Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zapieczone pokretlo od regulacji wysokosci w zawieszeniu gwintowanym ??, Jak odkrecic ??
Wojtek
post Tue, 09 Nov 2010 - 12:45
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Witam mam taki problem kupilem gwint bilsteina i nie moge ruszyc przy jednym amorku tym pokretlem od regulacji wysokosci - zapieklo sie dosc mocno.
Gwint to bilstein a te pokretla do regulacji wysokosci sa aluminiowe amortyzator oczywiscie nie.
Z jednym sobie poradzilem po dosc duzych zmaganich drugi jednak nie chce w ogole puscic.
Zawieszenie nie jest poginite gwinty sa w bdb stanie i dziwi mnie takie zapieczenie.
Kluczem do gwintu nie ma szans lapalem tez to w imadlo i dosc duza dzwignia dzialalem na amortyzator i tak samo nic z tego.
Brak mi pomyslow tzn jeszcze jeden mam zeby to aluminium nagrzac mysle nad palnikiem tylko troszke sie boje o uszczelnienie tego.
Ktos ma jakies dobre sprawdzone patenty ??


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Nov 2010 - 12:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_Golfista_*
post Tue, 09 Nov 2010 - 13:01
Post #2









Pepsi?
WD 40?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 09 Nov 2010 - 13:07
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





wd 40 zapuscilem juz wczoraj nie pomaga sad.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Tue, 09 Nov 2010 - 13:14
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Coca Cola / Pepsi a potem przecinak+mlotek i pusic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Tue, 09 Nov 2010 - 13:15
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





rost off - wurtha
http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%202.pdf
na zapieczone wtryski w golfie 3 zadzialalo a tam tez jest polaczenie alu/stal


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 09 Nov 2010 - 13:23
Post #6


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Miałem podobny problem z tą różnicą, że obudowa amorka jest aluminiowa a nakrętka stalowa. Wypróbowane wszelkie sposoby (różnorakie WD, cola, podgrzewanie, zamrażanie specjalnym środkiem) i nic to nie dało mimo, że amorek był całkowicie rozebrany z wnętrzności. U mnie jedyne rozwiązanie, to przeciąć nakrętkę i zamówić/ dorobić nową i też jako ostateczność weź pod uwagę takie rozwiązanie problemu


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 09 Nov 2010 - 15:13
Post #7


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





jak juz uda ci sie to odkrecic, wyczysc pierscienie z tlenku, oddaj do wytrawienia i poanoduj grubo bezbarwnie. beda zabezpieczone i przy odrobinie smaru nalozonego na gwinty nie zapieka sie ponownie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 09 Nov 2010 - 16:59
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





z zabezpieczeniem gwintow sobie juz poradze, dalej od poludni lezalo to w wd40 jeszcze zlewalem to kilka razy i dalej nic nie chce ruszyc,

wiec jutro podejde do tematu podgrzewajac to, i teraz pytanie jechac do kogos kto ma palnik acetylenowy (czy jak sie to pisze) i grzac tym i probowac to ruszyc czy kupic np taki maly palnik z plomieniem podobnym jak zapalniczka zarowa i probowac tym delikatnie to zgrzac zeby nie stopic tego aluminium i wtedy probowac odkrecac,
Troszke sie boje o grzanie tego duzym palnikiem bo niedaleko jest gumowy simering przy tloczysku i zeby go nie stopic?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 09 Nov 2010 - 17:39
Post #9


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





wd-40 to se mozna najwyzej w samochodzie srubke odkrecic. Kup odrdzewiacz z prawdziwego zdarzenia albo uzyj plynu hamulcowego (dziala cuda) i lekko ale dlugo opukiwuj. Jak nie pomoze to maly palnik i grzac nakretke a reszte amora mozesz owinac mokrymi szmatami zeby sie zabardzo nie nagrzal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 09 Nov 2010 - 18:09
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





tak jak feluke napisał młotek i kowadło lub co tam masz do dyspozycji,kilka strzałów i nawet najbardziej oporne sie ruszy tylko duży młotek i duże kowadło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 09 Nov 2010 - 18:48
Post #11


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(freebsd @ Tue, 09 Nov 2010 - 16:59) *
z zabezpieczeniem gwintow sobie juz poradze

to nie gwinty masz zabezpieczyc, tylko przede wszystkim te nieszczesne aluminiowe pierscienie przed utlenianiem. jedynym sposobem jest anodowanie. nic innego na dluzsza mete nie zadziala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 09 Nov 2010 - 20:54
Post #12


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(hz10 @ Tue, 09 Nov 2010 - 18:09) *
tak jak feluke napisał młotek i kowadło lub co tam masz do dyspozycji,kilka strzałów i nawet najbardziej oporne sie ruszy tylko duży młotek i duże kowadło

Akurat mi chodzilo male kowadlo i maly mlotek zeby opukiwac systematycznie zeby odrdzewiacz podszedl dobrze w zakamarki i zeby to sie ruszylo. Koncowy zabieg to faktycznie duzym mlotkiem. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 10 Nov 2010 - 19:30
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Zabieg przeprowadzony dzisiaj za pomoca palnika dobrego przecinaka i konkret mlotka mialo opory ale puscilo smile.gif
Dzieki wielkie za pomoc !!


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 09:47