Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Lancer Ralliart vs. Evo X, Co łączy, a co różni te auta?
WAT
post Sat, 17 Oct 2009 - 18:39
Post #1


User
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: Wawa/Ostrołęka





Jakie są różnice między Lancerem w wersji Ralliart a Evo X?

Silnik: 240KM w ralliart vs. 295KM w Evo. Czy mają wspólny tylko aluminiowy blok silnika a cały osprzęt jest inny?
Skrzynia: TC-SST, bez różnic?
Napęd: 4x4, ten sam czy mniej wytrzymały?
Buda: waga podobna ale tu różnice pewnie są duże?

A co z zawieszeniem, hamulcami i całą resztą? Jak bardzo „sportowy” jest ten lancer i jak wiele dzieli go od evo? Z tego co wyczytałem jest to bardzo fajna alternatywa dla droższej i mniej komfortowej evki. Z tym wyposażeniem, z tą ceną to naprawdę świetne auto na szybki dupowóz, a możliwości tuningu są ogromne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 17 Oct 2009 - 18:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
QbaqBA
post Sat, 17 Oct 2009 - 20:16
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





RallyArt ma ten sam silnik (nic konstrukcyjnie nie osłabili) jedynie ma mniejszą turbinę, plastikowy DV, inne orurowanie IC (nie pamiętam czy IC jest taki jak w evo), tylny dyfer pasywny, skrzynia SST, małe hamulce jak w lancerze zwykłym lub evo RS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tgame
post Sat, 17 Oct 2009 - 21:25
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 03 January 2009





małe hample z przodu, nie ma foteli recaro, tylko takie jak w zwyklym lancereze w sst nie ma opcji S-Sport, brak zawiasu bilsteina, ale za to jest bardzo wygodny, tylny dyfer jak koelga napisal pasywny i jak na te 245 koni ladnie sie odpycha smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WAT
post Sun, 18 Oct 2009 - 13:39
Post #4


User
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: Wawa/Ostrołęka





Jakby ktoś był zainteresowany to sporo informacji można znaleźć na forum evo: http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=2345&...asc&start=0

Hamulce pochodzą z Outlandera, Większość osób pisze, że nie ma foteli recaro i nie wiem z czego to wynika bo z opisów i zdjęć w prasie i stronie producenta widać, że są. Być może zależy to od wersji GSR lub MR.

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie launch control. Procedura ta sama co w evo czy nie występuje w ralliar?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tgame
post Tue, 20 Oct 2009 - 18:51
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 03 January 2009





fotele jak w lancerze nie ma recaro w zadnej z wersji, w tej lepszej sa po prostu skorzane, a przy okazji pierwsze slysze, zeby evo X mialo procedure startu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WAT
post Tue, 20 Oct 2009 - 19:58
Post #6


User
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: Wawa/Ostrołęka





CYTAT(hwojtek @ Mon, 26 Jan 2009 - 18:37) *
Dobrze, że to Evo, którym zrobilem paręset kilometrów po Hiszpanii, w tym z setkę na torze, nie wiedziało, że nie ma procedury startowej, bo by nie wbijało 5000 rpm i nie czekało na pusczenie hamulca.
Czas do 100 km/h jest gorszy od manuala, bo jak wszyscy producenci, Mitsubishi też podaje czas bez procedury startowej.



http://www.automobilemag.com/reviews/drive...t/photo_02.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2sz-fe
post Tue, 20 Oct 2009 - 20:12
Post #7


User
Dołączył: Thu, 04 June 2009





Własnie ciekawi mnie jak starty ralliarte'm, troszke samobój mitasubiszi że nie mam manuala w tej wersji. Poza tym okrojona skrzynia bez trybu ss i podobno sie przegrzewająca ;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 20 Oct 2009 - 21:10
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





W Motorze nr 42 masz test Ralliart vs WRX i ST.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 20 Oct 2009 - 21:20
Post #9


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Nie kupiłbym Ralliarta nawet gdyby kosztował połowę tego. Pali niemiłosiernie dużo, nie odpycha się zasadniczo wcale, skrzynia kretyńska, układ kierowniczy jak w transatlantyku.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WAT
post Tue, 20 Oct 2009 - 22:06
Post #10


User
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: Wawa/Ostrołęka





CYTAT(hwojtek @ Tue, 20 Oct 2009 - 21:20) *
Nie kupiłbym Ralliarta nawet gdyby kosztował połowę tego. Pali niemiłosiernie dużo, nie odpycha się zasadniczo wcale, skrzynia kretyńska, układ kierowniczy jak w transatlantyku.


No dobra, wyleczyłeś mnie.
I znów dylematy Agaty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 21 Oct 2009 - 10:43
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(tgame @ Tue, 20 Oct 2009 - 18:51) *
a przy okazji pierwsze slysze, zeby evo X mialo procedure startu...

Ma, ale jest dosyc upierdliwa w uzyciu. I wcale nie tak prosto ja zalaczyc: http://www.youtube.com/watch?v=5S5D6wA6ZJw...feature=related


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_195
post Mon, 26 Oct 2009 - 19:20
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 04 December 2008





jak dla mnie straszna kicha ten z linku wyżej.... tragedia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 27 Oct 2009 - 12:24
Post #13


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(Kras @ Wed, 21 Oct 2009 - 10:43) *
Ma, ale jest dosyc upierdliwa w uzyciu. I wcale nie tak prosto ja zalaczyc: http://www.youtube.com/watch?v=5S5D6wA6ZJw...feature=related


Coś mi to przypomina. ,,Launch Control'' z GT-R R35. Więcej w tamtym wątku.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 29 Oct 2009 - 12:33
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





ostatnio znajomy wystawial to auto na jakims bankiecie/pokazie w budynku gpw, bylem, widzialem, poogladalem, porozmawialem ze znajomym, ktory jezdzi tym autem, po ich rekomendacjach jazde probna olalem, bo to chyba strata czasu (pomijajac fakt, ze wyglada koszmarnie - jak jakas popierdolka, ale to kwestia gustu )


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tgame
post Thu, 29 Oct 2009 - 15:08
Post #15


Rookie
Dołączył: Sat, 03 January 2009





CYTAT(hwojtek @ Tue, 20 Oct 2009 - 21:20) *
Nie kupiłbym Ralliarta nawet gdyby kosztował połowę tego. Pali niemiłosiernie dużo, nie odpycha się zasadniczo wcale, skrzynia kretyńska, układ kierowniczy jak w transatlantyku.


Tutaj zgodze się tylko z tym, że pali naprawde dużo jak na ta moc no i szkoda ze skrzynia nie ma opcji s-sport...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 29 Oct 2009 - 18:14
Post #16


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Trudno, za dużo jeździłem Evo X i Ralliartem, żeby się nad tym ostatnim rozczulać.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Fri, 30 Oct 2009 - 18:18
Post #17









Ja tylko napisze slowko o hamulcach evo X RS/outlander/ralliart. Mimo ze rozmiar i wyglad wcale nie jakis potezny to ten heblunek naprawde daje sobie rade !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 31 Oct 2009 - 22:34
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





shaf: do nas walą tłumy zapłakanych ludzi którym Outlandery nie stają, a sportowe tarcze i klocki pod te zaciski to jeden z hitów sprzedażowych.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:44