![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 February 2008 ![]() |
Ponieważ nie udało mi się znaleźć sensownego Lexusa po lifcie (LS 430) wybór padł na Phaetona 4.2 Pb czy ktoś miał może doczynienia z tym passatem na sterydach? Byłbym wdzięczny za opinie i przemyślenia. Dzięki
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Nie myślałeś o a8 d3 4.2 ? aluminiowa buda, plus większa podaż egzemplarzy na rynku.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 February 2008 ![]() |
Myślałem tylko większość d3 ma monstrualne przebiegi, przynajmniej te które oglądałem... Phaetona udało mi się znaleźć z przebiegiem <200k potwierdzonym w ASO. Silnik ten sam co a audi 4.2 V8 MPI, zastanawiam się jak wygląda w Phaetonie sprawa z pneumatyką i ogólnie jak kosztowo przedstawia się użytkowanie tego samochodu
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Ponoć zdarzają sie spore awarie tych samochodów a koszty części są absurdalne to wiem od kierownika sieci ASO. Sprawdź dostępność podzespołów zeby nie było płaczu pózniej
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 February 2008 ![]() |
Sprawdziłem, części do 4.2 MPI są w normalnych cenach, schody zaczynają się przy W12 i 5.0 TDI ale te wersje mnie nie interesują
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Dostępność zawieszenia jest ok, uwaga na drogie amory pneumatyczne takie jak w Bentleyu ( ta sama płyta podłogowa )
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 11 October 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Regeneracja amorow/miechow 1500zl, wiec jakies duzej tragedii nie ma. Miechy wytrzymuja do ok 300tys km.
-------------------- Pozdrowienia Korton.
A8 D3, fiesta |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
tak, nowe ok 2500/szt
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
Ogolnie nie ma co sie bac jak jestes swiadomy kosztow eksploatacji. Pneumatyka to podstawowy element do sprawdzenia przy kupnie. Do tego bardzo wazny jest automat. Każda jego usterka może powodować spore wydatki. Ogólnie to do tego auta trzeba podchodzic przy zakupie jak do a8 d3. W zasadzie identyczna procedura diagnostyczna jest przy zakupie dla jednego i drugiego samochodu.
Ja bym się na pheatona nie upierał i szukał D3 jak kolega wyżej radzi. Przebiegi po 300+ wcale dla tych aut nie są monstrualne pod warunkiem że ktoś wymieniał olej w automacie a nie tak jak ASO zaleca tłukł bez wymiany do samego końca. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Sprawdź działanie tylnej klapy. Przymierzałem się i spotykałem sporo wątków z uszkodzonym sterownikiem/wiązką.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Potwierdzam, tez to słyszałem w ASO
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
tak, nowe ok 2500/szt nowy amortyzator w ASO od 6tyś zł do 9 tyś za 1 sztuke w zależności od rodzaju. Regeneracja amortyzatora polega tylko na wymianie miecha na chiński - jak wiadomo w takim amortyzatorze zużywa się nie tylko miech...szczególnie jak amortyzatory maja przebieg ponad 200-250 tyś km.. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Znajomy miał długo coś takiego ale z silnikiem 3.2 + lpg.
Jeździło się tym super wygodnie, jako auto na codzień silnik nawet wyrabiał. Zawiasu z tego co mi wiadomo nie naprawiał nigdy. Oczywiście z passatem to auto nie ma nic wspólnego… |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_D_platform
he D1 platform cars (not to be confused with the earlier Audi V8 platform) share some components with the D3 platform, but have conventional steel bodyshell construction. Volkswagen Phaeton (Typ 3D, 2002–present) Bentley Continental GT (2004–present) Bentley Continental Flying Spur (2005) (2005–present) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
ale czy jest sens brać phanteona przy takich kosztach napraw? nielepiej mercedesa w220 w ktorym imo najgorszym elementem jest zawieszenie ktore kosztuje te same pieniądze jak do tego vw?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
ale czy jest sens brać phanteona przy takich kosztach napraw? nielepiej mercedesa w220 w ktorym imo najgorszym elementem jest zawieszenie ktore kosztuje te same pieniądze jak do tego vw? Do W220 można kupić nowe amortyzatory airmatic Bilsteina po około 2400 zł za 1 sztuke ... a do Phaeton niestety można kupić tylko w ASO ale są 2-3x droższe od Mercedesa . Jeśli w W220 jest zawieszenie ABC (opcja) pozostaje również tylko ASO. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
tylko S klasa w220 z małym przebiegiem to pewnie tylko wersje amg
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
W w220 problemem tylko pneumatyka?? Haha dobre.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
problem najwiekszy to pneumatyka która jest wszechobecna i ze wszytskim powązana w jakiś dziwny sposob
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
nowy amortyzator w ASO od 6tyś zł do 9 tyś za 1 sztuke w zależności od rodzaju. Regeneracja amortyzatora polega tylko na wymianie miecha na chiński - jak wiadomo w takim amortyzatorze zużywa się nie tylko miech...szczególnie jak amortyzatory maja przebieg ponad 200-250 tyś km.. 1 min szukania i można kupić taniej http://allegro.pl/amortyzator-pneumatyczny...5110506867.html -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:34 |