![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Jechałem dzisiaj Kią Stinger 3.3 v6 biT... czarnym z Krasnobrodzkiej.
WOW! WTF? WOW! Serio to Korea? Bardzo ładna i muskularna linia nadwozia. Zadziorny przód. Z boku przypomina trochę maseratti. Napompowane nadkola chowające szerokie 19. Trochę szybszy od superba III 2.0 TSI 280KM 4X4 DSG. Odczucia na poziomie leona cupry 4x4 300KM. Super fotel z regulowanymi boczkami i wysuwanym siedziskiem. Lepiej niz w brokule. Świetna pozycja za kierownicą. Nisko i proste nogi. Kapitalny dzwięk silnika. Grzmi i ryczy. A nie tylko pomrukuje. Dobre wyciszenie. Ale nie testowałem z vmaksem. Przy TC całkowitym off zarzuca tyłem. Stały napęd nie ma laga ![]() Dobre hample. Prowadzi się jak po torach. Precyzyjnie reaguje na ruchy kierownicą. Zero gumowatości... daje poczucie całkowitej kontroli od pierwszych metrów. Sporo bajerów np. head up rzuca na szybę, el regulacja kiery, indukcyjne ładowanie itp itd... Z minusów na siłe szukanych...felgi mają od czapy wzór trochę mi tu nie pasują, przyciski są nadal koreańskie, brak masażu w fotelu. Brzmienie audio moglo by byc zdecydowanie bardziej wyrafinowane. Mało miejsca z tyłu. Bagażnik jak w coupe. Kawalerskie auto. Konkurencja raczej dla WV Arteon i AR giulia 280KM. Czy dla q50 3.0t? Może dla szukających po pierwsze komfortu a po drugie mocy i brzmienia? Ale raczej nie dla C43, 340i czy s4... Osobiście polecam... bo za 230 tys zl nie da się kupić lepszego nowego auta które jest zarówno bardzo ładne ale też dobrze jedzie. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
przyciski są nadal koreańskie, Tzn. jakie?Brzmienie audio moglo by byc zdecydowanie bardziej wyrafinowane. Aż tak słabo? Do czego porównujesz?Mało miejsca z tyłu. Bagażnik jak w coupe. Kawalerskie auto. Do czego porównujesz miejsce z tyłu? Superba?Bagażnik faktycznie aż tak mały? Ale raczej nie dla C43, 340i czy s4... Co jest Twoim zdaniem lepsze w tych trzech?Patrzyłeś coś na faktyczne spalanie czy tylko dawałeś w palnik? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Detale nie pochodzą z MB czy audi... czyli np przyciski są jak wi30 plastik fantastik.
Audio do HK z w204 albo cantona z superba 3... ale słabiej też od paska b7 z podstawowym audio... to trochę dziwne bo w stingerze jest chyba HK. Miejsca trochę wiecej jak w 3 czy c klasie. Superba i stingera dzieli przepaść. Bagażniki dzielą 2 przepaście. Ale porównywanie ilości miejsca z superbem... jest w 99% przypadków bezcelowe. Co jest lepsze w s4, c43 czy 340i? One są premium... w każdym detalu a nie prawie premium w prawie każdym. Ale konfiguracja: prowadzenie, moc, napęd, diwajsy, design... do 230kzl ja nie widzę alternatywy. Avg bylo 20 jak wsiadlem. 21 jak wysiadalem. Jak na testowe z taką mocą... super. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dzięki.
Cudów się nie spodziewałem ale ... diabeł tkwi w szczegółach. Cena na pewno zajebista, ale ona nie jest jedynym kryterium. Trzeba później ze 3 lata z tym autem żyć. Jeśli audio jest gorsze niż Canton w Skodzie, to trochę gruz jak na zapowiedzi o milionach głośników i HK. O Superba pytałem ponieważ była o nim mowa w Twoim opisie. W Superbie z tyłu miejsca jest aż za dużo (jak na mój gust), więc jeśli jest więcej niż w C klasie, to jest OK. Bagażnik trochę in minus, to w końcu kawał auta. Serie 3 i 4 wcale do mnie nie mówią, jakoś tak wieje z tych samochodów "biedą". C43 i S5 są OK ale ceny zabijają (wychodzi mi ponad 350 tys.) a osiągi też nie jakieś kosmiczne. Trzeba dotknąć, przejechać się i zastanowić czy jest aż tak źle, że trzeba dopłacać 120 koła za "premium". |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
W Stingerze czuć, że to auto zaprojektowane dla kierowcy. Nie użytkownika auta, a dla kierowcy. Wszystko jest na miejscu, nic nie rozprasza, a pozycja za sterem (jak już wcześniej wspomniałem) jest rewelacyjna i bliższa autom sportowym aniżeli limo.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Bagaznik jest jak w panamerze, nieco glebszy, troche pewnie dojazdowe kolo zapasowe i akumulator centralnie pod nim maja na to wplyw
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Wsadziłem w auto dziś swoje dupsko. Fajna pozycja za kierownicą. Jak ustawiłem sobie fotel po swojemu to z tyłu stóp nie wysunąłem i głową haczę głową o podsufitkę przy 187cm. Ale w sumie z tyłu jadą i tak dzieciaki.
Tylko ten bagażnik ... Ale auto na żywo jest kosa. Porównanie wyglądu do jakiegokolwiek Superba to pomyłka. Środek to samo, jak wsiadłem do Superba Sportline to wysiadłem jeszcze szybciej. Jak ktoś pisał taki np. Superb to auto dla użytkownika a Stinger dla kierowcy. Jakość materiałów do przeżycia. Z drugiej strony to dalej KIA. Ale wygląda jak Maserati. Podejrzewam, że Superb po chipie może być szybszy. Ten motor 3.3 to jest z jakiegoś innego auta ? Ktoś wie na ile to idzie zrobić ? Znalazłem info o 455KM. Stinger jest sporo cięższy od takiego Superba. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Zgadza się... jeśli przedni fotel leży na podłodze to z tyłu nie ma miejsca na stopy.
Wykończenie na poziomie skody ale są smaczki np w stylu skóry na desce. Design srodka jak kto lubi. Dla mnie ok... ale nie powalający na pewno mniej konserwatywny niz w vagach. Fotele ze skórą nappa są bardzo ładnie uszyte. Wentylacja fotela na 3 biegu rujnuje fryzurę kierowcy... przesadzili. Obsługa multimediów taka sobie. Na plus długa gwarancja bo aż 7 lat do 150tkm. 3 bez limitu. Na minus brak polityki rabatowej... na zasadzie innowatorzy/pionierzy kupią za 100proc ceny. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Na Puławskiej kazali mi spadać na drzewo z rabatami, na Grójeckiej niby coś tam można ugrać jak masz minimum 6 aut nie starszych niż 4 lata bo robią jakiś rabat dla klientów flotowych.
Był jeszcze jeden gość co jeździ teraz właśnie Superbem to tak się ślinił, że myślałem, że mu zaraz wiadro podstawią. I weź tu coś wynegocjuj ... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Napalać chyba można się tylko na 3.3... przy innych motorach raczej kia szału nie robi... to i na rynku nie namiesza.
Po programie superb będzie szybszy. No i za 15 kzl mozna w pasku/superbie zrobic ok 450 KM. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Do Arteona należy raczej Stingera przyrównywać a nie do Superba.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Arteon ma plytę superba. A ta jest wieksza od paska b8.
Ale środek arteona to passat b8 nieznacznie lepiej wykonany od brokuła. Więc jak ktoś potrzebuje przestrzeni to nie pomyśli o stingerze. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Na Puławskiej kazali mi spadać na drzewo z rabatami, na Grójeckiej niby coś tam można ugrać jak masz minimum 6 aut nie starszych niż 4 lata bo robią jakiś rabat dla klientów flotowych. to oczywiste, że przy tak świeżych produktach rabaty masz minimalne, jeśli w ogóle. Natomiast pozytywną cechą jest fakt, że jeśli bierzesz auto w najmie długoterminowym, to na takie auto dostaniesz dużą kwotę wykupu. Jeśli autem nie zamierzasz jeździć dłużej niż 3-4 lata, to wyjdzie w miarę korzystnie.Był jeszcze jeden gość co jeździ teraz właśnie Superbem to tak się ślinił, że myślałem, że mu zaraz wiadro podstawią. I weź tu coś wynegocjuj ... -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
0% wpłata 60msc 2850 netto/msc limit 20kkm/rok
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 05 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Jeśli ktoś nie szuka przestrzeni, to tańszy od Stingera jest Mustang z V8...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Jest tańszy ale brak w nim 4x4 i turbo w v8 co polskich warunkach jest znaczące.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 05 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Gdy szukamy emocji za kierownicą, to napęd na tył daje ich najwięcej. Oczywiście, można polemizować, że deszcz pada, plucha i w ogóle, a wozem trzeba na co dzień. Ale wtedy to najlepiej Superb, Mondeo, Passat itp. z automatem i 4x4.
W 5,0 V8 420KM raczej nie brakuje turbo. Jest całkiem pokaźny bagażnik, a tylne siedzenia nie tylko dla kota lub teściowej. Auta nadaje się do codziennej, męskiej jazdy. Oczywiście, to zupełnie inny segment, ale mimo wszystko można je porównać w przywoływanych, kluczowych i ocenianych aspektach. No i Mustang wygląda jak Mustang, nie prawie jak Maseratti. Automat jest nieco ospały, ale nie psuje codziennego cruisingu. A od 2018 będzie nowa, 10-stopniowa skrzynia. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Jest tańszy ale brak w nim 4x4 i turbo w v8 co polskich warunkach jest znaczące. A po Ci turbo w amerykanski V8? Mustangiem S550 ruszalem nawet z 3-biegu. To ostatnie z tych aut, w ktorym każdego konia sie czuje a nie widzi tylko na papierze czy racelogicu. Polecam go sprawdzić zanim wejdzie nowa wersja po lifcie z nowym motorem. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja jeździłem nowym mustangiem V8 AT i dla mnie to jest staszny ponton. Skrzynia biegów wolniejsza niż steptronic z 2007 roku. Jakość materiałów i wykończenia.. hmm słaba, ale biorąc pod uwagę fakt, że za mniej niż 200k dostaje się 5.0 V8 to do przewidzenia. Design środka o niebo lepiej od poprzednika, poprzednie generacje odrzucały strasznie. Dla mnie to nie jest samochód sportowy, tylko zwykły wóz z dużym silnikiem. (ani ukł kier ani skrzynia ani zawias nie daje sportowych odczuć)
Problem braku doładowania nawet w 5.0 wiąże się z częstym nietrzymaniem mocy oraz tym, że doładowańce po sofcie będą szybsze... (nadal przy pewnych założeniach Mustang jest świetnym wyborem) Kia nie jezdzilem, nie sadze, aby byla konkurencja dla Mustanga, ale juz za sam silnik maja u mnie plus i jestem ciekaw tego samochodu. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Hubi91, ale czego spodziewałeś się po starym automacie ZF, który rynkowy debiut miał w 2000 roku? Skrzynia co prawda nieco przerobiona pod Forda na licencji, ale ona to tylko do cruisingu się nadaje. Poza tym, pontonem to raczej nie nazwałbym Mustanga GT. Tym bardziej że mimo masy sięgającej 1800 kg potrafi wykręcić on czas na torze niewiele gorszy niż RS3 367 PS. Jasne, nie jest to król lekkości, ale można nieźle nim poszaleć. Tylko Panie, w manualu i EU Spec.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 04:32 |