![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Ktoś miał styczność z tym paliwem, jakieś wnioski?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
jeden gość testował na volvo t5 250km
jeden test na zwykłej 95 a drugi na tym nitro efekt taki że przybyło 9 koni i 14nm |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Zawsze coś, ale porównanie nieco z dupy - ECU pewnie sobie obniżyło moc na 95.
Trzeba by było z markową 98 porównać. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
nie porównają bo nic by nie wyszło
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Ja tego uzywam od jakiegos czasu w RS6. Dupohamownia nie wskazuje na zadna roznice, zreszta czego sie spodziewac? To pewnie to samo paliwo co wczesniej, moze czysci troche lepiej no i oczywiscie nazwe ma "szybsza"
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiadomo przynajmniej czy jest importowane czy krajowe z dodatkami?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 16 June 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
moje 1.8T jest dość agresywnie ustawione i na zwykłym paliwie 98 jest problem z zapłonami (grupa 20). Jak wleję Nitro Racing czy wcześniej Vpower Racing jest realnie lepiej, praktycznie same "0", podczas gdy na zwykłej 98 pojawiały się nawet "3". Octany działają. W każdym razie więcej mocy z tego raczej nie ma, potrzebne by było pewnie dodatkowe strojenie.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
moje 1.8T jest dość agresywnie ustawione i na zwykłym paliwie 98 jest problem z zapłonami (grupa 20). Jak wleję Nitro Racing czy wcześniej Vpower Racing jest realnie lepiej, praktycznie same "0", podczas gdy na zwykłej 98 pojawiały się nawet "3". Octany działają. W każdym razie więcej mocy z tego raczej nie ma, potrzebne by było pewnie dodatkowe strojenie. Na pewno jest tylko tego nie odczuwasz bo 3 stopnie to jest mała korekta. przy 7-8 bys poczuł zdecydowanie. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 July 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Ktoś potwierdzi info czy paliwo to jest importowane?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Ktoś miał styczność z tym paliwem, jakieś wnioski? Doskonałe odpowiedzi padły w tym wątku - głównie tych co nawet nie stali obok tego paliwa na stacji, ale warto wstukać obiegową opinię na temat V-powerów... Przykro się robi, jak się patrzy na to, co się dzieje z tym forum. Jak ktoś już wspomniał: Testowane na Volvo V70 2.3 T-5 (seryjnym). Pomiar na zwykłym paliwie 256 koni, zalane z pustego do pełna Nitro Shellem, pomiar 265 koni. Uprzedzając pytania: Hamownia na bank była z dupy i pokazywała pogodę, bo z DynoProject od Grabowskiego - oba pomiary na tej samej i na pewno oba błędne i względem siebie nieporównywalne. Moc zmierzona wg. normy, a powinna być zmierzona na kołach bla bla bla... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
U hortinia w S4 V8T zaplon góra jest po 14,5st, na 5 i 6 biegu potrafiło na 98 zastukac góra przy 1,8bara. zalalem do pełną nitro + racing i stuku brak.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
V-Power Nitro+ Racing to jest odpowiednik V-Power Racing, czyli paliwa które teoretycznie ma mieć minimum 100 oktanów. Nic więc dziwnego że na Racing nie stuka, a na jakimś 98 tak.
![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Lać i testować!
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
V Power Racing miał LO 99. 100 było tylko w sprzedawanym w Niemczech VPower Racing 100. Obecny Nitro+ Racing to dokładnie to samo paliwo co poprzedni VPower Racing, tylko o innej nazwie.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Próbowałem zorganizować testy Nitro+. Za bazę miał służyć najnowszy Ford Fiesta ST. Nie zgodzili się. zapewne nie ma się czym chwalić za bardzo. Po prostu Antystukowiec. Ale czekam na wasze próby.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
98 ze statoil też miała ~100 oktan.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Pytanie tylko jak, skoro cysterny przyjeżdżające po paliwo do różnych stacji podłączane są do tego samego zbiornika z którego się do nich leje...
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Liczbę oktanową można podnieść "sztucznie" (nawet do ponad 105 oktanów) ale z jaką dokładnością można to wykonac na stacji to już inne pytanie...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Pytanie tylko jak, skoro cysterny przyjeżdżające po paliwo do różnych stacji podłączane są do tego samego zbiornika z którego się do nich leje... nie wiem jak teraz z tym nowym nitro+ ale "setka" jako jedyna była sciagana z niemiec do polski a nie lana w rafinerii 98 czy 95 i zalewana dodatkami -------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
ja nie chciał bym wprowadzac jakiegos fermentu na forum ale jako procownik firmy która pracuje na Orlenie moge powiedziec ,ze cysterny z logo shell zaopatruja sie w paliwo na Orlenie (nie wiem jakie) bo robie co innego ale ze wzgledu na zainteresowanie motoryzacja zwracam troche na to uwage wiem jedno, cysterny z logpo shell tankuja sie na Orlenie (nie wiem czy wszystkie) ale widuje je czesto wiec nie wiadomo jak to jest... z drugiej strony (to moze troche wyjasnienia- stawiam rusztowania na całym orlenie wiec bywam na wszystkich instalacjach ale np. na wydziale Orlen oil czyli instalacji gdzie produkuje sie oleje wiec jest mnóstwo pomp stoja beczki z olejem mobila- do smarowania tych że pomp skoro nie uzywaja własnych smarowideł to cos mówi o ich jakości ale tez rozmawiałem z inzynierem od produkcji paliw i powiedział mi ,ze najlepszym wyjsciem było by w bance 5l paliwa wprowadzic propan butan (cos na zasadzie utleniania w akwarium)czyli tak jak by zagazowac paliwo nie wiem czy to prawda moze ktos z forum jest chemikiem i potrafi to jakos wyjasnic lub zdementowac ale w moim miemaniu klijent był wiarygodny tym bardziej ,ze była to wolna gadka na palarni i poprostu starszy dziadek sie wtrącił...w razie czego moge cos dopytac ale to wyglada tak jak by pracownicy orlenu byli zwiazani jakas tajemnica produkcji czy cos słuchaja usmiechaja sie itd ale nie chcą mówic dopiero jak sie gra głupa to czasami nie wytrzymują i cos podpowiedza ale niesety nie mam wykształcenia chemicznego i nie potrafie tego w zaden sposób ani zweryfikowac ani czesto tez zrozumiec o co chodzi...jesli ktos cos podpowie to moge jakos zarzucic temat tylko ,ze nie wiem czy cos sie dowiem...(albo raczej zrozumie) aaha jeszcze jedno WSZYSCY uwazaja ,ze toluen jest substancja która NAS interesuje...ale suma sumarum jakosc zwykłych paliw w tym vpower jest mierna na zwykłych stacjach mozliwe ,ze trzymaja swoje parametry ale pewnosci nigdy nie mozemy miec ,co do tego shell v plus cos tam cos tam to podejrzewam ,ze jest to :98: z Orlenu z uszlachetniaczami itd bez badan laboratoryjnych pewnosci miec nie mozemy tym bardziej ,ze stacja dostac moze papier ,ze bierze takowe paliwo a pózniej bedzie kombinowac na lewo i prawo...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:34 |