Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Swap silnika
Zbadek
post Thu, 14 Nov 2002 - 21:37
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Kraków





Witam wszystkich!
Mam do Was ogromną prośbę. Poszukuję silnika z całym osprzętem (lub nawet przedniej połowy autka) od fiata coupe 2.0T 20v.
Niestety mimo usilnych starań jak narazie nie udało mi się czegoś takiego znaleść.
Gdyby ktoś z Was słyszał, miał kontakt z osobami które są w posiadaniu takiego ustroistwa lub mogą załatwić to proszę o kontakt.

Jeszcze jedno. Na jakie trudności mogę natrafić przy rejestracji silnika o innej pojemności?
Słyszałem o tym naprawdę różne opinie i chciałbym zaczerpnąć informacji u ludzi którzy już kiedyś przez to przeszli.


--------------------
Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Nov 2002 - 21:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
OZ
post Thu, 14 Nov 2002 - 21:48
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 October 2002





Najlepiej zapytaj w swoim Wydziale Komunikacji. Napewno będą wiedziać najlepiej. A w poszukiwaniu może trzeba się udać na giełdę do Poznania. Ten silnik to chyba raczej żadkość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milo222
post Thu, 14 Nov 2002 - 21:56
Post #3


User
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Poznan





co do gieldy w Poznaniu to pewnie udalo by sie cos znalezc/zamowic ale nie sa ta przewaznie jednostki warte uwagi (silnik bo osprzetu jest pod dostatkiem) Polecalbym Ci raczej dac ogloszenie w ogolnopolskiej gazeci (nazywa sie chyba Auto Gielda czy jakos tak wychodzi co srode w formie gazety bardzo obszerna i tam masz szanse)


--------------------
West McLaren Mercedes Fan Club
http://www.mclarenfans.org/ <- umarł szef zebrał kase i uciekł na madagaskar rofl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mori
post Thu, 14 Nov 2002 - 21:58
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wrocław





Auto Giełda Dolnośląska jest najlepsza do tego typu rzeczy IMO.


--------------------
Mori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 14 Nov 2002 - 23:59
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Przekladalem silnik u siebie z 1.8 na 2.8 Potrzebujesz silnik z legalnym pochodzeniem,zdaje potwierdzona przez wydzial komunikacji gdzie byl zarejestrowany kopie dowodu rejestracyjnego auta gdzie byl zamontowany i umowe kupna sprzedazy/fakture.
Z hardware proponuje od razu kupic do niego skrzynie,koputer sterujacy,pompe paliwa,uklad chlodzenia z chlodnica i wentylatorami.Poduszki pod silnik i jazda,maly swap


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobeQ
post Fri, 15 Nov 2002 - 10:23
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Wuwua





CYTAT("Kajman":24p4n7mq)
Przekladalem silnik u siebie z 1.8 na 2.8 Potrzebujesz silnik z legalnym pochodzeniem,zdaje potwierdzona przez wydzial komunikacji gdzie byl zarejestrowany kopie dowodu rejestracyjnego auta gdzie byl zamontowany i umowe kupna sprzedazy/fakture.
Z hardware proponuje od razu kupic do niego skrzynie,koputer sterujacy,pompe paliwa,uklad chlodzenia z chlodnica i wentylatorami.Poduszki pod silnik i jazda,maly swap


No tak ale Ty wkładałeś do siebie silnik który seryjnie był montowany w Corrado a do Bravy nigdy seryjnie nie wkładali 2.0T pomijam tu problemy z mocowaniem ale jak to prawnie wygląda i czy takie cudo przejdzie przegląd ????


--------------------
Byl Cif Teraz Jest Golfina SOHC 8v 1.4 60KM ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 15 Nov 2002 - 13:27
Post #7


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Przejdzie,poza tym w roku w ktorym wyprodukowano moje auto o vr6 dopieor myslano


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 15 Nov 2002 - 19:07
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Czes Zbadek - tak pocichu chcesz zmienic silnik ... a pewnie potem jakby nigdy nic staniesz na 400 ...
A nie lepiej poszukac silniczka 2.0 od jakiegos HGT???? mysle ze prosciej i taniej no i troche wolniej ale przy twoich mozliwosciach... W kraku nikt Cie nie objedzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stoleczny
post Fri, 15 Nov 2002 - 23:55
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: W-wa





Z tego co słyszłem podobno ktoś w Polsce próbował włożyć 2.0 T z coupe do bravo i mimo takiego samego bloku silnika jak w HGT nie udało mu się ( silnik nie mieści się na szerokość ) ale to wszystko "podobno" . Nie wiem czy zaglądałeś kiedyś pod maskę bravo HGT , bo jest tam bardzo mało miejsca ( pół godzinna gimnastyka przy wymianie żarówki , konieczność wyjęcia silnika przy wymianie paska rozrządu itd. )


--------------------
ARGTVV624V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zbadek
post Sat, 16 Nov 2002 - 21:35
Post #10


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Kraków





Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Na pewno przy wymianie spotkam się z wieloma problemami natury technicznej. Mocowanie silnika podchodzi ale prawdopodobnie bez blacharza się nie obejdzie (chciażby wymiana błotników na te od HGT). No coż pożyjemy zobaczymy. Wstępne przymiarki napawają mnie jednak optymizmem.
WW co do wolnossącego silnika to taka zamiana nie ma sensu podobne koszta a efekt o wiele gorszy.

Tak czy inaczej nadal poszukuję. Mam jeszcze trochę czasu do sezonu.


--------------------
Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 05:01