![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Mam w aucie całkowicie przerobiony układ paliwowy, zasilanie na dwóch pompach i przewodach AN10, powrót AN8, wszystko w zakutym teflonie. Przy normalnej jeździe jest ok, ale za każdym razem jak wejdzie większy boost, co wiąże się z podbiciem ciś paliwa, zaczyna śmierdzieć paliwem. Sprawdzałem wszystkie złączki, wymieniłem oringi na wtryskach, sprawdziłem szczelność kolektora i nic. Bez obciążenia na postoju nie da się tego zlokalizować i podejrzewam że to ilości które i tak od razu parują. Czy jest coś bezpiecznego dla wtrysków co można dodać do paliwa i np. sprawdzić układ lampą UV ? Bo nie mam innych pomysłów
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Silnik wyłączony, pompy paliwa na krótko, żeby chodziły, pod kompensację regulatora ciśnienia paliwa podłącz sprężone powietrze, że podbił ciśnienie i patrz gdzie leci.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
A nieszczelnosc na wydechu? U mnie jak wydech był ma styk do mocy to plecionka sie uchylala i smierdzialo.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 August 2017 ![]() |
Sprawdź przewody paliwowe, czy są suche, czy nie poluzowały sie ich uszczelnienia.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Silnik wyłączony, pompy paliwa na krótko, żeby chodziły, pod kompensację regulatora ciśnienia paliwa podłącz sprężone powietrze, że podbił ciśnienie i patrz gdzie leci. Na to już wpadłem, ale chciałem sobię trochę ułatwić sprawę A nieszczelnosc na wydechu? U mnie jak wydech był ma styk do mocy to plecionka sie uchylala i smierdzialo. Śmierdzi trochę spalinami z odmy ale to nie to Sprawdź przewody paliwowe, czy są suche, czy nie poluzowały sie ich uszczelnienia. Sprawdzane, poza tym wszystko jest w oplocie i nie tak łatwo wychwycić czy jest sucho -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
O ring/uszczelka otworu zbiornika paliwa?
Tam gdzie kosz pompy wisi. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
O ring/uszczelka otworu zbiornika paliwa? Tam gdzie kosz pompy wisi. Wtedy by śmierdziało cały czas a nie przy wyższym cis paliwa. Ale faktycznie sprawdzę te okolice -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 June 2009 ![]() |
Moze sprężone powietrze ? Napompować na sucho. Sprawdz regulator czy suchy i nie wali w dolot paliwem
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
zapalniczka
![]() -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Bartek znalazłem takie cóś pod UV mi też się przyda
http://www.google.pl/search?hl=pl&redi...amp;v=133247963 Śledze losy Twojego lexa ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:07 |