nie nadający się na tor. Mit z prowadzeniem powstał przy okazji próby torowej w tv więc nie wiem ilu użytkowników SCka wybierało się na tor ja takich nie znam... ![]() A co do twardego i telepiącego zawiasu to już temat chyba nawet nie z dupy tylko z dalszych zakątków ciemności ![]() Ogólnie sc430 nie pasuje tu bo nie jest substytutem e92 335i... Lex to szybszy samochód do czerpania przyjemności ze spokoju jazdy i użytkowania. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
J.w sc430 to bardzo wygodna i miekka kanapa, na prozno szukac w nim sportu, cos za cos. Z tym twardym elepiacym zawaiasem to pojechane...
Vette c5, 370z, gt86 plus kompreso |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Mówię co wyczytałem w internetach, a zrobiłem spory research po obejrzeniu jednego z testów na YT i nie była to informacja z jednego źródła. Ogólnie userzy mówili o telepaniu i braku komfortu, mówiąc twardy nie miałem na myśli sztywnego, sportowego zawiaszenia. Dodam, że autem nie jechałem.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
jeszcze rozważyłbym Caymana S, choć 80k może być trochę mało na zakup i ogarnięcie auta
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
jeszcze rozważyłbym Caymana S, choć 80k może być trochę mało na zakup i ogarnięcie auta tylko wolnossące prosiaki z tych lat zbyt żywotnich silników nie mają (nie wiem co tam zdycha), a autor szuka "niskiej awaryjności i kosztów serwisowania do poziomu 335i", chociaż te koszty do poziomu 335i może trzeba odczytać, że na bogato ![]() jak już, to po remontach taki cayman -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
te Caymany to podczas torowej jazdy umierają, ims bearing (łożysko jakieś wałka, nie pamiętam jak to się po polsku nazywa), można to zrobić asekuracyjnie po zakupie i spokojnie latać po ulicach, oczywiście koszta serwisowania Porsche z silnikiem umieszczonym centralnie są wyższe niż "normalnego" BMW
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 April 2025 - 09:47 |