![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Dzisiaj podczas testów wyszła pewna niedogodność . Wcześniej nie było problemu , przy 7000 obr odcinalo. Teraz jak skonczylem wstepnie zestrajac silnik okazalo sie ze silnik wkreca sie powyzej 8000 , ile wiecej to nie wiem - bo obrotomierz jest do 8000. Jak zrobic odciecie zaplonu , najlepiej regulowane , ma ktos jakis pomysl ?
-------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jakie auto i czym strojone ?
Pozdrowienia Jadzwin Dzisiaj podczas testów wyszła pewna niedogodność . Wcześniej nie było problemu , przy 7000 obr odcinalo. Teraz jak skonczylem wstepnie zestrajac silnik okazalo sie ze silnik wkreca sie powyzej 8000 , ile wiecej to nie wiem - bo obrotomierz jest do 8000. Jak zrobic odciecie zaplonu , najlepiej regulowane , ma ktos jakis pomysl ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
1.3 na gaźniku , zasilane gazem , zapłon na kopułce. Zawsze wydawało mi się , że ma odcięcie , po zamontowaniu turbiny odcięcie znikło.
-------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
E nie ma elektroniki
![]() ![]() Jakby dolozyc jakas elektronike to mozna by sterowac zasilaniem cewki zaplonowej.... Powyzej pewnych obrotow ja odlaczac.. Jadzwin 1.3 na gaźniku , zasilane gazem , zapłon na kopułce. Zawsze wydawało mi się , że ma odcięcie , po zamontowaniu turbiny odcięcie znikło. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Dzisiaj podczas testów wyszła pewna niedogodność . Wcześniej nie było problemu , przy 7000 obr odcinalo. Teraz jak skonczylem wstepnie zestrajac silnik okazalo sie ze silnik wkreca sie powyzej 8000 , ile wiecej to nie wiem - bo obrotomierz jest do 8000. Jak zrobic odciecie zaplonu , najlepiej regulowane , ma ktos jakis pomysl ? Widziałem kiedyś palec rozdzielacza z wbudowanym wyłącznikiem bezwładnościowym.Robiła się szpara przy zadanych obrotach.Był montowany w wózku widłowym Linde z LPG.Poszperaj w necie ,może coś takiego znajdziesz. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Eeee, ale po co ci odcinka? Nie wiesz kiedy przestać?
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=qyjR0Uha2dA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=6T53wOHNxAA&feature=fvsr Jak zauważysz takie podjazdy robi się na odcięciu , nie ma niestety innej metody , czasem idziesz na tym odcięciu przez długą chwilę szukając trakcji , ruszając kołami na lewo i prawo. -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Najprościej chyba będzie bez specjalnej znajomości elektroniki założyć shiftlight tylko zamiast lapki dać przekaźnik czy tranzystor który odetnie iskrę.
![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W starych audikach z mechanicznym wtryskiem odcinka byla realizowana przez przekaznik pompy paliwa. Zliczal on impulsy z cewki i rozwieral zasilanie na pompe gdy wartosz osiagnela odpowiedni poziom. Byly inne przekazniki dla aut z silnikiem 4 i 5 cylidnrowym. Mozna by zastosowac taki przekaznik, z tym ze rozlaczalby + na cewke np.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Najprościej chyba będzie bez specjalnej znajomości elektroniki założyć shiftlight tylko zamiast lapki dać przekaźnik czy tranzystor który odetnie iskrę. ![]() Genialne w swej prostocie ![]() -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Na tej samej zasadzie dziala przekaznik z audi. Liczy impulsy i sie rozwiera. I nie potrzeba shiftlighta
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Albo wychacz gdzies tanio DET2
![]() I sobie na wyjsciu parametrycznym zrobisz..... Na tej samej zasadzie dziala przekaznik z audi. Liczy impulsy i sie rozwiera. I nie potrzeba shiftlighta ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
w starych betach była odcinka na palcu rozdzielacza.
mozna ja było doregulować zmiekczajac lub utrwardzając spręzyne na końcu której był styk masujacy iskrę. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Na tej samej zasadzie dziala przekaznik z audi. Liczy impulsy i sie rozwiera. I nie potrzeba shiftlighta ![]() Dałoby się to zaadoptować do innego auta ? To jakiś zewnętrzny przekaźnik ? Albo wychacz gdzies tanio DET2 ![]() I sobie na wyjsciu parametrycznym zrobisz..... Co to znaczy tanio ? -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Dałoby się to zaadoptować do innego auta ? To jakiś zewnętrzny przekaźnik ? Tak. Jest to zupelnie zewnetrzny przekaznik. Mam taki od silnika 5 cyl. CYTAT Check you have the right fuel pump relay. 321 906 059F for the KV, HY and JT engines, and for the DZ and MU up to F-220 000. Thereafter 443 907 385G for the DZ and MU. CYTAT The rpm limiter is in the relay -
a 4-cylinder relay sees the pulses from a 5-cylinder engine and thinks the engine is turning 20% faster than it really is. So it cuts at 4800rpm thinking it's 6000rpm. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Jak sie fachowo taki przekaźnik nazywa i przy ilu odcina.
-------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
To jest przekaznik pompy paliwa.
Ten od 4 cylindorwca bedzie mial odcinke na ~6000, jak zalozysz taki od 5cyl (gdzies taki mi sie wala w garazu - moge ci wyslac za pokrycie kosztow wysylki) - w okolicach 8000. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Ale założę przekaźnik z 5 cylindrowca do 4 cylindrowca ? Jak tak to chętnie bym go od Ciebie odkupił
-------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zalozysz. On liczy tylko zaplony. Po prostu bedzie potrzebowal wiecej impulsow zeby odciac, dlatego odcinki nie bedzie na 6500 jak to jest w 5cyl tylko troche ponad 8000. Jak go tylko znajde, to puszcze Ci po kosztach wysylki - u mnie tylko lezy i zawala.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
8125 wg obliczen - lepsze to niz nic
![]() -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 April 2025 - 09:27 |