Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Silnik VW/Audi 2.0 TDI 170KM CR
Proof
post Thu, 10 Jul 2008 - 17:15
Post #1


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





Wchodzi już ten silniczek Common Rail do nowych aut VW/Audi,zastąpi BMN na piezoelektrycznych pompowtryskach,słyszał ktoś opinie o tym motorze?Bardzo proszę o informacje.


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 10 Jul 2008 - 17:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mammoth
post Thu, 10 Jul 2008 - 23:00
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





bardzo ciche dziadostwo, autko jezdzi plynnie (mialem kontakt z Audi A4 2008 ) jestem ciekawy jak z podatnoscią na modyfikacje...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Thu, 10 Jul 2008 - 23:20
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Przecież to jest silnik stosowany w A3, Golfie, Leonie, Toledo itp. Z powodu DFP moc po modyfikacji ograniczona jest do ~200KM
http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=48977
http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=44863

Pozdrawiam


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Thu, 10 Jul 2008 - 23:23
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





To nie jest ten silnik. Mowa jest o najnowszym 2.0TDI na common-railu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Thu, 10 Jul 2008 - 23:28
Post #5


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(simpson @ Thu, 10 Jul 2008 - 22:20) *
Przecież to jest silnik stosowany w A3, Golfie, Leonie, Toledo itp. Z powodu DFP moc po modyfikacji ograniczona jest do ~200KM

BMN to jest na piezoelektrycznych pompowtryskach,obecnie już jest BMR z Common Rail i o niego właśnie pytam.


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 11 Jul 2008 - 09:49
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





W chwili obecnej jest problem z modyfikacją tych silników ze wzgledu na nowy system wtryskowy EDC-17. Zastosowano tam nowy komputer którego praca oparta jest na procesorze TriCore. To takie 3 w 1-nym. W komputerze nie ma programowalnej pamięci zewnętrznej i cała zawartośc programu sterującego znajduje się na pokładzie procesora. Procek zabezpieczony jest przed odczytem i programowaniem specjalnym passwordem...i to jest właśnie główne utrudnienie. Posiadam już specjalny device który współpracuje z tym procesorem. Narazie udało mi się z BMW czyli prockiem TC 1766. W grupie Audi VW jest procek TC 1796 i za każdym razem kiedy połacze się z procesorem otwiera się okienko dialogowe z napisem "password please". Jest jeden człowiek w niemczech który robi te sterowniki i ma dostęp do haseł...ale za żadne skarby nie chce tego zdradzić. Tłumaczy sie tym że jeżeli on sprzeda płytkę z kodami to zaraz wszyscy będą to robili i wkońcu Audi sie wkurwi i zmieni kody i nikt nie będzie tego robił...nawet on..... dopuki ktoś znowu nie wyniesie nowych kodów z fabryki. Chłop rozumuje słusznie bo ludzie z branży sa gotowi zapłacić każde pieniadze aby mieć dostęp do tych kodów. A jak juz to pójdzie w świat...to po ptokach.
Najbardziej kłopotliwe jest to że teraz prawie wszyscy producenci poszli tą drogą i od rocznika modelowego 2009 będa kodować swoje programy sterujące a więc kto będzie miał dostęp do kodów procesora...bądze robił chiptuning a kto nie może powoli myśleć o handlu marchewką.

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiKruS
post Fri, 11 Jul 2008 - 10:33
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Fri, 16 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Proof @ Fri, 11 Jul 2008 - 00:28) *
BMN to jest na piezoelektrycznych pompowtryskach,obecnie już jest BMR z Common Rail i o niego właśnie pytam.


BMR to silnik na piezopompkach jezdzacy w Passacie. Mozna powiedziec, ze to to samo co BMN.


--------------------
Skoda Octavia Combi RS TDI
Powered by Master's
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Mon, 14 Jul 2008 - 00:05
Post #8


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(Master/s @ Fri, 11 Jul 2008 - 08:49) *
W chwili obecnej jest problem z modyfikacją tych silników ze wzgledu na nowy system wtryskowy EDC-17

Ale będą jakieś szanse na chipa.bo myślę nad zakupem Octavii RS bo jest teraz w dobrej cenie?


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Mon, 14 Jul 2008 - 01:24
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





ale octavia II RS 2,0TDI 170KM jest jeszcze wyposazona w starsze silniki (z filtrem czastek) jeszcze nie CR wiec jest to okaz modyfikowalny... (no chyba ze od rocznika modelowego 2009 ma cos sie zmienic... )


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tonny S
post Mon, 14 Jul 2008 - 09:27
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003
Skąd: Człuchów/Chojnice





RS jest już z 2.0 TDi CR w sprzedaży od około miesiąca.


--------------------
Seat Leon FR/ARL

http://www.leonclub.pl - Club Właścicieli Seata Leona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Mon, 14 Jul 2008 - 18:01
Post #11


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(mammoth @ Mon, 14 Jul 2008 - 00:24) *
ale octavia II RS 2,0TDI 170KM jest jeszcze wyposazona w starsze silniki (z filtrem czastek) jeszcze nie CR wiec jest to okaz modyfikowalny... (no chyba ze od rocznika modelowego 2009 ma cos sie zmienic... )

Już od 1 lipca produkują RS właśnie z Common Rail,cena u producenta to niecałe 25tys euro,więc dość atrakcyjna przy obecnym kursie Euro.


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 27 Jul 2008 - 19:25
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





czy wiadomo już coś więcej na temat TDI VW o mocach 204 i 224 KM?
Czym prócz systemu wtrysku różnią się od siebie silniki 170 km w TDI ?
Może ktoś potrafi się podzielić wrażeniami i różnicami użytkowymi pomiędzy 170tkami PD i CR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 28 Jul 2008 - 15:45
Post #13


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rosomak @ Sun, 27 Jul 2008 - 19:25) *
czy wiadomo już coś więcej na temat TDI VW o mocach 204 i 224 KM?


224KM z 2.0 TDI w VAGu ? takie wersje mocowe były w 3.0 TDI 204 / 224 / 233 KM smile.gif

miał być 200KM silnik jako odpowiedź na 204 konny silnik BMW na 2 turbinach ale jakoś cicho w temacie 100KM z litra w serii w VAGu:)

ps. szkoda że BMW nie chce wdrożyc diesla do WTCC wink.gif bo jednak Seaty TDI cały czas górą smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Mon, 28 Jul 2008 - 22:23
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





w najblizszych planach jest wypuszczenie silnikow 2,0TDI 204 i 224KM ktore mają byc w miedzy innymi Audi A3 i VW Scirocco


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 29 Jul 2008 - 10:20
Post #15


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(mammoth @ Mon, 28 Jul 2008 - 22:23) *
w najblizszych planach jest wypuszczenie silnikow 2,0TDI 204 i 224KM ktore mają byc w miedzy innymi Audi A3 i VW Scirocco


224KM w serii z dwulitrowego diesla...troche szokujące i dziwne zwłaszcza że VAG ma silnik 3.0 TDI o tej samej mocy...

chyba że powstanie nowa seria 3.0TDI na biturbo o mocy ~300KM smile.gif

są jakieś szczątkowe dane na temat tych nowych silników 2.0 TDI ?

na pewno CR i raczej na 2 turbinach ?

wygooglałem

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/pr...sel,1112647,340

Zmiana stosowanej technologii przebiega bezboleśnie (nie licząc popytu na silniki common rail w grupie VAG wielokrotnie przekraczającego podaż) o czym może świadczyć... nowe auto o nazwie audi A3 TDI clubsport.

Samochód ten, który zostanie pokazany na tegorocznym zlocie Volkswagena i Audi nad jeziorem Worther w Austrii napędzany jest dwulitrowym (dokładnie: 1968 ccm) silnikiem common rail o mocy 224 KM i momencie 450 Nm! Zapewnia on świetne osiągi - A3 osiąga 100 km/h już po 6.6 s oraz osiąga prędkość maksymalną 240 km/h.





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 29 Jul 2008 - 23:37
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





w ogole VAG zaczął szalez z doladowanymi silnikami 1,2TFSI, 2,5TFSI 320KM i 350KM i wszystko montowane poprzecznie...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Tue, 29 Jul 2008 - 23:42
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Niedlugo maja wprowadzic v6 3.0 tfsi 290km na kompresorze wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 29 Jul 2008 - 23:51
Post #18


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(Proof @ Mon, 14 Jul 2008 - 18:01) *
Już od 1 lipca produkują RS właśnie z Common Rail,cena u producenta to niecałe 25tys euro,więc dość atrakcyjna przy obecnym kursie Euro.

Właśnie jeżdżę taką sztuką z DSG. Jak dla mnie, to najlepsza cywilna Skoda ever. Mieści się wręcz w pierwszej trójce najlepszych nowych samochodów, które można kupić za te pieniądze.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tonny S
post Wed, 30 Jul 2008 - 14:08
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003
Skąd: Człuchów/Chojnice





Jakie są pozostałe 2 auta ?? hwojtek


--------------------
Seat Leon FR/ARL

http://www.leonclub.pl - Club Właścicieli Seata Leona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 30 Jul 2008 - 14:21
Post #20


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





1. Mini John Cooper Works
2. Ford Focus ST
3. Octavia TDI RS DSG

w kolejce oczekujących:
Civic Type-R, RenaultSport Megane 2.0T, Seat Altea FR DSG.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 04:45