![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wyciąg z regulaminu wyścigów równoległych na 1/4 mili Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego
Par 6 Podział na klasy startowe i warunki techniczne 1.Na wyścigach organizowanych przez SSS obowiązuje następujący podział na klasy startowe: a) Mini - pojemność silnika do 1550 cm, N/A, napęd dowolny, ![]() c) Diesel - do 4 cylindrów, d) Diesel Plus - minimum 5 cylindrów, e) Profi - FWD, N/A, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6 cylindrów, f) Profi Plus - RWD lub AWD, N/A, pojemność silnika powyżej 1550 cm, maksymalnie 6 cylindrów, rotary engines, g) Turbo - FWD jedno doładowanie, Mini z dwoma doładowaniami, h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami, turbo rotary engines, i) Maxi - minimum 6 cylindrów z doładowaniem RWD lub AWD, minimum 8 cylindrów N/A, Turbo Plus z dwoma doładowaniami, j) Outlaw - nie spełniające warunków technicznych zawartych w ust.3. 2.Objaśnienia dodatkowe do podziału na klasy startowe: a) jedno doładowanie to supercharger (kompresor), nitro, pojedyncze lub podwójne turbo, ![]() c) N/A to silnik wolnossący, d) FWD, RWD, AWD to rodzaj napędu, (w kolejności: przednia oś, tylna oś, dwie osie), e) Mini z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Turbo Plus, f) FWD z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Maxi, Więcej o warunkach technicznych: http://www.sss.org.pl/index.php?kat=0&view=3;3d;18;1 Całość regulaminu wyścigów opublikujemy do końca stycznia 2003 Ten dokument jest chroniony prawami autorskimi i jego wykorzystywanie w całości lub części bez pisemnej zgody Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego jest zabronione. Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na drodze sądowej od osób fizycznych lub prawnych wykorzystujących elementy lub całość regulaminu bez pisemnej zgody SSS. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 October 2002 ![]() |
No i mamy klasy, reszta regulaminu - z kilkoma miłymi niespodziankami - pojawi się wkrótce. Wiele osób spędziło nad tym projektem wiele godzin i udało się uzyskać rozsądny kompromis. Resztę zweryfikuje życie i Wy - zawodnicy .
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
Muszę powiedzieć że podział na klasy jest "interesujący"
Czy będzie on obowiązywał tylko na imprezach organizowanych SSS,czy może też np. w Rudnikach? Ps.Martwię się tylko o Gula.Ciekawe jak wypadnie w jednej klasie z M3 -------------------- 2e -> 123KM / 168Nm
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa ![]() |
no to ja już wiem że w przyszłym sezonie moge wpadać na zawody jedynie w roli widza... przy takich klasach moje auto jest fatalną bazą do wyścigów, a zmieniać go niezamieżam. mówi się trudno, zawsze jeszcze zostaje street...
-------------------- VTG crew
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: 02-972 ![]() |
a tak optymistycznie podchodzilem do sezonu. wszystkie plany legly w gruzach...bo w przeciagu miesiaca znajde sie w klasie ..... h
chcialbym jednak pogratulowac tej wspanialej roboty, ktora niemalym nakladem pracy wykonaliscie. GOOD JOB GUYS p.s. jednak jedno zapytanie cisnie mi sie na usta - dlaczego w klasach g, h, i nie ma informacji o max. pojemnosci? -------------------- E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Modyfikacje nalrzy przeprowadzać globalnie a nie troche tam troche tu. Jeśli decyfujemy się na jakieś zmiany to trzeba wykonwyać modyfikacje konkretne a nie pierdułka tam, pierdułka tu
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Bo nie ma max pojemnosci.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Glowa do gory!.. przeciez nikt Wam nie bedzie dodawal 2sek do uzyskanego czasu... wiec osochosi??
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Zawsze jest tak, ze sa auta lepsze i gorsze do 1/4.
M3 jest do tego celu zajebiste i nie ma sensu tego sztucznie ograniczac. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 October 2002 ![]() |
CYTAT("roos":uok8hiyt) Zawsze jest tak, ze sa auta lepsze i gorsze do 1/4.
M3 jest do tego celu zajebiste i nie ma sensu tego sztucznie ograniczac. poza tym jest jescze Honda S2000 która może trochę namieszać M3 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Dołączył: -- Ostrzeżenia: 0% ![]() ![]() |
CYTAT("Miniac":b8v8vdct) Glowa do gory!.. przeciez nikt Wam nie bedzie dodawal 2sek do uzyskanego czasu... wiec osochosi??
dokładnie... w tym wszystkim liczą się najbardziej czasy jakie osiągniesz... a nie statuetki, dla każdego bo klas jest tyle, że wszyscy dostaną puchar... po zawodach będziesz mógł powiedzieć na przykład: zobacz zająłem piąte miejsce, ale zobacz jakie towarzystwo..... i zobacz gdzie reszta passatów... rozumiesz? czasów i tego co zrobiłeś w samochodzie w porównaniu z seryjnymi.... tego nikt nie zmieni... zrobisz dużo, to będzie się czym chwalić... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 October 2002 ![]() |
CYTAT("ibiza-man":3vd4qfbn) Czy będzie on obowiązywał tylko na imprezach organizowanych SSS,czy może też w Rudnikach
To zależy głównie od organizatora Rudnik, my jesteśmy otwarci na każdy rodzaj współpracy. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: 02-972 ![]() |
CYTAT("keyser":2pfepbnq) ...zobacz zająłem piąte miejsce, ale zobacz jakie towarzystwo..... i zobacz gdzie reszta passatów...
dobre czy fatalne? ...dobre -------------------- E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("ibiza-man":2bhjf84y) Czy będzie on obowiązywał tylko na imprezach organizowanych SSS,czy może też np. w Rudnikach?
Juz niedługo kolejne fakty które bedą przemawiać do organizatorów za stosowaniem naszego regulaminu. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest jeszcze jedno w tych klasach.... kazde auto odpowiednio przygotowane moze zajac wysokie (w tym tez pierwsze) miejsce... kwestia tylko przygotowania.
Nie powinno byc jednak sytuacji, ze na wyscig przyjezdza i wygrywa seryjny bardzo szybki samochod i nic nie jest w stanie mu zagrozic. Stad m.in podzial w NA na FWD i RWD.. gdyz w innym przypadku mocno wydlubane Vtec'i nie zagrozily by absolutnie serynej M3, AMG itd... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
W sumie ja i tak wiedzialem ze bede startowal w najmocniejszej klasie wiec w sumie niewiele to zmienilo, ale milo to widziec...
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("Albert":3qnuhda7) Wyciąg z regulaminu wyścigów równoległych na 1/4 mili Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego [...]
f) FWD z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Maxi, Od czego to bedzie zalezne?Bo wlasnie tej kalsy nie znalazlem nigdzie,a jakby to powiedziec...jestem nia zainteresowany Wejscie do maxi FWD automatycznie jest ciezkim przypadkiem,chyba ze wlasciciel sobie tego zazyczy...A jak wy to rozwiazaliscie? -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 11 October 2002 ![]() |
FWD z dwoma doładowaniami może wejść do klasy maxi jeżeli zawodnik złoży taki wniosek i sędziowie go przyjmą. Normalnie startuje w Turbo Plus.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Dołączył: -- Ostrzeżenia: 0% ![]() ![]() |
CYTAT("Kajman":2w0ocq2l) CYTAT("Albert":2w0ocq2l) Wyciąg z regulaminu wyścigów równoległych na 1/4 mili Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego [...] f) FWD z dwoma doładowaniami nie wchodzi automatycznie do klasy Maxi, Od czego to bedzie zalezne?Bo wlasnie tej kalsy nie znalazlem nigdzie,a jakby to powiedziec...jestem nia zainteresowany Wejscie do maxi FWD automatycznie jest ciezkim przypadkiem,chyba ze wlasciciel sobie tego zazyczy...A jak wy to rozwiazaliscie? będziesz w klasie TURBO PLUS zobacz: h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami, |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("keyser":2hp8fjxd) będziesz w klasie TURBO PLUS zobacz:
h) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z jednym doładowaniem i FWD z dwoma doładowaniami, Ciekawe...bardzo ciekawy podzial na klasy,naprawde ciezko sie na cos zdecydowac -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:38 |