![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 16 September 2010 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Witam,
jak w temacie. Chcę kupić sobie zabawkę na weekendy i okazyjnie daily, sporo miasta. Utrzymanie tego jest drogie? Lubi się tam zepsuć coś poważnego? Auto w końcu ma już 9 lat. Jak z kosztami eksploatacji/paliwa? Uprzedam pytanie - temat jak najbardziej poważny. Zastanawiam się po prostu ile kosztowałoby mnie używani go jako daily. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
W mieście licz spokojnie 15-20 litrów. (jak będzie ostro to 25-30 +) Czyszczenie nagaru co 30-40tys km. Masa zaworków, czujników ciśnienia paliwa itp., pompy wysokiego ciśnienia, klapy w kolektorze. Ogółem jest to wymagająca jednostka. Będzie drogo w eksploatacji w 1-2 lata zapewne wyrówna się z wartością auta
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zaraza, nie kupuj.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Przy wyprzedzaniu lubi się zesrać śrubka
![]() http://www.racingforum.pl/V10-rozlecia-siA...ak-t111178.html a wtedy życie już nie będzie takie samo. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Weź sobie S5 z V6 TFSI, jeździłem S4 z takim silnikiem kilka dni i było ok, dało się zejść poniżej 15 litrów w mieście no i nie było tragedii z dłubaniem tego.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Przy jeździe po mieście mi osobiście Audi S8 D3 spalało 26 litrów. O mniejszym spalaniu niema mowy. Nie wiem jakom cudem komuś mogła palić 15-16 to mżonka.
Klapy w kolektorze poważna sprawa. Lubią wychodzić na spacer w trakcie dnia. Dostępny jest nowy kolektor za 16 tyś zł. Mam taki silnik na sprzedaż w dobrym stanie. Całe auto ogólnie jest świetne. Kosztuje tyle ile auta tego segmentu. Drogo w huj. Ale fajne jest. Możesz wymienić felerne śrubki korbowodów na ARP plus oddać kolektor na modyfikację. Unikan wersji z ceramicznymi hamulcami. (Kosztowna lipa) I możesz brać jeżeli bardzo Ci zależy. -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Jeśli szukasz zabawki, to kup coś co się do zabawy nadaje, a nie wielkiego kloca z mocnym silnikiem, który został zaprojektowany jako mocne daily (już dobrych naście lat temu, więc dzisiaj wolniejszy od nowej beemki w dieslu, ewentualnie od równoletniej beemki w dieslu po programie) i do dzisiaj tylko na daily się nadaje.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
M5 E39?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Gość pyta o poradę w zakupie Audi, a Wy mu - kup BMW
![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
Wóz z innej epoki. Fajny gdy byl w miarę nowy.
Natomiast jeżeli szukasz czegoś w takich klimatach, to szukaj raczej czegos z V6 tfsi. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Akurat wg tego zestawienia osiągi 0-200 bardzo podobne.
Zreszta nie dla kazdego czas na cwiartke to podstawowe kryterium. Bo jezeli tak to lepiej s3 plus mody i mamy 3 do stowy i 11s do 200 i obydwie v-ki nie maja kompletnie czego szukac. Jak dla mnie ta s6 mega brzmi, ma bardzo ok osiągi i kupe komfortu. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem dlaczego akurat s6 c6, wolnossace fsi maja tendencje do zbierania nagaru i co z tym zwiazene utraty mocy.
Auto fajne, bo "niepozorne", ale zdecydowanie lepsze byloby rs6 c6, koszty utrzymania podobne a osiągi o niebo lepsze (był zarówno sedan jak i kombi). Jak ma. Być v10 na to zdecydowanie m5/m6 v10 - > idzie bokiem, jakoś się odpycha i drze japę. Odnośnie kosztów użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem i nie dziadowanie przy serwisie i tak może kosztować kilkanaście /dziesiąt tys. Rocznie. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Ja mam 645 5 kola rocznie to standard na serwis opony itd (srednio) przy m6 pewnie 3 x tyle...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Tylko S6 to ok 40k w górę, m5 ok 80k w górę, a rs6 100k w górę, więc chyba polecanie tych aut to tak troche nie w budżecie, ale może się mylę i o to chodziło autorowi.
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
S6 V10 jako daily to słaby pomysł, poszukaj 3.0tfsi w tej budzie, zmień kółko kompresora i soft, dostaniesz okolice 430koni i 530nm, jakieś 4.5 do setki, kompresor ciągnie fajnie od dołu, jedyne co to dźwięk będzie gorszy ale zawsze możesz zrobić wydech
będzie taniej i szybciej niż w s6 -------------------- 403/507 fwd
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 01:15 |