![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Witam
Chwilowo zboczyłem z kursu na Italię i przygarnąłem na warsztat 206ke. Samochod byl pospolitym, zwyklym i smutnym peugeotem 206 z silnikiem 2.0 o mocy 135 koni. Na ta chwile jest to stage 1 bez zakuwania dołu, Klient chcial zrobic wersje turbo 250-300KM. Stage 2 to bedzie wieksza sprezarka i tloki z korbowodami. Generalnie osprzet silnika jest przygotowany tak aby pozniej wymienic tylko bebechy w silniku. Na poczatku nie przypuszczalem ze zmodyfikowanie tego samochodu bedzie tak trudnym zadaniem. Silnik jest duzy, a miejsca w komorze totalnie brak. Upchniecie wszystkiego graniczyło z cudem ale udało się. Sprezarka w miejscu akumulatora wymusiła całkowita przebudowe ukladu chłodzenia z modyfikacją termostatu włącznie. Klimatyzacja została wyrzucona a pas przedni całkowicie przebudowany aby zmiescic FMIC bez modyfikacji zderzaka. Zatem, poniżej skrócony spec: Peugeot 206 S16 2001r. * SILNIK: - 2.0 16V EW10J4 - motor po kompleksowym przeglądzie - korbowody i tłoki seryjne - głowica po kompletnym remoncie - stopien sprezania 8,8 : 1 (przekladka pod glowice) - olej Valvoline VR1 5W50 * UKŁAD DOLOTOWY: - orurowanie malowane na czarno - turbo -> IC 2,5" - IC -> przepustnica 2,5" - duży FMIC 550 x 140 x 65 mm - wszystkie łączniki silikonowe Viper Performance - BOV Turbosmart Megasonic - filtr powietrza grzybek - kolektor ssący z Xsary VTS - przepustnica z 406 3.0 V6 na customowym adapterze * UKŁAD WYDECHOWY: - kolektor wydechowy DP Engineering - turbo Garrett GT28R - downpipe custom 3" - układ wydechowy od DP do konca 2,5 " z jednym tlumikiem przelotowym - czujnik EGT * UKŁAD WTRYSKOWY: - pompa paliwa Walbro 255 - wtryski Bosch 480cc - regulator ciśnienia paliwa Bosch 4 bar * ELEKTRONIKA: - wskaźniki EGT, Boost, Oil Temp, Water Temp AutoGauge SM - VEMS (EGT, knock, wideband, EBC) * UKŁAD CHŁODZENIA: - chlodnica oleju Mocal - podstawka pod filtr oleju z termostatem z Fiata Uno Turbo - przerobiony termostat i weze nagrzewnicy oraz chlodnicy * UKŁAD NAPĘDOWY: - napęd FWD - sprzęgło Sachs Performance - odchudzone i wywazone koło zamachowe - przerobiony mechanizm wybierania biegow - olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90 * ZAWIESZENIE - amortyzatory Bilstein B6 - sprężyny -30mm - rozporka kielichow przednich custom by ITAL Performance (w planach modyfikacja belki tyl) * HAMULCE: - klocki ATE - płyn hamulcowy Motul RBF660 (niebawem zaciski Brembo wraz z tarczami z 406 coupe (305x28) ) * KOLA: - felgi ori 16'' - opony 195/45 Toyo i 205/45 GoodYear F1 * INNE: - custom catchtank by ITAL Performance - wskazniki zabudowane na slupku we flokowanych panelach - akumulator w bagazniku - wiekszosc detali odswiezona i pomalowana proszkowo Foty z budowy (uwaga 96 zdjec - 13MB) jak widac samochod byl smutnym i pospolitym peugeotem ![]() ![]() zaczela sie rozbiorka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() chlodnica oleju ![]() skladanie glowicy ![]() blok ![]() ![]() ktora wybrac? ![]() kolektor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kanapka ![]() skladanie c.d. ![]() ![]() ![]() ![]() tlumok ![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
sprzeglo
![]() ![]() fmic ![]() slupki ![]() ![]() budowa orurowania i wydechu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() przepustnica ![]() ![]() ![]() kolektor vts / rc ![]() buda ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
rozne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bov ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() malowanie proszkowe ![]() aku w bagazniku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() rozporka ![]() ![]() gotowy w 99% ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() auto jest praktycznie skonczone, zostalo koncowe strojenie, ogarniecie ebc i zrobienie oslony termicznej turbiny, generalnie kosmetyka. pare filmikow na 0,7 bar nakreconych w czasie prob znalezienia trakcji na goodyear f1 ![]() pozdrawiam -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Cichociemny francuz z gwizdkiem pod maską ... wszystko na wysoki połysk ,zero drutów
![]() -------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Bardzo schludny projekt - graty.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
dobra robota, ladnie to wszystko wyglada. na czym bedziecie stroic ??
edit: juz widze ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
kiedy hamownia?
![]() -------------------- [Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
super zdjecia, super aparat, jeszcze lepszy projekt, czysto i pewnie, turbina nowa widaac, mozna wiedziec skad namiary na dostawce i cene nA pw /bedzie 3xx ? tego zycze
![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Naprawde porzadnie wykonane ! Tak to wlasnie powinno wygladac !
A tam chyba Vems siedzi ? -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua ![]() |
vems
-------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Macie talent chłopyyy
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
profi
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 July 2009 Skąd: Ostrowiec Św. ![]() |
ładne, nie pozorne autko
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Mi lajk dat szit
![]() Klasa wykonanie, ale mój standardowy tekst... IC'ka na czarno ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Fajny projekt, wykonanie profi, generalnie gratki!!!
-------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Jestem pod wrażeniem jak to wszystko upchnęliście. Pod maską czysto i schludnie, oczekujemy na wykres...
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak zwykle mega schludnie pod maska. Robi wrazenie, mimo ze 206 sama w sobie jest srednim autem.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Ładnie :0 Znajomy ze Serbii zrobił coś podobnego:
![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 October 2009 ![]() |
no !! nie wyglada na zadna druciarnie !!
Bardzo ladnie , oby sie motorownia sprawowala bardzo dobrze |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
szkoda tylko, ze pali laka jednym kolem
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:36 |