Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> VW Phaeton 4.2?
wojtass
post Thu, 05 Mar 2015 - 08:33
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 09 February 2008





Ponieważ nie udało mi się znaleźć sensownego Lexusa po lifcie (LS 430) wybór padł na Phaetona 4.2 Pb czy ktoś miał może doczynienia z tym passatem na sterydach? Byłbym wdzięczny za opinie i przemyślenia. Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 05 Mar 2015 - 08:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bielawa
post Thu, 05 Mar 2015 - 08:39
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Nie myślałeś o a8 d3 4.2 ? aluminiowa buda, plus większa podaż egzemplarzy na rynku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtass
post Thu, 05 Mar 2015 - 08:56
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 09 February 2008





Myślałem tylko większość d3 ma monstrualne przebiegi, przynajmniej te które oglądałem... Phaetona udało mi się znaleźć z przebiegiem <200k potwierdzonym w ASO. Silnik ten sam co a audi 4.2 V8 MPI, zastanawiam się jak wygląda w Phaetonie sprawa z pneumatyką i ogólnie jak kosztowo przedstawia się użytkowanie tego samochodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 05 Mar 2015 - 16:22
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Ponoć zdarzają sie spore awarie tych samochodów a koszty części są absurdalne to wiem od kierownika sieci ASO. Sprawdź dostępność podzespołów zeby nie było płaczu pózniej smile.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtass
post Thu, 05 Mar 2015 - 16:58
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 09 February 2008





Sprawdziłem, części do 4.2 MPI są w normalnych cenach, schody zaczynają się przy W12 i 5.0 TDI ale te wersje mnie nie interesują
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 05 Mar 2015 - 17:46
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Dostępność zawieszenia jest ok, uwaga na drogie amory pneumatyczne takie jak w Bentleyu ( ta sama płyta podłogowa )


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Korton
post Thu, 05 Mar 2015 - 22:47
Post #7


User
Dołączył: Tue, 11 October 2005
Skąd: Kraków





Regeneracja amorow/miechow 1500zl, wiec jakies duzej tragedii nie ma. Miechy wytrzymuja do ok 300tys km.


--------------------
Pozdrowienia Korton.
A8 D3, fiesta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 05 Mar 2015 - 23:10
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





tak, nowe ok 2500/szt


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bugalon
post Fri, 06 Mar 2015 - 08:56
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 29 March 2010





Ogolnie nie ma co sie bac jak jestes swiadomy kosztow eksploatacji. Pneumatyka to podstawowy element do sprawdzenia przy kupnie. Do tego bardzo wazny jest automat. Każda jego usterka może powodować spore wydatki. Ogólnie to do tego auta trzeba podchodzic przy zakupie jak do a8 d3. W zasadzie identyczna procedura diagnostyczna jest przy zakupie dla jednego i drugiego samochodu.

Ja bym się na pheatona nie upierał i szukał D3 jak kolega wyżej radzi. Przebiegi po 300+ wcale dla tych aut nie są monstrualne pod warunkiem że ktoś wymieniał olej w automacie a nie tak jak ASO zaleca tłukł bez wymiany do samego końca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 06 Mar 2015 - 09:42
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Sprawdź działanie tylnej klapy. Przymierzałem się i spotykałem sporo wątków z uszkodzonym sterownikiem/wiązką.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Fri, 06 Mar 2015 - 09:56
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Potwierdzam, tez to słyszałem w ASO


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Fri, 06 Mar 2015 - 10:28
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(LCQ @ Thu, 05 Mar 2015 - 23:10) *
tak, nowe ok 2500/szt

nowy amortyzator w ASO od 6tyś zł do 9 tyś za 1 sztuke w zależności od rodzaju.
Regeneracja amortyzatora polega tylko na wymianie miecha na chiński - jak wiadomo w takim amortyzatorze zużywa się nie tylko miech...szczególnie jak amortyzatory maja przebieg ponad 200-250 tyś km..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Fri, 06 Mar 2015 - 10:30
Post #13


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





Znajomy miał długo coś takiego ale z silnikiem 3.2 + lpg.
Jeździło się tym super wygodnie, jako auto na codzień silnik nawet wyrabiał.
Zawiasu z tego co mi wiadomo nie naprawiał nigdy.
Oczywiście z passatem to auto nie ma nic wspólnego…
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 06 Mar 2015 - 11:26
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_D_platform

he D1 platform cars (not to be confused with the earlier Audi V8 platform) share some components with the D3 platform, but have conventional steel bodyshell construction.

Volkswagen Phaeton (Typ 3D, 2002–present)
Bentley Continental GT (2004–present)
Bentley Continental Flying Spur (2005) (2005–present)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Fri, 06 Mar 2015 - 12:34
Post #15


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





ale czy jest sens brać phanteona przy takich kosztach napraw? nielepiej mercedesa w220 w ktorym imo najgorszym elementem jest zawieszenie ktore kosztuje te same pieniądze jak do tego vw?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandaloo
post Fri, 06 Mar 2015 - 13:06
Post #16


Super User
Dołączył: Tue, 14 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(vasquez @ Fri, 06 Mar 2015 - 12:34) *
ale czy jest sens brać phanteona przy takich kosztach napraw? nielepiej mercedesa w220 w ktorym imo najgorszym elementem jest zawieszenie ktore kosztuje te same pieniądze jak do tego vw?

Do W220 można kupić nowe amortyzatory airmatic Bilsteina po około 2400 zł za 1 sztuke ... a do Phaeton niestety można kupić tylko w ASO ale są 2-3x droższe od Mercedesa . Jeśli w W220 jest zawieszenie ABC (opcja) pozostaje również tylko ASO.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Fri, 06 Mar 2015 - 14:37
Post #17


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





tylko S klasa w220 z małym przebiegiem to pewnie tylko wersje amg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SajneK
post Fri, 06 Mar 2015 - 15:23
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Pruszków





W w220 problemem tylko pneumatyka?? Haha dobre.


--------------------
Lexus IS200t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Fri, 06 Mar 2015 - 15:36
Post #19


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





problem najwiekszy to pneumatyka która jest wszechobecna i ze wszytskim powązana w jakiś dziwny sposob
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Fri, 06 Mar 2015 - 17:14
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





CYTAT(skandaloo @ Fri, 06 Mar 2015 - 10:28) *
nowy amortyzator w ASO od 6tyś zł do 9 tyś za 1 sztuke w zależności od rodzaju.
Regeneracja amortyzatora polega tylko na wymianie miecha na chiński - jak wiadomo w takim amortyzatorze zużywa się nie tylko miech...szczególnie jak amortyzatory maja przebieg ponad 200-250 tyś km..



1 min szukania i można kupić taniej

http://allegro.pl/amortyzator-pneumatyczny...5110506867.html


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:34