Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> PODZIAŁ NA KLASY STARTOWE W WYŚCIGACH NA 1/4 MILI - SSS
Albert
post Mon, 06 Jan 2003 - 12:58
Post #1


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wyciąg z regulaminu wyścigów równoległych na 1/4 mili Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego

Par 6
Podział na klasy startowe i warunki techniczne

1.Na wyścigach organizowanych przez SSS obowiązuje następujący podział na klasy startowe:

a) Mini - pojemność silnika do 1550 cm, N/A, napęd dowolny,
cool.gif Mini Plus - pojemność silnika do 1550 cm, z jednym doładowaniem, napęd dowolny,
c) Diesel - do 4 cylindrów,
d) Diesel Plus - minimum 5 cylindrów,
e) Profi - FWD, N/A, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6 cylindrów,
f) Profi Plus - RWD lub AWD, N/A, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6 cylindrów, rotary engines,
g) Turbo - FWD jedno doładowanie, Mini z dwoma doładowaniami,
h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami, turbo rotary engines,
i) Maxi - minimum 6 cylindrów z doładowaniem RWD lub AWD, minimum 8 cylindrów N/A, Turbo Plus z dwoma doładowaniami,
j) Outlaw - nie spełniające warunków technicznych zawartych w ust.3.

2.Objaśnienia dodatkowe do podziału na klasy startowe:
a) jedno doładowanie to supercharger (kompresor), nitro, pojedyncze lub podwójne turbo,
cool.gif dwa doładowania to turbo i nitro, kompresor i turbo, kompresor i nitro.
c) N/A to silnik wolnossący,
d) FWD, RWD, AWD to rodzaj napędu, (w kolejności: przednia oś, tylna oś, dwie osie),
e) Mini z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Turbo Plus,
f) FWD z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Maxi,

Więcej o warunkach technicznych: http://www.sss.org.pl/index.php?kat=0&view=3;3d;18;1

Całość regulaminu wyścigów opublikujemy do końca stycznia 2003

Ten dokument jest chroniony prawami autorskimi i jego wykorzystywanie w całości lub części bez pisemnej zgody Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego jest zabronione. Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na drodze sądowej od osób fizycznych lub prawnych wykorzystujących elementy lub całość regulaminu bez pisemnej zgody SSS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Jan 2003 - 12:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
OZ
post Mon, 06 Jan 2003 - 13:06
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 October 2002





No i mamy klasy, reszta regulaminu - z kilkoma miłymi niespodziankami - pojawi się wkrótce. Wiele osób spędziło nad tym projektem wiele godzin i udało się uzyskać rozsądny kompromis. Resztę zweryfikuje życie i Wy - zawodnicy .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ibiza-man
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:09
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: warszawa





Muszę powiedzieć że podział na klasy jest "interesujący"
Czy będzie on obowiązywał tylko na imprezach organizowanych SSS,czy może też np. w Rudnikach?

Ps.Martwię się tylko o Gula.Ciekawe jak wypadnie w jednej klasie z M3


--------------------
2e -> 123KM / 168Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gul
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:10
Post #4


Sutener Mocy
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z Mokotowa





no to ja już wiem że w przyszłym sezonie moge wpadać na zawody jedynie w roli widza... przy takich klasach moje auto jest fatalną bazą do wyścigów, a zmieniać go niezamieżam. mówi się trudno, zawsze jeszcze zostaje street...


--------------------
VTG crew
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bast3k
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:19
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: 02-972





a tak optymistycznie podchodzilem do sezonu. wszystkie plany legly w gruzach...bo w przeciagu miesiaca znajde sie w klasie ..... h
chcialbym jednak pogratulowac tej wspanialej roboty, ktora niemalym nakladem pracy wykonaliscie. GOOD JOB GUYS
p.s.
jednak jedno zapytanie cisnie mi sie na usta - dlaczego w klasach g, h, i nie ma informacji o max. pojemnosci?


--------------------
E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:24
Post #6


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Modyfikacje nalrzy przeprowadzać globalnie a nie troche tam troche tu. Jeśli decyfujemy się na jakieś zmiany to trzeba wykonwyać modyfikacje konkretne a nie pierdułka tam, pierdułka tu


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:24
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Bo nie ma max pojemnosci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:26
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Glowa do gory!.. przeciez nikt Wam nie bedzie dodawal 2sek do uzyskanego czasu... wiec osochosi??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:32
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Zawsze jest tak, ze sa auta lepsze i gorsze do 1/4.
M3 jest do tego celu zajebiste i nie ma sensu tego sztucznie ograniczac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZ
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:34
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 October 2002





CYTAT("roos":uok8hiyt)
Zawsze jest tak, ze sa auta lepsze i gorsze do 1/4.
M3 jest do tego celu zajebiste i nie ma sensu tego sztucznie ograniczac.


poza tym jest jescze Honda S2000 która może trochę namieszać M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:37
Post #11



Dołączył: --


Ostrzeżenia: 0%
-----


CYTAT("Miniac":b8v8vdct)
Glowa do gory!.. przeciez nikt Wam nie bedzie dodawal 2sek do uzyskanego czasu... wiec osochosi??


dokładnie... w tym wszystkim liczą się najbardziej czasy jakie osiągniesz...
a nie statuetki, dla każdego bo klas jest tyle, że wszyscy dostaną puchar...

po zawodach będziesz mógł powiedzieć na przykład: zobacz zająłem piąte miejsce, ale zobacz jakie towarzystwo..... i zobacz gdzie reszta passatów...

rozumiesz? czasów i tego co zrobiłeś w samochodzie w porównaniu z seryjnymi.... tego nikt nie zmieni... zrobisz dużo, to będzie się czym chwalić...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZ
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:46
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 October 2002





CYTAT("ibiza-man":3vd4qfbn)
Czy będzie on obowiązywał tylko na imprezach organizowanych SSS,czy może też w Rudnikach


To zależy głównie od organizatora Rudnik, my jesteśmy otwarci na każdy rodzaj współpracy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bast3k
post Mon, 06 Jan 2003 - 14:48
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Fri, 25 October 2002
Skąd: 02-972





CYTAT("keyser":2pfepbnq)
...zobacz zająłem piąte miejsce, ale zobacz jakie towarzystwo..... i zobacz gdzie reszta passatów...


dobre czy fatalne?
...dobre


--------------------
E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:06
Post #14


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("ibiza-man":2bhjf84y)
Czy będzie on obowiązywał tylko na imprezach organizowanych SSS,czy może też np. w Rudnikach?


Juz niedługo kolejne fakty które bedą przemawiać do organizatorów za stosowaniem naszego regulaminu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:11
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Jest jeszcze jedno w tych klasach.... kazde auto odpowiednio przygotowane moze zajac wysokie (w tym tez pierwsze) miejsce... kwestia tylko przygotowania.

Nie powinno byc jednak sytuacji, ze na wyscig przyjezdza i wygrywa seryjny bardzo szybki samochod i nic nie jest w stanie mu zagrozic. Stad m.in podzial w NA na FWD i RWD.. gdyz w innym przypadku mocno wydlubane Vtec'i nie zagrozily by absolutnie serynej M3, AMG itd...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:12
Post #16


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





W sumie ja i tak wiedzialem ze bede startowal w najmocniejszej klasie wiec w sumie niewiele to zmienilo, ale milo to widziec...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:17
Post #17


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("Albert":3qnuhda7)
Wyciąg z regulaminu wyścigów równoległych na 1/4 mili Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego [...]
f) FWD z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Maxi,


Od czego to bedzie zalezne?Bo wlasnie tej kalsy nie znalazlem nigdzie,a jakby to powiedziec...jestem nia zainteresowany Wejscie do maxi FWD automatycznie jest ciezkim przypadkiem,chyba ze wlasciciel sobie tego zazyczy...A jak wy to rozwiazaliscie?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OZ
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:21
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 October 2002





FWD z dwoma doładowaniami może wejść do klasy maxi jeżeli zawodnik złoży taki wniosek i sędziowie go przyjmą. Normalnie startuje w Turbo Plus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:22
Post #19



Dołączył: --


Ostrzeżenia: 0%
-----


CYTAT("Kajman":2w0ocq2l)
CYTAT("Albert":2w0ocq2l)
Wyciąg z regulaminu wyścigów równoległych na 1/4 mili Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego [...]
f) FWD z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Maxi,


Od czego to bedzie zalezne?Bo wlasnie tej kalsy nie znalazlem nigdzie,a jakby to powiedziec...jestem nia zainteresowany Wejscie do maxi FWD automatycznie jest ciezkim przypadkiem,chyba ze wlasciciel sobie tego zazyczy...A jak wy to rozwiazaliscie?


będziesz w klasie TURBO PLUS zobacz:
h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 06 Jan 2003 - 15:35
Post #20


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("keyser":2hp8fjxd)
będziesz w klasie TURBO PLUS zobacz:
h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami,


Ciekawe...bardzo ciekawy podzial na klasy,naprawde ciezko sie na cos zdecydowac


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:38