![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
jak w temacie....wirnik można wyjąc jakies 5 mm i cofnąc......zadnych luzów bocznych...
Jak źle jest ? K04/23 .. Po przebiegu 500km......słownie : pięćset kilometrów... Szrot ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
jak w temacie....wirnik można wyjąc jakies 5 mm i cofnąc......zadnych luzów bocznych... Jak źle jest ? K04/23 .. Po przebiegu 500km......słownie : pięćset kilometrów... Szrot ? Szrot !!!! Wirniki pewnie są wytarte tak ze turbo nawet nie zapompuje dobrze. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
czyli reasumujac lepszy luz boczny niz wzdluzny?
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Sprzawdziłem jeszcze raz.... max 1,5 , 2mm ....
czy to robi różnicę ? nie słychac jakiegos tarcia przy kręceniu wirnikiem ... nadal szrot ? |
|
|
gość_chester240_* |
![]()
Post
#5
|
![]() |
3mm robi zasadzicza rznice. Jezeli nie slychac tarcia przy kreceniu wirnikiem to mozna sie pokusic o regenereacje. Zobacz przy okazji czy nie masz przypchanego wydechu, katalozatora itp. To moze byc przyczyna takiego uszkodzenia.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Jakoś nie wierzę w skuteczną regeneracje właśnie tych turbin ....
230 000 obrotów przy maxymalnym doładowaniu.... Rozumiem wiec, ze nie może byc ŻADNEGO luzu ? |
|
|
gość_chester240_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
Luz moze byc ale w granicach tolerancji czyli mniej niz 1mm w kazda strone.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża ![]() |
chyba mowa o minimalnym luzie poprzecznym, kwestia filmu olejowego
wzdłużny raczej nie potrzebny ![]() -------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
gość_chester240_* |
![]()
Post
#9
|
![]() |
Wzdłużny luz nie jest potrzebny ale minimalny nie kwalifikuje turbiny na smietnik.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Kwalifikuje jednak turbinę do regeneracji czyli do wymiany łożyska ? 1,5 mm luzu ??
|
|
|
gość_chester240_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
tak
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Przyczyny powodujące luz wzdłużny wirnika nowej fabrycznie turbiny po przebiegu 700km ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Wada fabryczna turba??
Jak oddasz do regeneracji to Ci powiedzą od czego siadła. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Skłaniam się raczej w stronę zbyt niskiego ciśnienia oleju...
|
|
|
gość_chester240_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
Zbyt niskie cisnienie spowodowaloby zatarcie rowniez lozysk na walku.
Albo za duzy backpreasure( zapchany wydech np katalizator) Albo pekla ci plyta dystansowa. Tez mi sie tak kiedys stalo. wszysko got tylko plyta pekla. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Poziom rzeczowości odpowiedzi pokrywa się z awatarem....
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Z własnego doświadczenia wiem że luz w granicach 2mm nie działa negatywnie w żaden sposób , kupiłem auto i pierwsze co sprawdziłem luzy na turbo i też na początku byłem zesrany
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
o jakiej dmuchawie piszesz ?
Wiesz, u mnie jest smarowanie seria i to się akurat nie zmieni ...pewnie ze mogę kazać zakładać jak jest , ale jak się wysra to znow kupa roboty aby wyjmowac, załatwiac nowe i znow wkładac ...czyli same problemy.... |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
W zasadzie to miałem doświadczenie z dwiema :ihi i t25 w obu był podobny luz osiowy,t25 upalam do tej pory
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:58 |