Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jakie końcówki do 1.9TDI 116KM BRB
przemo33
post Thu, 05 Nov 2015 - 08:33
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,
Jakie końcówki pompowtryskiwaczy można załozyć do 1.9TDI 116KM BRB aby lekko podnieść moc a bez ingerencji w soft?
(Oryginalnie jest tam pompka 038 130 073 BP Bosch 0 414 720 314 końcówka DSLA150P1508)

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 05 Nov 2015 - 08:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CrocodileReggae
post Thu, 05 Nov 2015 - 15:12
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





bez programu nic w zasadzie nie zyskasz...
chyba że stare wtryski się poddały

mocne pompki to:
AL - trudno kupić dobre
BQ - trzeba zrobić bipy

Jeśli mechanicznie silnik ok to jedź do tunera na program
będziesz miał okolice 160 KM...

U Ciebie większym ograniczeniem jest turbo niż wtryski.


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Thu, 05 Nov 2015 - 15:23
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,
Czyli zakładając do moich pompek same koncowki z 038 130 073 BQ LUB AL , silnik będzie pracował nie gorzej niż na moich?
(Oczywiście bez zmiany softu?)

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Thu, 05 Nov 2015 - 17:10
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





będzię pracował tak samo.


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Thu, 05 Nov 2015 - 18:07
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,
To w takim razie czym różnią sie końcówki wtryskiwaczy, skoro nie będzie różnicy?
(i po co tyle typów DSLA150P....)

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Thu, 05 Nov 2015 - 19:05
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(sadam55 @ Thu, 05 Nov 2015 - 17:10) *
będzię pracował tak samo.



Nie będzie pracował tak samo
Inne czasy wtrysku
Inne SOI temperatury
Inne SOI rozruchowe
BIP może będzie pasować a może nie
BIP korekta
Selektor SOI
I pewnie pare innych map korekcyjnych związanych z samymtypem pompowtrysku
Zapytaj tunera to ci powie że to nie takie chop wymieniasz i działa tak jak powinno
Po wymianie napewno zapali i pojedzie tylko z różnm skutkiem dla silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 05 Nov 2015 - 19:19
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Ze 160KM samym programem też byłbym ostrożny, zazwyczaj przy tej mocy już sporo kopcą te 116stki.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Thu, 05 Nov 2015 - 19:26
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(przemo33 @ Thu, 05 Nov 2015 - 18:07) *
Witam,
To w takim razie czym różnią sie końcówki wtryskiwaczy, skoro nie będzie różnicy?
(i po co tyle typów DSLA150P....)

Pozdr.


Różnią sie średnicą otworków dyszy
Wielkością głowki końcówki wtryskowej
Ciśnienia otwarcia pompowtryskiwacza
przemo33 poszukaj jakie otworki w końcówce wtryskiwacza ma twoja końcówka to postaram ci sie pomóc w doborze większej końcówki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Fri, 06 Nov 2015 - 09:17
Post #9


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,
Tylko gdzie znaleść tę średnicę?
Szukam, szukam i znaleść nie mogę sad.gif

Znalazłem tylko ciśnienie 277BAR


Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 06 Nov 2015 - 15:42
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, tak, jak pisze Mis, 160KM to może być ciężko.
Sam miałem dwa przypadki, że jeden 116KM silnik trzymał zdrową serię, bo 124KM, ale był odporny na chipowanie, by po drugiej korekcie wypluł tylko 134KM, a drugi w serii maił 107KM, po zmianie turbiny na AWXa i kilku modyfikacjach programu wyszło zaledwie, albo aż 149KM, gdzie niby na seryjnej turbinie zdrowe egzemplarze wypluwały nawet 150KM.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Sat, 07 Nov 2015 - 08:34
Post #11


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam, ponownie,
Poszperałem jeszcze w necie i niestety nieznalazłem średnic otworków DSLA150P1508

Ale zrobiłem mała analizę i :
-końcówka DSLA150P1508 |ciśnienie otwarcia 277 | otw.----------x150stopni | stosowana w BRB,BKE 115KM

-końcówka DSLA150P 783 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,19x150stopni | stosowana w AUY,AJM 115KM
-końcówka DSLA150P 1043 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,195x150stopni | stosowana w ARL,ASZ 130-150KM

I się zastanawiam które z tych dwoch mógłbym do swoich pompek włożyć (oczywiście bez zmiany programu)

I czy nie będzie z tego powodu problemów.

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sat, 07 Nov 2015 - 12:10
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Bez ingerencji w soft Koła 15" załóż i będzie różnica. Takie zmiana wtryskow tzn końcówek jakiemu zabiegowi ma służyć? Masz na końcówki a na Soft nie masz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Sun, 08 Nov 2015 - 10:41
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(przemo33 @ Sat, 07 Nov 2015 - 08:34) *
Witam, ponownie,
Poszperałem jeszcze w necie i niestety nieznalazłem średnic otworków DSLA150P1508

Ale zrobiłem mała analizę i :
-końcówka DSLA150P1508 |ciśnienie otwarcia 277 | otw.----------x150stopni | stosowana w BRB,BKE 115KM

-końcówka DSLA150P 783 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,19x150stopni | stosowana w AUY,AJM 115KM
-końcówka DSLA150P 1043 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,195x150stopni | stosowana w ARL,ASZ 130-150KM

I się zastanawiam które z tych dwoch mógłbym do swoich pompek włożyć (oczywiście bez zmiany programu)

I czy nie będzie z tego powodu problemów.

Pozdr.


Jak chcesz sprawdzić jaki bedzie efekt na końcówkach dsla150p783 to zapraszam podjedź do mnie zamontuje ci je na twoje pompki i przetestujesz
Pacząc w softa z wtrysków bre czasy otwarcia są dość długie co sugeruje że końcówka ma małe otworki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Sun, 08 Nov 2015 - 12:17
Post #14


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,

HMM, gdzie można by znaleśc info o tych średnicach z silnika BRB (DSLA150P1508)?

Jak małe średnice to może te końcowki DSLA150P800 mają średnice 0,15 lub DSLA150P1247 ma srednice 0,17?


Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Sun, 08 Nov 2015 - 12:39
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(przemo33 @ Sun, 08 Nov 2015 - 12:17) *
Witam,

HMM, gdzie można by znaleśc info o tych średnicach z silnika BRB (DSLA150P1508)?

Jak małe średnice to może te końcowki DSLA150P800 mają średnice 0,15 lub DSLA150P1247 ma srednice 0,17?


Pozdr.

1247 starczają na 160km są z pompek ag
Pompki ag mają krótsze czasy pracy niż Bp co są montowane brb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 08 Nov 2015 - 19:44
Post #16


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





zakładaj smiało 1043 koncówke, uderz do diesel system Nadarzyn


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michałswd
post Mon, 09 Nov 2015 - 08:44
Post #17


Rookie
Dołączył: Fri, 26 June 2015





Mam takie u siebie , bd sprzedawał po zimie z gtb 17 przerobionym pod taki wlassnie silnik
wykres z hamowni itp do wglądu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Mon, 09 Nov 2015 - 12:53
Post #18


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,
Udało mi się pomierzyć otworki smile.gif (Projektor profili i mikroskop)

Wychodzi ze końcówka DSLA150P1508 ma 5 otworków o średnicy w zakreśie 0,16-0,17mm




Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemo33
post Tue, 10 Nov 2015 - 08:41
Post #19


Rookie
Dołączył: Mon, 02 November 2015





Witam,
To może by dać te DSLA150P1247 mają srednice 0,17mm?
I bez ingerencji w soft.

Jak myślicie?

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Tue, 10 Nov 2015 - 09:55
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





Moc nie bierze się z samego paliwa...


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:42