Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Z20LER Astra h 200km
kuba_195
post Wed, 01 Apr 2015 - 22:21
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 04 December 2008





Panowie , chciałem się dowiedzieć jaka jest żywotność tego silnika. Ile wytrzymuje sprężarka?
Ludzie piszą sporadycznie o szybkim zużywaniu się pierścieni, ale nie wiem czy to prawda. Czy przebieg rzędu 200.000 to już dla niego bliski remontu?
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Apr 2015 - 22:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mjecio
post Thu, 02 Apr 2015 - 09:10
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





wszystko zalezy od wlascicieli auta, czy mieli troche oleju w glowie i nie palowali na zimno, studzili sprezarke, oraz dbali o regularny serwis... swoja droga zywotnoscia nie grzesza turbokible... dodatkowo zworcilbym uwage na dwumas i skrzynie(m32).


--------------------
Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm
Kaudi A6 3.0 Tfsi
Vette C6 LS2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_195
post Thu, 02 Apr 2015 - 12:28
Post #3


Super User
Dołączył: Thu, 04 December 2008





czyli 2-u mas tez tam jest... szkoda. W takim razie auto rodzinne (bezawaryjne) z takim przebiegiem raczej to nie jest. auto ma podobno 160.000 a 40 tys temu wymieniane turbo. Czy to standard w tym silniku ze po 120.000 pada turbo czy raczej przebieg to 200-250 yys?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mjecio
post Thu, 02 Apr 2015 - 21:35
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 22 October 2008
Skąd: z mazowsza





no szalu nie bedzie z bezawaryjnoscia, moze miec oryginalny przebieg sporo aut jest importowanych z przebiegami ok 100k, z uszkodzeniami mechanicznymi(turbo, brak kompresji, korba na wierzchu). sprawdz historie auta wink.gif


--------------------
Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm
Kaudi A6 3.0 Tfsi
Vette C6 LS2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
doktor1981
post Thu, 09 Apr 2015 - 19:56
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 19 August 2013





przy 200 tys to juz olejaki i uszczelniacze do wymiany
turbo to zalezy od wlasciciela... moze i 250 tys polatac mozesz i zakatowac w tydzien
seryjne turbo 250KM ogarnie
generalnie silnik ma swoje uroki jak to opel tongue.gif rzyga na boki wszedzie gdzie sie da
plastikowe pokrywy glocicy sie wichruja i olej moze wrecz sie lać
pekaja szpilki w glowicy od kolektora wydechowego
lubia pekac kolektory wydechowe szczegolnie gniazda WG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 April 2025 - 09:46