![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 12 November 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Witam,
chciałem poznać wasze zdanie na temat wad i zalet posiadania/nieposiadania wspomagania kierownicy w samochodzie przygotowanym do driftu. Jeżeli to istotne to chodzi głownie o Toyotę Mr2. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
moze zacznijmy od tego ze MR2 nie jest dobrym pomyslem na driftowoz
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
- pogarsza czucie kół skrętnych
- może się szybko zepsuć |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 28 May 2007 Skąd: torun/wawa ![]() |
Siemka Juby tak w ogóle ;D
a w temacie to ja sobie nie wyobrażam "palenia gumy" ;p bez wspomagania ... dla mnie wadą byłoby na pewno to, że po dniu jazdy trzy dni nie byłbym w stanie przechylić 50... przepraszam teraz 40stki pana tadeusza ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 12 November 2009 Skąd: Kraków ![]() |
moze zacznijmy od tego ze MR2 nie jest dobrym pomyslem na driftowoz A jeździłeś kiedyś? Miałeś doczynienie z tym autem? Czy są to tylko zasłyszane opinie... Po za tym to nie temat o Mr2-ce. CYTAT w temacie to ja sobie nie wyobrażam "palenia gumy" ;p bez wspomagania ... dla mnie wadą byłoby na pewno to, że po dniu jazdy trzy dni nie byłbym w stanie przechylić 50... przepraszam teraz 40stki pana tadeusza wink.gif Kwestia przyzwyczajenia się, na początku też ręce bolały ale teraz już nie czuje większego oporu.. generalnie jak auto jedzie w poślizgu to kręci się tak samo jak ze wspomaganiem, jedyny problem to parkowanie. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
CYTAT Kwestia przyzwyczajenia się, na początku też ręce bolały ale teraz już nie czuje większego oporu.. generalnie jak auto jedzie w poślizgu to kręci się tak samo jak ze wspomaganiem, jedyny problem to parkowanie. No to skoro ci odpowiada to byłoby na tyle w temacie ![]() Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 12 November 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Kurcze coś ciężko się z wami dogadać.. ;-) Chodzi mi o to czy 100% z was jeździ ze wspomaganiem, czy np.: większość osób je wywala, albo nawet jak nie ma to montuje.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
większość jeździ ze wspomaganiem
poza tym że lżej to przekładnia ze wspomą ma zwykle krótsze przełożenie, a to przydatne -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 11 January 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
ja niemialem i dołorzyłem... może niejestem drifterem zawodowym niemam wielkiego pojęcia... ale magle ze wspomą mają mniej obrotów od belki do belki wiec napewno przyszło mi to na plus poatem ze wspomą jednak łatwiej przejsc z boku w bok jakie by to auto niebyło jest lżej... coprawda jak latałem Bez to łapy sie wyrabiały ale przecież nie o to chodzi tylko o to aby bylo nam latwiej/wygodniej... poza awaryjnoscia wyciekami itp co jest chyba pikusiem widze same +
-------------------- Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]
było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Czy na Kajtkach, czy przy zabawie na dużym placu, nie wyobrażam sobie aby moja AE miała wspomaganie.
(może się przywyczaiłem). W każdym bądź razie, wydaje mi się, że bez wspomagania jest lepsze wyczucie auta (kół skrętnych), a czy jest ciężej? Nie wydaje mi się i nigdy podczas jazdy (prędkość >10 Km/h) nie siłowałem się z kierą. Jednak wydaje mi się, że to już jest kwestia indywidualna. -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 25 February 2007 Skąd: świętokrzyskie ![]() |
Nie wiem jak w Toyotach, ale w E30 bez wspomy ilość obrotów kierownicy jest masakryczna. Trzeba mieć niewiarygodny refleks i szybkie ręce, żeby w ogóle tym się jakoś sportowo poruszać.
-------------------- Pancin
== www.scyzzor.com == == www.superoes.pl == |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Wed, 20 January 2010 Skąd: eu ![]() |
Napisze jak moje odczucia w e30... Ze wspomaganiem spoko bokiem,ale tak jakby nie do końca czujesz auto,można zaznaczyć kiere ale ja nie profi. drifter.Po prostu dla mnie za lekko się kręci ze wspomaganiem-wspomaganie zbyt czułe. Za to bez wspomagania to dopiero boki mogłem lecieć
![]() ![]() ![]() Więc myślę,że temat jest zbyt ogólny i w każdym aucie jest trochę inaczej. Ja jeszcze nie jechałem autem z różnych fabryk,które prowadziłoby się tak samo i wspomaganie chodziło tak samo... Myślę,że odpowiedzią na Twoje pytanie jest brak odpowiedzi-bo każdy robi jak mu lepiej,a wszyscy jesteśmy trochę różni i mamy inne wymagania. Więc przeleć się swoją ze wspom. i bez i sam oceń jak Ci jest lepiej... Profesjonal latają na wspomaganiach,bo jak w każdym sporcie ważny jest czas reakcji- a nie zgodzę się z kolegą "oggy" ,że w boku ze wspom. i bez leci się tak samo- nie ma wielkich różnic ale są- na pewno mocniej trzeba trzymać kierownice i minimalnie mocniej ją kręcić nawet lecąc bokiem -------------------- 1-Było E30-M30b35-po małych modach-dla fun-u-teraz M62b44- remap 6gear box- dla EMOCJI
2-Yamaha r1- 996cc-160KM-od 1kwietnia 2010 będzie na sprzedaż-wersja Valentino Rossi-cywilny odpowiednik MotoGP-12k sprzedarz nr2 z powodu nr1 3-A do znajomych i rodziny Zafira 1.816v :) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 December 2008 ![]() |
wydaje mi się że bez wspomagania, najgorsze jest przechodzenie z jednego boku na drugi, czasami zdarzają się dość mocne szarpnięcia, co jest niekoniecznie przyjemne i pożądane, ja uważam ze wspomaganie jak najbardziej, awaryjność? znikoma...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 12 November 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Cieszę się, że powstało tyle różnych opinii. Dochodzę do wniosku, że jeżeli będzie czas i pieniądze to pewnie założę wspomaganie.
Co do obrotów kierownicy to w Mr-kach nie ma tragedii, jest tyle samo obrotów co w normalnych aucie ze wspomaganiem. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Ja powiem szczerze, że po lataniu na torze bez wspomy zawsze miałem powybijane kciuki ze stawów
![]() Pozdrawiam. -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 00:57 |