Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Który środek antykorozyjny do podwozia?
gongo
post Mon, 27 Mar 2017 - 14:32
Post #1


User
Dołączył: Wed, 28 January 2015
Skąd: Warszawa/UK





Witam.
Mam Lexusa LS460, śladowe ilości rudej na spodzie. Problem w tym że w fabryce pożałowali konserwacji tongue.gif
Potrzebuję jakiegoś środka pod pistolet, mam doświadczenie jedynie z Noxudolem 1600, super przyczepny parę lat już jest na aucie i wszystko super, jest tylko jedno ale: ciągle sie klei tongue.gif Dlatego szukam czegoś co zawsze będzie dosyć miękkie i jednocześnie będzie na tyle zastygnięte ze będzie można normalnie dotykać/malować itp.
Würth Unterbodenschutz, Valvoline Tectyl Bodysafe, HML Safe FLEX 200 miał ktoś do czynienia z tymi preparatami?


--------------------
Nissan Almera N16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Mar 2017 - 14:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pietrek.L
post Mon, 27 Mar 2017 - 15:10
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Najpierw zeszlifuj rudą, zamaluj epoksydem, nałóż mastyki, zamaluj lakierem i na to dopiero kładź baranek. Jak psikniesz od razu baranek, to za 2 lata będziesz miał tak jak ja podłogę jak Fred Flinstone. HMLa nie znam reszta OK. Jak będziesz miał okazję to psiknij wosk w profile.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gongo
post Mon, 27 Mar 2017 - 15:30
Post #3


User
Dołączył: Wed, 28 January 2015
Skąd: Warszawa/UK





Tak tak, już plan mam przygotowany przed barankiem. Chodziło mi tylko o końcowy baranek smile.gif
Czyli i Würth i Valvo po nałożeniu są coś tam minimalnie miękkie ale zastygnięte/nieklejące się? Który lepszy jest pod tym względem bo Wurth jest na bazie kauczuku a Valvo butylu - jest jakaś różnica?
Pozdro


--------------------
Nissan Almera N16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Mon, 27 Mar 2017 - 16:44
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Nie chce wprowadzić w błąd, bo było to z 5lat temu, ale valvo jakoś po 3 latach robił sie twady i odpadał (baza bitumiczna);nie wiem czy to nie było z mojej winy, bo go rozcieńczałem . Najlepiej wurth albo app (numeru nie pamiętam). W mojej pierwszej pracy używali novola 630, podobno dobry.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinm
post Mon, 27 Mar 2017 - 20:43
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 17 July 2007





Fajny efekt dalej Teroson 9320, ale trzeba go nakładać specjalnym pistoletem i wymaga trochę wprawy. Suchy jest po godzinie, nie łuszczy się, nie pęka, można lakierować.

Jeśli masz dobre wspomnienia po Noxudolu, to kup Noxudol Body albo 1100 - obydwa dają się lakierować. Body schnie prawie natychmiast, 1100 jest na bazie wody, więc potrzebuje dobę-dwie na odparowanie (w zależności od grubości), a potem kilka dni na związanie chemiczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zukreator
post Tue, 28 Mar 2017 - 02:19
Post #6


User
Dołączył: Tue, 04 December 2012





w audi 80 b4 (zabezpieczona fabrycznie dobrze) stosowano na podwozie taki środek podobno: teroson terotex record 2000 hs. 20-30 lat a wciąż jest miękki i ciężko go zdjąć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Tue, 28 Mar 2017 - 22:40
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





CYTAT(zukreator @ Tue, 28 Mar 2017 - 01:19) *
w audi 80 b4 (zabezpieczona fabrycznie dobrze) stosowano na podwozie taki środek podobno: teroson terotex record 2000 hs. 20-30 lat a wciąż jest miękki i ciężko go zdjąć.

Czytałem bardzo dobre opinie o Terotexie i ogólnie o produktach Teroson. U siebie (e30) mam progi i podłogę tym barankiem zrobione i jest git. Struktura praktycznie jak ori.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 11:35