![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Witam wszystkich!
Mam do Was ogromną prośbę. Poszukuję silnika z całym osprzętem (lub nawet przedniej połowy autka) od fiata coupe 2.0T 20v. Niestety mimo usilnych starań jak narazie nie udało mi się czegoś takiego znaleść. Gdyby ktoś z Was słyszał, miał kontakt z osobami które są w posiadaniu takiego ustroistwa lub mogą załatwić to proszę o kontakt. Jeszcze jedno. Na jakie trudności mogę natrafić przy rejestracji silnika o innej pojemności? Słyszałem o tym naprawdę różne opinie i chciałbym zaczerpnąć informacji u ludzi którzy już kiedyś przez to przeszli. -------------------- Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 October 2002 ![]() |
Najlepiej zapytaj w swoim Wydziale Komunikacji. Napewno będą wiedziać najlepiej. A w poszukiwaniu może trzeba się udać na giełdę do Poznania. Ten silnik to chyba raczej żadkość.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Poznan ![]() |
co do gieldy w Poznaniu to pewnie udalo by sie cos znalezc/zamowic ale nie sa ta przewaznie jednostki warte uwagi (silnik bo osprzetu jest pod dostatkiem) Polecalbym Ci raczej dac ogloszenie w ogolnopolskiej gazeci (nazywa sie chyba Auto Gielda czy jakos tak wychodzi co srode w formie gazety bardzo obszerna i tam masz szanse)
-------------------- West McLaren Mercedes Fan Club
http://www.mclarenfans.org/ <- umarł szef zebrał kase i uciekł na madagaskar rofl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto Giełda Dolnośląska jest najlepsza do tego typu rzeczy IMO.
-------------------- Mori
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Przekladalem silnik u siebie z 1.8 na 2.8 Potrzebujesz silnik z legalnym pochodzeniem,zdaje potwierdzona przez wydzial komunikacji gdzie byl zarejestrowany kopie dowodu rejestracyjnego auta gdzie byl zamontowany i umowe kupna sprzedazy/fakture.
Z hardware proponuje od razu kupic do niego skrzynie,koputer sterujacy,pompe paliwa,uklad chlodzenia z chlodnica i wentylatorami.Poduszki pod silnik i jazda,maly swap -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Wuwua ![]() |
CYTAT("Kajman":24p4n7mq) Przekladalem silnik u siebie z 1.8 na 2.8 Potrzebujesz silnik z legalnym pochodzeniem,zdaje potwierdzona przez wydzial komunikacji gdzie byl zarejestrowany kopie dowodu rejestracyjnego auta gdzie byl zamontowany i umowe kupna sprzedazy/fakture.
Z hardware proponuje od razu kupic do niego skrzynie,koputer sterujacy,pompe paliwa,uklad chlodzenia z chlodnica i wentylatorami.Poduszki pod silnik i jazda,maly swap No tak ale Ty wkładałeś do siebie silnik który seryjnie był montowany w Corrado a do Bravy nigdy seryjnie nie wkładali 2.0T pomijam tu problemy z mocowaniem ale jak to prawnie wygląda i czy takie cudo przejdzie przegląd ???? -------------------- Byl Cif Teraz Jest Golfina SOHC 8v 1.4 60KM ...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Przejdzie,poza tym w roku w ktorym wyprodukowano moje auto o vr6 dopieor myslano
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Czes Zbadek - tak pocichu chcesz zmienic silnik ... a pewnie potem jakby nigdy nic staniesz na 400 ...
A nie lepiej poszukac silniczka 2.0 od jakiegos HGT???? mysle ze prosciej i taniej no i troche wolniej ale przy twoich mozliwosciach... W kraku nikt Cie nie objedzie... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
Z tego co słyszłem podobno ktoś w Polsce próbował włożyć 2.0 T z coupe do bravo i mimo takiego samego bloku silnika jak w HGT nie udało mu się ( silnik nie mieści się na szerokość ) ale to wszystko "podobno" . Nie wiem czy zaglądałeś kiedyś pod maskę bravo HGT , bo jest tam bardzo mało miejsca ( pół godzinna gimnastyka przy wymianie żarówki , konieczność wyjęcia silnika przy wymianie paska rozrządu itd. )
-------------------- ARGTVV624V
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Na pewno przy wymianie spotkam się z wieloma problemami natury technicznej. Mocowanie silnika podchodzi ale prawdopodobnie bez blacharza się nie obejdzie (chciażby wymiana błotników na te od HGT). No coż pożyjemy zobaczymy. Wstępne przymiarki napawają mnie jednak optymizmem. WW co do wolnossącego silnika to taka zamiana nie ma sensu podobne koszta a efekt o wiele gorszy. Tak czy inaczej nadal poszukuję. Mam jeszcze trochę czasu do sezonu. -------------------- Należy pić czerwone wino bo jest ono zdrowe a zdrowie jest potrzebne do picia wódki...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 05:01 |