![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Hej, zbliza sie czas wymiany kola dwumasowego w moim 1.9 tdi BLT, cena za kolo oscyluje w granicach 1400zl luka z sharana BTB, regeneracje to koszt ok 500-650zl. Czy ktos z Was regenerowal dwumas? Jaki efekt po takiej regeneracje, bo nie wiem czy sie w to pchac czy nie? Czytam opinie ze od krotko po wymianie wielu osobom regenerujacym znowu telepie buda. Nie mam nic przeciwko regenerowaniu kolu ale ludzi ktorzy zrobia to dobrze na dobrych czesciach i maja sprzet odpowiedni zapewne na palcach jednej reki w pl mozna policzyc. Do tego duzo osob narzeka na nowe kola, ktore maja czasami wieksze luzy niz te ktore wymonowywuja z auta? CTR robil kiedys test i zamawial nowe kola od roznych dostwcow i wychodzilo ze to padaczki sa. Jezeli ktos ma rozeznanie w tamcie bede wdzieczny za info.Docisk kupie nowy sachsa performance + oboje stara tarcze kevlarem na skoczylasa i powinno byc ok, ale nie wiem co z dwumasem zrobic?
-------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 23 February 2005 Skąd: Radom/Warszawa ![]() |
Ja swojego czasu zamawiałem dla klienta dwumas po regeneracji do Insigni 2.0dth z tej firmy http://kolo-dwumasowe.pl/ , pierwsze było uszkodzone, wysłali kolejne które wytrzymało 1.5 tyś km, więc daliśmy sobie spokój.
-------------------- ....Fabia RS.....190/400
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Super, dzieki za info tych bede omijal, ale mozektosmial lepsze doswiadczenia z regeneracja?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Ja przez chwilę pomyślałem o czymś takim (temat na czasie, wymieniam w niedzielę), bo oferowali również wymianę, stwierdziłem że wszystko mi zrobią i finansowo nadal lepiej wyjdzie. Ale poczytałem trochę, dużo negatywnych opinii. Dwa większość serwisów twierdzi, że korzystają z oryginalnych (czasem - z wysokiej jakości) części. Sęk w tym, że żaden producent koła dwumasowego nie oferuje do niego części. Wniosek stąd oczywisty, taka naprawa trochę na pałę jest - a nóż widelec się uda i trochę pochodzi, ale raczej z fabryczną charakterystyką tłumienia drgań skrętnych nie wiele to będzie miało wspólnego. Imho jeśli chcesz zrobić raz a dobrze to wyłóż troszkę więcej i kup nowe. Jak to mawiają tylko ludzi bogatych stać na rzeczy tanie i trochę w tym prawdy jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
W sumie kolo dwumasowe sachsa kosztuje 900zl ktore pasuje do mojej Cordoby o numerze 2294 003 341., wiec regeneracja za 500-600zl to nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Jest sens pakowac sie w nowe LUKa za 1400zl z BTB ? Jaka jest roznica miedzy tymi kolami z BTB a ASZ/BLT? Ma ktos takie info?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
kiedys czytalem ze te wszystkie kola dwumasowe w sklepach to po regeneracji są,ze jak ktos chce nowe to tylko servis
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
https://m.youtube.com/watch?v=vw2wXDDVBC4
Tu link do sprawdzania nowego dumasa z BTB czyli tego za 1400zl, jak mam kupic gaki badziew za ta kase to juz sam nie wiem ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Ja niedawno kupiłem zestaw btb tylko że sachsa i nie było takich jaj jak z lukiem. Wyszło drożej bo samo koło jakoś 1700 ale łatwo nie ma bo jeździ w alhambrze 4 motion i często przyczepa ciężka. Narazie spisuje się bardzo dobrze.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 02 December 2006 Skąd: Białystok ![]() |
Tominator pamietaj ze jak masz tarcze i docisk luka to nie wsadzisz dwumasy sachsa i odwotnie
-------------------- E60 535d
S211 320CDi W201 -YT |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Regenerwoaliśmy do Bory 6b 4x4, ASZ na GTB17, przelatało z 15tyś i auto sprzedał ale żadnego problemu nie było.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
terminator dwumas jest taki samy czy to asz czy btb roznica jest w dociskach i srobach jesli sie nie myle M8 a ori ma M7 i tak jak pisze grzybek Luk to tylko luk a jak sachs to tylko sachs .
cobretti na forum ibizy mam sachs performance dwumas (sam) za chyba 1100 dajesz kewlar na tarcze docisk i masz komplet na 500+ NM -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
A ja tylko dodam , ze w pudełkach luka trafiają się części sachsa i odwrotnie . A jeśli chodzi o regenerację to kiedyś nawet było napisane w katalogach że sprzęgło jest regenerowane teraz już tego nie zaobserwowałem .
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
A tarcze w zestawach luka - valeo :]
|
|
|
gość_kubasiek_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
Ja kupiłem używany za 450zł i ma sie bardzo dobrze
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
W lipcu zeszłego roku wymieniałem dwumas i sprzęgło. Kupiłem zestaw LUKa, ale koło miało większe luzy niż to, które zdjąłem z auta. Oddałem, wziąłem regenerowane z dwumasy.com . Po jakiś 3-4 miesiącach zaczęło stukać na wolnych obrotach, nie dawno zaczęło poszarpywać budą. Jak wcisnę sprzęgło to cisza.
Reasumując jak trafisz. Nie ma co brać "nowego" z hurtowni bo to badziew regenerowany fabrycznie. Pewniejsza używka z małym przelotem. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
No w carsie prawie wszystkie są regenerowane. Szkoda że nikt o tym otwarcie nie mówi i potem kupujesz szajs gorszy od tego co zdejmujesz z auta. Też wymieniłem 3 szt. z carsu bo były tak beznadziejne że ręce opadają, coś jak na filmie wyżej. Ale da się trafić fabrycznie nowe, przynajmniej w moim przypadku. A3 2.0tdi 04' z tym że fabrycznie nowy luk samo koło (nie zestaw ze sprzegłem) kosztowało 2600 w ic.
Było to 3 lata tem, więc nie wiem jak teraz. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 08 October 2003 Skąd: Augustów ![]() |
Czy przeróbka na zwykle koło nie wyjdzie taniej , lepiej niż montowanie czegoś co znowu się rozsypie? Czy nie ma jakis przeciwskazań do takiej przeróbki oprócz pogorszenia kultury pracy układu napędowego?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, ja również bym chyba poszedł w sztywne koło, co do kultury pracy, to ja osobiście nie zauważyłem różnicy między dwumasem, a sztywnym kołem, ale może się nie znam.
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Kolega ma jednomas w Ibizie FR 2.0 143KM to halas na jalowym jest niemilosierny, tak jak stary ciagnik. Ja mialem jednomas w ibizach i tak glosno nie bylo chociaz w AFNie tez mocno klekotal. Jak ktos nie slyszy roznicy miedzy dwumasem a jednomasem to laryngolog obowiazkowo.
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Jest różnica. Skrzynie 6 z VW nie przyjmują jednomasa - nie były przystosowane do współpracy z nim. Tam powinien zostać dwumas.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:51 |