![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
Jakie są różnice między Lancerem w wersji Ralliart a Evo X?
Silnik: 240KM w ralliart vs. 295KM w Evo. Czy mają wspólny tylko aluminiowy blok silnika a cały osprzęt jest inny? Skrzynia: TC-SST, bez różnic? Napęd: 4x4, ten sam czy mniej wytrzymały? Buda: waga podobna ale tu różnice pewnie są duże? A co z zawieszeniem, hamulcami i całą resztą? Jak bardzo „sportowy” jest ten lancer i jak wiele dzieli go od evo? Z tego co wyczytałem jest to bardzo fajna alternatywa dla droższej i mniej komfortowej evki. Z tym wyposażeniem, z tą ceną to naprawdę świetne auto na szybki dupowóz, a możliwości tuningu są ogromne. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
RallyArt ma ten sam silnik (nic konstrukcyjnie nie osłabili) jedynie ma mniejszą turbinę, plastikowy DV, inne orurowanie IC (nie pamiętam czy IC jest taki jak w evo), tylny dyfer pasywny, skrzynia SST, małe hamulce jak w lancerze zwykłym lub evo RS.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
małe hample z przodu, nie ma foteli recaro, tylko takie jak w zwyklym lancereze w sst nie ma opcji S-Sport, brak zawiasu bilsteina, ale za to jest bardzo wygodny, tylny dyfer jak koelga napisal pasywny i jak na te 245 koni ladnie sie odpycha
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
Jakby ktoś był zainteresowany to sporo informacji można znaleźć na forum evo: http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=2345&...asc&start=0
Hamulce pochodzą z Outlandera, Większość osób pisze, że nie ma foteli recaro i nie wiem z czego to wynika bo z opisów i zdjęć w prasie i stronie producenta widać, że są. Być może zależy to od wersji GSR lub MR. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie launch control. Procedura ta sama co w evo czy nie występuje w ralliar? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
fotele jak w lancerze nie ma recaro w zadnej z wersji, w tej lepszej sa po prostu skorzane, a przy okazji pierwsze slysze, zeby evo X mialo procedure startu...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
Dobrze, że to Evo, którym zrobilem paręset kilometrów po Hiszpanii, w tym z setkę na torze, nie wiedziało, że nie ma procedury startowej, bo by nie wbijało 5000 rpm i nie czekało na pusczenie hamulca. Czas do 100 km/h jest gorszy od manuala, bo jak wszyscy producenci, Mitsubishi też podaje czas bez procedury startowej. http://www.automobilemag.com/reviews/drive...t/photo_02.html |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 04 June 2009 ![]() |
Własnie ciekawi mnie jak starty ralliarte'm, troszke samobój mitasubiszi że nie mam manuala w tej wersji. Poza tym okrojona skrzynia bez trybu ss i podobno sie przegrzewająca ;/
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
W Motorze nr 42 masz test Ralliart vs WRX i ST.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie kupiłbym Ralliarta nawet gdyby kosztował połowę tego. Pali niemiłosiernie dużo, nie odpycha się zasadniczo wcale, skrzynia kretyńska, układ kierowniczy jak w transatlantyku.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
a przy okazji pierwsze slysze, zeby evo X mialo procedure startu... Ma, ale jest dosyc upierdliwa w uzyciu. I wcale nie tak prosto ja zalaczyc: http://www.youtube.com/watch?v=5S5D6wA6ZJw...feature=related -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 December 2008 ![]() |
jak dla mnie straszna kicha ten z linku wyżej.... tragedia...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Ma, ale jest dosyc upierdliwa w uzyciu. I wcale nie tak prosto ja zalaczyc: http://www.youtube.com/watch?v=5S5D6wA6ZJw...feature=related Coś mi to przypomina. ,,Launch Control'' z GT-R R35. Więcej w tamtym wątku. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
ostatnio znajomy wystawial to auto na jakims bankiecie/pokazie w budynku gpw, bylem, widzialem, poogladalem, porozmawialem ze znajomym, ktory jezdzi tym autem, po ich rekomendacjach jazde probna olalem, bo to chyba strata czasu (pomijajac fakt, ze wyglada koszmarnie - jak jakas popierdolka, ale to kwestia gustu )
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 January 2009 ![]() |
Nie kupiłbym Ralliarta nawet gdyby kosztował połowę tego. Pali niemiłosiernie dużo, nie odpycha się zasadniczo wcale, skrzynia kretyńska, układ kierowniczy jak w transatlantyku. Tutaj zgodze się tylko z tym, że pali naprawde dużo jak na ta moc no i szkoda ze skrzynia nie ma opcji s-sport... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Trudno, za dużo jeździłem Evo X i Ralliartem, żeby się nad tym ostatnim rozczulać.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
Ja tylko napisze slowko o hamulcach evo X RS/outlander/ralliart. Mimo ze rozmiar i wyglad wcale nie jakis potezny to ten heblunek naprawde daje sobie rade !
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
shaf: do nas walą tłumy zapłakanych ludzi którym Outlandery nie stają, a sportowe tarcze i klocki pod te zaciski to jeden z hitów sprzedażowych.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:44 |