![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 16 September 2010 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Witam,
jak w temacie. Stara Octa po sofcie mojej pani idzie na szrot i szukam dla nas auta na dłużej. Ponieważ subiektywnie uważam, że nic ciekawego nie ma aktualnie do kupienia w stylu Pasków, Mondeo, itp. trafiłem na Insignię 2.0 turbo przedliftową. Pacjent ma 220 KM i automat (co jest wymogiem). Na szybko google pokazało soft na ok. 270 KM co jest wynikiem całkiem spoko. No i realne spalanie w mieście ok. 12l, co nie jest bez znaczenia. Dlaczego? Bo przeglądając ogłoszenia trafiłem na moją starą miłość a mianowicie OPC. I mam teraz dylemat. Kupić normalne auto, które większość życia spędzi i tak w mieście (dużym, z korkami, itp.) czy zaszaleć i spełnić małe marzenie. Czytałem opinie jeśli chodzi o spalanie (2.0T - 12 do OPC - 14/16 w mieście) plus liczę się z tym, że serwis będzie droższy (haldex, inny zawias i hamulce no i rozrząd). No właśnie, rozrząd. Naprawdę jest on tak papierowy jak go malują? Co może mnie spotkać jeszcze z bolączek Insigni? Że ciasna to wiem. Łatka "psiarzy" mi nie przeszkadza. Jest tu ktoś, kto użytkuje te auta? Dodam tylko, że chodzi o używki. Budżet 40-80k w zależności od auta i stanu. 90% miasto, 10% trasa. Ma zmieścić dwójkę dzieci ale kombi raczej to ogarnie. Pozdrawiam, Jacek |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Badałem trop Isi i z automatem to auto nie jedzie jak powinno na tą moc. Na pewno w zakresie prędkości użytecznych w mieście 0-100 jest słabo.
Przykład ? OPC 2.8T 325KM 0-100 6,9s a Octavia 1.8 TSI 180KM 0-100 6,8s. I to są wyniki z Dritboxa a nie ze stopera. Z tego co czytałem to posiadacze tych aut pisali, że po mieście typu Warszawa OPC 20l a 2.0T 15l. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Masa zabija osiągi tego opla, szukaj czego innego.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Wałcz ![]() |
Interesowałem się Vc z 2.8T i dałem sobie spokój. Znowu piłem Saab-a ale tym razem w automacie którym objeżdżam taką Vc 2.8T aut nie OPC kolegi zakochanego w oplach. Ja dałem 12k + 3k instalacja LPG a on 22k z tego co pamiętam i nie wiem czy był niesprawny czy co ale do 200 sporo dostał.
-------------------- Chrysler Aspen 5.7HEMI
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
po co Kobiecie auto które ma 270 koni pali 15 i szybko stoi w korku ?
Kup że jej normalne 1.6 HDI jak wszyscy które spali piątke i ma dwa lata więc jeszcze trzy pojeździ absolutnie bezawaryjne i będzie prosto, nie wyważaj otwartych drzwi -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 16 September 2010 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Wyleczyłem się z Insigni i będzie Leon 184 PS z DSG. @Grand Po co? Po to, że jeżdżę na co dzień Navarą i jak będę chciał pozapier#$%ać to wsiądę do innego auta ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Insignia to klamot.
Tańszy od niemieckiej konkurencji ma w opcji jtd i na tym się jego plusy kończą. Przy 150tkm jest już zbiodegradowany. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
? Od Mondeo nie jest tańsza, od B6 w TDI też nie
![]() Spoko auto w klekocie, 2.0T ujdzie, 2.8 nie brzmi jak stare 3.0/3.2, jedzie słabo (nawet z niezłym softem Irmschera) pali dużo (nie widać korzyści z bezpośredniego) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 00:31 |