Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Lexus IS200 + turbo by Tomaracing
brt
post Fri, 02 Dec 2005 - 00:35
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





MODEL: Lexus IS200 + turbo


Sinik: 6 cylindrowy o pojemnosci 2.0, seryjnie 155 km 195 nm
Osiagi seryjne : 9.8 sekundy do 100 km/h oraz 17 sekund na


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 02 Dec 2005 - 00:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
malgosia
post Fri, 02 Dec 2005 - 01:22
Post #2


User
Dołączył: Sat, 22 May 2004





Auto na zywo wyglada naprawde interesujaco. Fajnie wyglada front IC jak w Evo bardzo ladnie wkomponowany. Szkoda tylko ze firma lexus nie wpadla na ten pomysl seryjnie bo 155 koni to zenada jak na lexusa. Gratuluje i zycze stage 2


--------------------
Rozmawia dwóch dresów.
Co robisz na sylwestra?
Jeszcze nie wiem ale chyba klatke i bicepsa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Fri, 02 Dec 2005 - 01:59
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





Piekny projekt Gratulacje dla Tomy za kolejny nietypowy Tuning


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tata
post Fri, 02 Dec 2005 - 08:05
Post #4


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2003
Skąd: Kłodzko/Wrocław





CYTAT("malgosia":1cyo2cop)
Auto na zywo wyglada naprawde interesujaco. Fajnie wyglada front IC jak w Evo bardzo ladnie wkomponowany. Szkoda tylko ze firma lexus nie wpadla na ten pomysl seryjnie bo 155 koni to zenada jak na lexusa. Gratuluje i zycze stage 2

moze sama firma nie wpadla(ale nie wiem czy nie mozna bylo w salonie zamowic wersje z kompresorem z pod reki TTE, juz nie pamietam dokladnie), ale za to w usa ilosc dostepnych kompresorow jakie tam mozna wlozyc jest oszalamiajaca.

sliczna robota, auto samo w sobie piekne, a jeszcze z turbo super!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 02 Dec 2005 - 08:46
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("brt":1xkmsg1a)
Lampy Lexus Look- seria


Dobrze,że dodałeś słowo seria,bo mógłbyś mieć tak jak ja pojechane

Widzę tu ładną robotę i imponujące wyniki na ekranie g-techa.

Ile waży to auto,że potrafi się w 6 sekund bujnąć do 100km/h

Pozdrawiam i czekamy na jakieś kolorowe krzywe



CYTAT("brt":1xkmsg1a)
Hamownia obciazeniowa w planach.


Zapraszamy na najlepszą do Wrocławia


Jak się będziesz hamował to ja pożyczę to ustrojstwo z twojej przedniej szyby (jeżeli jest twoje i weźmiesz je ze sobą ) i się pomierzę


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel-8
post Fri, 02 Dec 2005 - 09:25
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 20 November 2003
Skąd: WWA-bemowo





fiu fiu, no rewelacyjny wynik jak dla mnie


WIELKIE GRATULACJE


--------------------
było sportowe jest cabriolet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Fri, 02 Dec 2005 - 09:25
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





W końcu jakaś odpowiednia moc do tego auta, całkiem sympatycznego zresztą.


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Fri, 02 Dec 2005 - 09:35
Post #8


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





widzialem go kilak dni temau na ursynowie, pieknie sie prezentuje FMIC!!

Gratuluje bardzo fajnego projektu!!


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gn11.WASyL
post Fri, 02 Dec 2005 - 09:57
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 September 2005





wypas, jeden z najfajniejszych furaków jakie Japońce zrobili i do tego dobrze zmodyfikowany oby tak dalej i czekam na wyklres na 0,5 bara

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Fri, 02 Dec 2005 - 09:59
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





A jak z dziurą? Duża?


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Buba6
post Fri, 02 Dec 2005 - 10:01
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 25 January 2005
Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała





no no bardzo fajny projekt, pieknie wyglada to co siedzi pod maska


--------------------
srtw.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 02 Dec 2005 - 10:18
Post #12


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Wala":15c7gicd)
A jak z dziurą? Duża?


GT28RS w silniku 2.0 to jeżeli jest odpowiednio zestrojone (a tak podejżewam) to powinna być praktycznie niezauważalna. Ale niech wypowiedzą się wykonawcy tego projektu


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 02 Dec 2005 - 10:22
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





To nie to forum ale zasugeruję większe fele


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:05
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("rennen":m48niggq)
CYTAT("Wala":m48niggq)
A jak z dziurą? Duża?


GT28RS w silniku 2.0 to jeżeli jest odpowiednio zestrojone (a tak podejżewam) to powinna być praktycznie niezauważalna. Ale niech wypowiedzą się wykonawcy tego projektu


Akurat tutaj zastosowalismy GT28R ktora jest troszke mniejsza ale takze posiada lozyska kulkowe. Auto bylo strojone jakis czas temu kiedy jeszcze posiadalo kilka patentow typowych dla auta wolnossacego (np. przepustnica w srodku kolektora ssacego dzielaca go na pol ) i posiadalo bardzo nieprzyjemny dolek w mocy, mniej wiecej w polowie wykresu mocy. Teraz auto pompuje 0.5 bara juz od okolo 2500 RPM ale czekamy na fajna pogode aby go przestroic bo zaczyna jechac dopiero od 3500 co mozna zobaczyc na tym filmiku

http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=3L0T ... O5W1RYO8GV

To jest rozpedzanie auta od 10 km/h z pierwszego biegu do okolo 190 na 5 biegu. Jakosc zadna ale niestety zapomnialem sprawdzic w jakiej jakosci nagrywa aparat i nagralem w najmniejszej Obiecuje poprawe

CYTAT("Sluger":m48niggq)
To nie to forum ale zasugeruję większe fele Very Happy


Zima panie Niestety zima
ale jak na oponki zimowe 205 to i tak niezle sie zbiera co? Pytanie kto wie ile taki lexus wazy?


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:26
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Na stronie :
[url:v5kcj0nx]http://www.zeperfs.com/index.php[/url:v5kcj0nx]

podają stosunek mocy do masy i stąd po "bardzo cężkich i jakże żmudnych" obliczeniach doszedłem do tego,że taki Lexus waży seryjnie 1413,6kg!

Jakaś pochwała nie zaszkodzi...!


Pozdro


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:29
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





gratulacje oczywiście, ale rzeczywiście, jeżeli zaczyna jechać od 3,500 to trzeba jeszcze nad nim trochę popracować. Powodzenia.


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:31
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





gratuluje bardzo fajnego projektu..turbo i rwd to jest to co tygrysy lubią najbardziej!
jedno pytanie: czemu ten dolot jest tak fikusnie zagięty? nie nagrzewa sie ta rurka od kolektora?
nie dało sie tego prosto poprowadzić? (no dobra to były 3 pytania )
z chęcią zobaczyłbym na żywo tą maszynkę
aha jedno co bym zmienił to serie zegarów - z zielonej na czerwoną - czepiam sie, a co!!


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:36
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Cavaas":3b0e1ga1)
gratuluje bardzo fajnego projektu..turbo i rwd to jest to co tygrysy lubią najbardziej!
jedno pytanie: czemu ten dolot jest tak fikusnie zagięty? nie nagrzewa sie ta rurka od kolektora?
nie dało sie tego prosto poprowadzić? (no dobra to były 3 pytania )
z chęcią zobaczyłbym na żywo tą maszynkę
aha jedno co bym zmienił to serie zegarów - z zielonej na czerwoną - czepiam sie, a co!!


Dolot jest tam poniewaz tam jest bardzo ciasno i nie ma miejsac na duzy stozek. Po lewej stronie kolo swiatla jest pompa abs`u i masa przewodow stalowych wiec najlepiej bylo umiescic to w podszybiu. Kolektor oraz downpipe zostal zaizolowany. Teraz po ostrej jezdzie jestes w stanie normalnie zlapac reka ten dolot i to w miejscu gdzie mija sie z turbina - nie poparzysz sie


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:37
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





no i wszystko jasne!
pozdrawiam


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Fri, 02 Dec 2005 - 11:50
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("brt":3iozuazb)
Teraz auto pompuje 0.5 bara juz od okolo 2500 RPM ale czekamy na fajna pogode aby go przestroic bo zaczyna jechac dopiero od 3500 co mozna zobaczyc na tym filmiku


obawiam się, że to nie strojenie - to pewnie jest skutek tego chu&*wego kolektora dolotowego... on miał w serii zmienną pojemność więc jak mu ją wyciąłeś to jest to co u mnie - ciśnienie jest już przy 2500 ale auto jedzie dopiero od tych obrotów przy których zmieniła by się pojemność...


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 03:10