![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
Jakie końcówki pompowtryskiwaczy można załozyć do 1.9TDI 116KM BRB aby lekko podnieść moc a bez ingerencji w soft? (Oryginalnie jest tam pompka 038 130 073 BP Bosch 0 414 720 314 końcówka DSLA150P1508) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdr. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
bez programu nic w zasadzie nie zyskasz...
chyba że stare wtryski się poddały mocne pompki to: AL - trudno kupić dobre BQ - trzeba zrobić bipy Jeśli mechanicznie silnik ok to jedź do tunera na program będziesz miał okolice 160 KM... U Ciebie większym ograniczeniem jest turbo niż wtryski. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
Czyli zakładając do moich pompek same koncowki z 038 130 073 BQ LUB AL , silnik będzie pracował nie gorzej niż na moich? (Oczywiście bez zmiany softu?) Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
będzię pracował tak samo.
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
To w takim razie czym różnią sie końcówki wtryskiwaczy, skoro nie będzie różnicy? (i po co tyle typów DSLA150P....) Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
będzię pracował tak samo. Nie będzie pracował tak samo Inne czasy wtrysku Inne SOI temperatury Inne SOI rozruchowe BIP może będzie pasować a może nie BIP korekta Selektor SOI I pewnie pare innych map korekcyjnych związanych z samymtypem pompowtrysku Zapytaj tunera to ci powie że to nie takie chop wymieniasz i działa tak jak powinno Po wymianie napewno zapali i pojedzie tylko z różnm skutkiem dla silnika |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ze 160KM samym programem też byłbym ostrożny, zazwyczaj przy tej mocy już sporo kopcą te 116stki.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Witam, To w takim razie czym różnią sie końcówki wtryskiwaczy, skoro nie będzie różnicy? (i po co tyle typów DSLA150P....) Pozdr. Różnią sie średnicą otworków dyszy Wielkością głowki końcówki wtryskowej Ciśnienia otwarcia pompowtryskiwacza przemo33 poszukaj jakie otworki w końcówce wtryskiwacza ma twoja końcówka to postaram ci sie pomóc w doborze większej końcówki |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
Tylko gdzie znaleść tę średnicę? Szukam, szukam i znaleść nie mogę ![]() Znalazłem tylko ciśnienie 277BAR Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, tak, jak pisze Mis, 160KM to może być ciężko.
Sam miałem dwa przypadki, że jeden 116KM silnik trzymał zdrową serię, bo 124KM, ale był odporny na chipowanie, by po drugiej korekcie wypluł tylko 134KM, a drugi w serii maił 107KM, po zmianie turbiny na AWXa i kilku modyfikacjach programu wyszło zaledwie, albo aż 149KM, gdzie niby na seryjnej turbinie zdrowe egzemplarze wypluwały nawet 150KM. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam, ponownie,
Poszperałem jeszcze w necie i niestety nieznalazłem średnic otworków DSLA150P1508 Ale zrobiłem mała analizę i : -końcówka DSLA150P1508 |ciśnienie otwarcia 277 | otw.----------x150stopni | stosowana w BRB,BKE 115KM -końcówka DSLA150P 783 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,19x150stopni | stosowana w AUY,AJM 115KM -końcówka DSLA150P 1043 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,195x150stopni | stosowana w ARL,ASZ 130-150KM I się zastanawiam które z tych dwoch mógłbym do swoich pompek włożyć (oczywiście bez zmiany programu) I czy nie będzie z tego powodu problemów. Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Bez ingerencji w soft Koła 15" załóż i będzie różnica. Takie zmiana wtryskow tzn końcówek jakiemu zabiegowi ma służyć? Masz na końcówki a na Soft nie masz?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Witam, ponownie, Poszperałem jeszcze w necie i niestety nieznalazłem średnic otworków DSLA150P1508 Ale zrobiłem mała analizę i : -końcówka DSLA150P1508 |ciśnienie otwarcia 277 | otw.----------x150stopni | stosowana w BRB,BKE 115KM -końcówka DSLA150P 783 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,19x150stopni | stosowana w AUY,AJM 115KM -końcówka DSLA150P 1043 |ciśnienie otwarcia 288 | otw. 5x0,195x150stopni | stosowana w ARL,ASZ 130-150KM I się zastanawiam które z tych dwoch mógłbym do swoich pompek włożyć (oczywiście bez zmiany programu) I czy nie będzie z tego powodu problemów. Pozdr. Jak chcesz sprawdzić jaki bedzie efekt na końcówkach dsla150p783 to zapraszam podjedź do mnie zamontuje ci je na twoje pompki i przetestujesz Pacząc w softa z wtrysków bre czasy otwarcia są dość długie co sugeruje że końcówka ma małe otworki |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
HMM, gdzie można by znaleśc info o tych średnicach z silnika BRB (DSLA150P1508)? Jak małe średnice to może te końcowki DSLA150P800 mają średnice 0,15 lub DSLA150P1247 ma srednice 0,17? Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Witam, HMM, gdzie można by znaleśc info o tych średnicach z silnika BRB (DSLA150P1508)? Jak małe średnice to może te końcowki DSLA150P800 mają średnice 0,15 lub DSLA150P1247 ma srednice 0,17? Pozdr. 1247 starczają na 160km są z pompek ag Pompki ag mają krótsze czasy pracy niż Bp co są montowane brb |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zakładaj smiało 1043 koncówke, uderz do diesel system Nadarzyn
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 26 June 2015 ![]() |
Mam takie u siebie , bd sprzedawał po zimie z gtb 17 przerobionym pod taki wlassnie silnik
wykres z hamowni itp do wglądu |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
Udało mi się pomierzyć otworki ![]() Wychodzi ze końcówka DSLA150P1508 ma 5 otworków o średnicy w zakreśie 0,16-0,17mm Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 November 2015 ![]() |
Witam,
To może by dać te DSLA150P1247 mają srednice 0,17mm? I bez ingerencji w soft. Jak myślicie? Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Moc nie bierze się z samego paliwa...
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:42 |