![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Wchodzi już ten silniczek Common Rail do nowych aut VW/Audi,zastąpi BMN na piezoelektrycznych pompowtryskach,słyszał ktoś opinie o tym motorze?Bardzo proszę o informacje.
-------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
bardzo ciche dziadostwo, autko jezdzi plynnie (mialem kontakt z Audi A4 2008 ) jestem ciekawy jak z podatnoscią na modyfikacje...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Przecież to jest silnik stosowany w A3, Golfie, Leonie, Toledo itp. Z powodu DFP moc po modyfikacji ograniczona jest do ~200KM
http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=48977 http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=44863 Pozdrawiam -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
To nie jest ten silnik. Mowa jest o najnowszym 2.0TDI na common-railu.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Przecież to jest silnik stosowany w A3, Golfie, Leonie, Toledo itp. Z powodu DFP moc po modyfikacji ograniczona jest do ~200KM BMN to jest na piezoelektrycznych pompowtryskach,obecnie już jest BMR z Common Rail i o niego właśnie pytam. -------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
W chwili obecnej jest problem z modyfikacją tych silników ze wzgledu na nowy system wtryskowy EDC-17. Zastosowano tam nowy komputer którego praca oparta jest na procesorze TriCore. To takie 3 w 1-nym. W komputerze nie ma programowalnej pamięci zewnętrznej i cała zawartośc programu sterującego znajduje się na pokładzie procesora. Procek zabezpieczony jest przed odczytem i programowaniem specjalnym passwordem...i to jest właśnie główne utrudnienie. Posiadam już specjalny device który współpracuje z tym procesorem. Narazie udało mi się z BMW czyli prockiem TC 1766. W grupie Audi VW jest procek TC 1796 i za każdym razem kiedy połacze się z procesorem otwiera się okienko dialogowe z napisem "password please". Jest jeden człowiek w niemczech który robi te sterowniki i ma dostęp do haseł...ale za żadne skarby nie chce tego zdradzić. Tłumaczy sie tym że jeżeli on sprzeda płytkę z kodami to zaraz wszyscy będą to robili i wkońcu Audi sie wkurwi i zmieni kody i nikt nie będzie tego robił...nawet on..... dopuki ktoś znowu nie wyniesie nowych kodów z fabryki. Chłop rozumuje słusznie bo ludzie z branży sa gotowi zapłacić każde pieniadze aby mieć dostęp do tych kodów. A jak juz to pójdzie w świat...to po ptokach.
Najbardziej kłopotliwe jest to że teraz prawie wszyscy producenci poszli tą drogą i od rocznika modelowego 2009 będa kodować swoje programy sterujące a więc kto będzie miał dostęp do kodów procesora...bądze robił chiptuning a kto nie może powoli myśleć o handlu marchewką. pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 16 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
BMN to jest na piezoelektrycznych pompowtryskach,obecnie już jest BMR z Common Rail i o niego właśnie pytam. BMR to silnik na piezopompkach jezdzacy w Passacie. Mozna powiedziec, ze to to samo co BMN. -------------------- Skoda Octavia Combi RS TDI
Powered by Master's |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
W chwili obecnej jest problem z modyfikacją tych silników ze wzgledu na nowy system wtryskowy EDC-17 Ale będą jakieś szanse na chipa.bo myślę nad zakupem Octavii RS bo jest teraz w dobrej cenie? -------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
ale octavia II RS 2,0TDI 170KM jest jeszcze wyposazona w starsze silniki (z filtrem czastek) jeszcze nie CR wiec jest to okaz modyfikowalny... (no chyba ze od rocznika modelowego 2009 ma cos sie zmienic... )
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
RS jest już z 2.0 TDi CR w sprzedaży od około miesiąca.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
ale octavia II RS 2,0TDI 170KM jest jeszcze wyposazona w starsze silniki (z filtrem czastek) jeszcze nie CR wiec jest to okaz modyfikowalny... (no chyba ze od rocznika modelowego 2009 ma cos sie zmienic... ) Już od 1 lipca produkują RS właśnie z Common Rail,cena u producenta to niecałe 25tys euro,więc dość atrakcyjna przy obecnym kursie Euro. -------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
czy wiadomo już coś więcej na temat TDI VW o mocach 204 i 224 KM?
Czym prócz systemu wtrysku różnią się od siebie silniki 170 km w TDI ? Może ktoś potrafi się podzielić wrażeniami i różnicami użytkowymi pomiędzy 170tkami PD i CR |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czy wiadomo już coś więcej na temat TDI VW o mocach 204 i 224 KM? 224KM z 2.0 TDI w VAGu ? takie wersje mocowe były w 3.0 TDI 204 / 224 / 233 KM ![]() miał być 200KM silnik jako odpowiedź na 204 konny silnik BMW na 2 turbinach ale jakoś cicho w temacie 100KM z litra w serii w VAGu:) ps. szkoda że BMW nie chce wdrożyc diesla do WTCC ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
w najblizszych planach jest wypuszczenie silnikow 2,0TDI 204 i 224KM ktore mają byc w miedzy innymi Audi A3 i VW Scirocco
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w najblizszych planach jest wypuszczenie silnikow 2,0TDI 204 i 224KM ktore mają byc w miedzy innymi Audi A3 i VW Scirocco 224KM w serii z dwulitrowego diesla...troche szokujące i dziwne zwłaszcza że VAG ma silnik 3.0 TDI o tej samej mocy... chyba że powstanie nowa seria 3.0TDI na biturbo o mocy ~300KM ![]() są jakieś szczątkowe dane na temat tych nowych silników 2.0 TDI ? na pewno CR i raczej na 2 turbinach ? wygooglałem http://motoryzacja.interia.pl/samochody/pr...sel,1112647,340 Zmiana stosowanej technologii przebiega bezboleśnie (nie licząc popytu na silniki common rail w grupie VAG wielokrotnie przekraczającego podaż) o czym może świadczyć... nowe auto o nazwie audi A3 TDI clubsport. Samochód ten, który zostanie pokazany na tegorocznym zlocie Volkswagena i Audi nad jeziorem Worther w Austrii napędzany jest dwulitrowym (dokładnie: 1968 ccm) silnikiem common rail o mocy 224 KM i momencie 450 Nm! Zapewnia on świetne osiągi - A3 osiąga 100 km/h już po 6.6 s oraz osiąga prędkość maksymalną 240 km/h. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
w ogole VAG zaczął szalez z doladowanymi silnikami 1,2TFSI, 2,5TFSI 320KM i 350KM i wszystko montowane poprzecznie...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Niedlugo maja wprowadzic v6 3.0 tfsi 290km na kompresorze
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Już od 1 lipca produkują RS właśnie z Common Rail,cena u producenta to niecałe 25tys euro,więc dość atrakcyjna przy obecnym kursie Euro. Właśnie jeżdżę taką sztuką z DSG. Jak dla mnie, to najlepsza cywilna Skoda ever. Mieści się wręcz w pierwszej trójce najlepszych nowych samochodów, które można kupić za te pieniądze. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
Jakie są pozostałe 2 auta ?? hwojtek
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
1. Mini John Cooper Works
2. Ford Focus ST 3. Octavia TDI RS DSG w kolejce oczekujących: Civic Type-R, RenaultSport Megane 2.0T, Seat Altea FR DSG. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 04:45 |