![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 28 January 2015 Skąd: Warszawa/UK ![]() |
Witam.
Mam Lexusa LS460, śladowe ilości rudej na spodzie. Problem w tym że w fabryce pożałowali konserwacji ![]() Potrzebuję jakiegoś środka pod pistolet, mam doświadczenie jedynie z Noxudolem 1600, super przyczepny parę lat już jest na aucie i wszystko super, jest tylko jedno ale: ciągle sie klei ![]() Würth Unterbodenschutz, Valvoline Tectyl Bodysafe, HML Safe FLEX 200 miał ktoś do czynienia z tymi preparatami? -------------------- Nissan Almera N16
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Najpierw zeszlifuj rudą, zamaluj epoksydem, nałóż mastyki, zamaluj lakierem i na to dopiero kładź baranek. Jak psikniesz od razu baranek, to za 2 lata będziesz miał tak jak ja podłogę jak Fred Flinstone. HMLa nie znam reszta OK. Jak będziesz miał okazję to psiknij wosk w profile.
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 28 January 2015 Skąd: Warszawa/UK ![]() |
Tak tak, już plan mam przygotowany przed barankiem. Chodziło mi tylko o końcowy baranek
![]() Czyli i Würth i Valvo po nałożeniu są coś tam minimalnie miękkie ale zastygnięte/nieklejące się? Który lepszy jest pod tym względem bo Wurth jest na bazie kauczuku a Valvo butylu - jest jakaś różnica? Pozdro -------------------- Nissan Almera N16
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Nie chce wprowadzić w błąd, bo było to z 5lat temu, ale valvo jakoś po 3 latach robił sie twady i odpadał (baza bitumiczna);nie wiem czy to nie było z mojej winy, bo go rozcieńczałem . Najlepiej wurth albo app (numeru nie pamiętam). W mojej pierwszej pracy używali novola 630, podobno dobry.
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 ![]() |
Fajny efekt dalej Teroson 9320, ale trzeba go nakładać specjalnym pistoletem i wymaga trochę wprawy. Suchy jest po godzinie, nie łuszczy się, nie pęka, można lakierować.
Jeśli masz dobre wspomnienia po Noxudolu, to kup Noxudol Body albo 1100 - obydwa dają się lakierować. Body schnie prawie natychmiast, 1100 jest na bazie wody, więc potrzebuje dobę-dwie na odparowanie (w zależności od grubości), a potem kilka dni na związanie chemiczne. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 04 December 2012 ![]() |
w audi 80 b4 (zabezpieczona fabrycznie dobrze) stosowano na podwozie taki środek podobno: teroson terotex record 2000 hs. 20-30 lat a wciąż jest miękki i ciężko go zdjąć.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
w audi 80 b4 (zabezpieczona fabrycznie dobrze) stosowano na podwozie taki środek podobno: teroson terotex record 2000 hs. 20-30 lat a wciąż jest miękki i ciężko go zdjąć. Czytałem bardzo dobre opinie o Terotexie i ogólnie o produktach Teroson. U siebie (e30) mam progi i podłogę tym barankiem zrobione i jest git. Struktura praktycznie jak ori. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 11:35 |