![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
MODEL: Lexus IS200 + turbo
Sinik: 6 cylindrowy o pojemnosci 2.0, seryjnie 155 km 195 nm Osiagi seryjne : 9.8 sekundy do 100 km/h oraz 17 sekund na -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 May 2004 ![]() |
Auto na zywo wyglada naprawde interesujaco. Fajnie wyglada front IC jak w Evo bardzo ladnie wkomponowany. Szkoda tylko ze firma lexus nie wpadla na ten pomysl seryjnie bo 155 koni to zenada jak na lexusa. Gratuluje i zycze stage 2
-------------------- Rozmawia dwóch dresów.
Co robisz na sylwestra? Jeszcze nie wiem ale chyba klatke i bicepsa. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
Piekny projekt Gratulacje dla Tomy za kolejny nietypowy Tuning
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 June 2003 Skąd: Kłodzko/Wrocław ![]() |
CYTAT("malgosia":1cyo2cop) Auto na zywo wyglada naprawde interesujaco. Fajnie wyglada front IC jak w Evo bardzo ladnie wkomponowany. Szkoda tylko ze firma lexus nie wpadla na ten pomysl seryjnie bo 155 koni to zenada jak na lexusa. Gratuluje i zycze stage 2
moze sama firma nie wpadla(ale nie wiem czy nie mozna bylo w salonie zamowic wersje z kompresorem z pod reki TTE, juz nie pamietam dokladnie), ale za to w usa ilosc dostepnych kompresorow jakie tam mozna wlozyc jest oszalamiajaca. sliczna robota, auto samo w sobie piekne, a jeszcze z turbo super!! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("brt":1xkmsg1a) Lampy Lexus Look- seria Dobrze,że dodałeś słowo seria,bo mógłbyś mieć tak jak ja pojechane Widzę tu ładną robotę i imponujące wyniki na ekranie g-techa. Ile waży to auto,że potrafi się w 6 sekund bujnąć do 100km/h Pozdrawiam i czekamy na jakieś kolorowe krzywe CYTAT("brt":1xkmsg1a) Hamownia obciazeniowa w planach.
Zapraszamy na najlepszą do Wrocławia Jak się będziesz hamował to ja pożyczę to ustrojstwo z twojej przedniej szyby (jeżeli jest twoje i weźmiesz je ze sobą ) i się pomierzę -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 20 November 2003 Skąd: WWA-bemowo ![]() |
fiu fiu, no rewelacyjny wynik jak dla mnie
WIELKIE GRATULACJE -------------------- było sportowe jest cabriolet
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
W końcu jakaś odpowiednia moc do tego auta, całkiem sympatycznego zresztą.
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
widzialem go kilak dni temau na ursynowie, pieknie sie prezentuje FMIC!!
Gratuluje bardzo fajnego projektu!! -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
wypas, jeden z najfajniejszych furaków jakie Japońce zrobili i do tego dobrze zmodyfikowany oby tak dalej i czekam na wyklres na 0,5 bara
pzdr |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
A jak z dziurą? Duża?
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 January 2005 Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała ![]() |
no no bardzo fajny projekt, pieknie wyglada to co siedzi pod maska
-------------------- srtw.pl
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("Wala":15c7gicd) A jak z dziurą? Duża?
GT28RS w silniku 2.0 to jeżeli jest odpowiednio zestrojone (a tak podejżewam) to powinna być praktycznie niezauważalna. Ale niech wypowiedzą się wykonawcy tego projektu -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To nie to forum ale zasugeruję większe fele
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("rennen":m48niggq) CYTAT("Wala":m48niggq) A jak z dziurą? Duża? GT28RS w silniku 2.0 to jeżeli jest odpowiednio zestrojone (a tak podejżewam) to powinna być praktycznie niezauważalna. Ale niech wypowiedzą się wykonawcy tego projektu Akurat tutaj zastosowalismy GT28R ktora jest troszke mniejsza ale takze posiada lozyska kulkowe. Auto bylo strojone jakis czas temu kiedy jeszcze posiadalo kilka patentow typowych dla auta wolnossacego (np. przepustnica w srodku kolektora ssacego dzielaca go na pol ) i posiadalo bardzo nieprzyjemny dolek w mocy, mniej wiecej w polowie wykresu mocy. Teraz auto pompuje 0.5 bara juz od okolo 2500 RPM ale czekamy na fajna pogode aby go przestroic bo zaczyna jechac dopiero od 3500 co mozna zobaczyc na tym filmiku http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=3L0T ... O5W1RYO8GV To jest rozpedzanie auta od 10 km/h z pierwszego biegu do okolo 190 na 5 biegu. Jakosc zadna ale niestety zapomnialem sprawdzic w jakiej jakosci nagrywa aparat i nagralem w najmniejszej Obiecuje poprawe CYTAT("Sluger":m48niggq) To nie to forum ale zasugeruję większe fele Very Happy
Zima panie Niestety zima ale jak na oponki zimowe 205 to i tak niezle sie zbiera co? Pytanie kto wie ile taki lexus wazy? -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Na stronie :
[url:v5kcj0nx]http://www.zeperfs.com/index.php[/url:v5kcj0nx] podają stosunek mocy do masy i stąd po "bardzo cężkich i jakże żmudnych" obliczeniach doszedłem do tego,że taki Lexus waży seryjnie 1413,6kg! Jakaś pochwała nie zaszkodzi...! Pozdro -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
gratulacje oczywiście, ale rzeczywiście, jeżeli zaczyna jechać od 3,500 to trzeba jeszcze nad nim trochę popracować. Powodzenia.
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
gratuluje bardzo fajnego projektu..turbo i rwd to jest to co tygrysy lubią najbardziej!
jedno pytanie: czemu ten dolot jest tak fikusnie zagięty? nie nagrzewa sie ta rurka od kolektora? nie dało sie tego prosto poprowadzić? (no dobra to były 3 pytania ) z chęcią zobaczyłbym na żywo tą maszynkę aha jedno co bym zmienił to serie zegarów - z zielonej na czerwoną - czepiam sie, a co!! -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Cavaas":3b0e1ga1) gratuluje bardzo fajnego projektu..turbo i rwd to jest to co tygrysy lubią najbardziej!
jedno pytanie: czemu ten dolot jest tak fikusnie zagięty? nie nagrzewa sie ta rurka od kolektora? nie dało sie tego prosto poprowadzić? (no dobra to były 3 pytania ) z chęcią zobaczyłbym na żywo tą maszynkę aha jedno co bym zmienił to serie zegarów - z zielonej na czerwoną - czepiam sie, a co!! Dolot jest tam poniewaz tam jest bardzo ciasno i nie ma miejsac na duzy stozek. Po lewej stronie kolo swiatla jest pompa abs`u i masa przewodow stalowych wiec najlepiej bylo umiescic to w podszybiu. Kolektor oraz downpipe zostal zaizolowany. Teraz po ostrej jezdzie jestes w stanie normalnie zlapac reka ten dolot i to w miejscu gdzie mija sie z turbina - nie poparzysz sie -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
no i wszystko jasne!
pozdrawiam -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("brt":3iozuazb) Teraz auto pompuje 0.5 bara juz od okolo 2500 RPM ale czekamy na fajna pogode aby go przestroic bo zaczyna jechac dopiero od 3500 co mozna zobaczyc na tym filmiku
obawiam się, że to nie strojenie - to pewnie jest skutek tego chu&*wego kolektora dolotowego... on miał w serii zmienną pojemność więc jak mu ją wyciąłeś to jest to co u mnie - ciśnienie jest już przy 2500 ale auto jedzie dopiero od tych obrotów przy których zmieniła by się pojemność... -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 03:10 |