![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Witam mam taki problem kupilem gwint bilsteina i nie moge ruszyc przy jednym amorku tym pokretlem od regulacji wysokosci - zapieklo sie dosc mocno.
Gwint to bilstein a te pokretla do regulacji wysokosci sa aluminiowe amortyzator oczywiscie nie. Z jednym sobie poradzilem po dosc duzych zmaganich drugi jednak nie chce w ogole puscic. Zawieszenie nie jest poginite gwinty sa w bdb stanie i dziwi mnie takie zapieczenie. Kluczem do gwintu nie ma szans lapalem tez to w imadlo i dosc duza dzwignia dzialalem na amortyzator i tak samo nic z tego. Brak mi pomyslow tzn jeszcze jeden mam zeby to aluminium nagrzac mysle nad palnikiem tylko troszke sie boje o uszczelnienie tego. Ktos ma jakies dobre sprawdzone patenty ?? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
Pepsi?
WD 40? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
wd 40 zapuscilem juz wczoraj nie pomaga
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Coca Cola / Pepsi a potem przecinak+mlotek i pusic
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 October 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
rost off - wurtha
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf na zapieczone wtryski w golfie 3 zadzialalo a tam tez jest polaczenie alu/stal -------------------- www.noerallyteam.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Miałem podobny problem z tą różnicą, że obudowa amorka jest aluminiowa a nakrętka stalowa. Wypróbowane wszelkie sposoby (różnorakie WD, cola, podgrzewanie, zamrażanie specjalnym środkiem) i nic to nie dało mimo, że amorek był całkowicie rozebrany z wnętrzności. U mnie jedyne rozwiązanie, to przeciąć nakrętkę i zamówić/ dorobić nową i też jako ostateczność weź pod uwagę takie rozwiązanie problemu
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
jak juz uda ci sie to odkrecic, wyczysc pierscienie z tlenku, oddaj do wytrawienia i poanoduj grubo bezbarwnie. beda zabezpieczone i przy odrobinie smaru nalozonego na gwinty nie zapieka sie ponownie.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
z zabezpieczeniem gwintow sobie juz poradze, dalej od poludni lezalo to w wd40 jeszcze zlewalem to kilka razy i dalej nic nie chce ruszyc,
wiec jutro podejde do tematu podgrzewajac to, i teraz pytanie jechac do kogos kto ma palnik acetylenowy (czy jak sie to pisze) i grzac tym i probowac to ruszyc czy kupic np taki maly palnik z plomieniem podobnym jak zapalniczka zarowa i probowac tym delikatnie to zgrzac zeby nie stopic tego aluminium i wtedy probowac odkrecac, Troszke sie boje o grzanie tego duzym palnikiem bo niedaleko jest gumowy simering przy tloczysku i zeby go nie stopic? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
wd-40 to se mozna najwyzej w samochodzie srubke odkrecic. Kup odrdzewiacz z prawdziwego zdarzenia albo uzyj plynu hamulcowego (dziala cuda) i lekko ale dlugo opukiwuj. Jak nie pomoze to maly palnik i grzac nakretke a reszte amora mozesz owinac mokrymi szmatami zeby sie zabardzo nie nagrzal.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
tak jak feluke napisał młotek i kowadło lub co tam masz do dyspozycji,kilka strzałów i nawet najbardziej oporne sie ruszy tylko duży młotek i duże kowadło
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
tak jak feluke napisał młotek i kowadło lub co tam masz do dyspozycji,kilka strzałów i nawet najbardziej oporne sie ruszy tylko duży młotek i duże kowadło Akurat mi chodzilo male kowadlo i maly mlotek zeby opukiwac systematycznie zeby odrdzewiacz podszedl dobrze w zakamarki i zeby to sie ruszylo. Koncowy zabieg to faktycznie duzym mlotkiem. ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Zabieg przeprowadzony dzisiaj za pomoca palnika dobrego przecinaka i konkret mlotka mialo opory ale puscilo
![]() Dzieki wielkie za pomoc !! -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 09:47 |