![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 06 April 2014 ![]() |
Witam,
Dla wielu z Was będzie to wyważanie otwartych drzwi ale nie pytam czy warto takie coś robić... dla mnie opłaciło się. Zrobiłem auto dla siebie na dłuższy czas i praktycznie po bardzo niskich kosztach... Włożyłem do e39 (98r) silnik m60b30 z kolektorem z b40 (bez vanosa) oraz całą resztę z M62b44TU (czyli wtryski, przepustnica, przepływka, komp) Auto było wcześniej wyposażone w m62b44TU. Auto od prawie roku jeździ sporo i bez większych problemów. Spalanie bardzo zadowalające...jak na V8 niskie... Jedyny problem jaki jest to odpalanie... nieraz od strzała a nieraz trzeba go pokręcić, po czym puszcza niebieską chmurę z wydechu i czuć paliwo - czyli zalewa się. Błędy w kompie to : błędy vanosów (bo ich niema ![]() błąd czujnika wałka (bo jest jeden zamiast dwóch) Wiem, że to może dla wielu nie miało sensu, ale miałem taki silnik w rewelacyjnym stanie (który raczej jest nie do sprzedania za dobre pieniądze), a b44Tu to już spory koszt. Od kolegi dostane za grosze Ecumastera det3, którego sami podłączymy - wiec pozostają tylko koszty strojenia. Ale czy to możliwe żeby "oszukać" seryjny komp B44Tu ecumasterem tak żeby dobrze odpalał bez kłopotu? Zmiana kompa na tego od b30 nie wchodzi w grę, trzeba by zmieniać przepustnice, przepływke, dołożyć krokowiec, nie działało by DSC - za dużo zachodu i znowu $$$ Mocy więcej mi nie trzeba...czuć że od dołu jest troche słabszy na mapach 4.4 ale i tak przyzwoicie jedzie. Z góry dziękuję za zainteresowanie i fachowe porady. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 00:52 |