![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Cześć,
Nie mogę znaleść, ile 3.0 TDI można z niej wycisnąć? Przyjmując pełny przelot albo z DPFem? Czy 330 KM jest możliwe ? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Z DPF 300-310hp to kompletny max na szarym dymie lekkim przed DPF na 1,7bar peak.
Bez DPF 320-330hp na lekkim czarnym dymie za autem na 1,75-1,8bar peak. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Kolego, dzięki wielkie
Moja konstrukcja wydechu obecnie wyglada tak Katalizator, DPF i brak końcowego wydechu jest przelot i same końcówki (robione w MG Motorsport). samo wywalenie katalizatora i poprawa programu (wyszło mi przed przeróbką wydechu 291 KM/585NM, po 8 tys km okazało się że DPF był lekko zatkany), ma sens? czy lepiej wyrzucić wszystko i zrobić te 320-330 i zyskać znacznie na NM jeszcze. Zastanawia mnie tylko to dymienie bo mając cały przelot będzie chmura dymu raczej…? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie ma sensu, bo bez kata jest smród, a auto dalej nie będzie wyścigówką.
Na dobrym sofcie bez dpf nie ma dymu widocznego w lusterku, jedynie na kickdown albo ruszeniu z miejsca puści bąka czarnego albo jakbyś jeździł 3 dni spokojnie i nagle przedmuchał. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Nie ma sensu, bo bez kata jest smród, a auto dalej nie będzie wyścigówką. Na dobrym sofcie bez dpf nie ma dymu widocznego w lusterku, jedynie na kickdown albo ruszeniu z miejsca puści bąka czarnego albo jakbyś jeździł 3 dni spokojnie i nagle przedmuchał. Auto ma być tylko do normalnej jazdy. Zmieniam obecnie felgi z 20” na dużo większe i chce tylko wyrównać osiągi auta z większą felą. Nie szukam tutaj szybkiego auta a dynamicznego. Od zapierd.. są inne auta. Ok wywalam DPFa, a kat nie będzie ograniczał tak samo? Pierwszy plan to był wywalić wszystko i hybryda na Ok 350 KM/700NM. Jakie wydaje się optymalne rozwiązanie z tego ?jakieś opcje ? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Mam do kupienia turbo które ma ponoć wydajność 400KM. Koła góra/dół są powiększone o 6mm w stosunku do serii. Co będzie najsensowniejsze do zrobienia z tym wydechem?
1) jaka wydajność jest układu wtryskowego? (Sprawdzę później oznaczenie silnika, wersja 239KM) 2) wydajność IC? na szczęście mam zderzak z wersji turbo wiec wloty powietrza są znaczne 3) coś trzeba generalnie jeszcze przerobić oprócz finalnym programem? 4) do czasu końcowego programu można jeździć bez problemu na obecnym? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Nie ma sensu, bo bez kata jest smród, a auto dalej nie będzie wyścigówką. Na dobrym sofcie bez dpf nie ma dymu widocznego w lusterku, jedynie na kickdown albo ruszeniu z miejsca puści bąka czarnego albo jakbyś jeździł 3 dni spokojnie i nagle przedmuchał. +1 , nie ma sensu ruszać do podstawowych modyfikacji DPF i KAT i tyle. -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Kata zostaw, dla 5-10KM nie warto mieć smrodu w aucie klasy premium, otworzysz szybę albo staniesz w korku albo pod domem odpalisz na kilka minut i będziesz czuł się jak za starym jelczem.
Intercooler zapodaj sobie z wersji biturbo 313hp chociaż nie wiem jaką masz budę dokładnie czy do Porsche też pasuje. DPF możesz wywalić, ale w sofcie pasuje od razu wyłączyć go, więc zrób to wtedy tuż przed korektą softu, proste. Hybryda 6mm większe koła super sprawa, będzie do dupy wstawać i reagować na pedał, pobudzić się to da tylko czarnym wstrętnym dymem w sofcie, by reagowała, a to auto mając 350KM będzie nadal wolne. Zrozum, że nie piszemy Ci tego na złość, tylko zrobiłem takich aut sporo i delikatnie mówiąc mam szersze pole widzenia na taki temat, znam zalety i wady, które Ty dopiero po kilku miesiącach zauważysz, a wtedy ciut za późno. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Kata zostaw, dla 5-10KM nie warto mieć smrodu w aucie klasy premium, otworzysz szybę albo staniesz w korku albo pod domem odpalisz na kilka minut i będziesz czuł się jak za starym jelczem. Intercooler zapodaj sobie z wersji biturbo 313hp chociaż nie wiem jaką masz budę dokładnie czy do Porsche też pasuje. DPF możesz wywalić, ale w sofcie pasuje od razu wyłączyć go, więc zrób to wtedy tuż przed korektą softu, proste. Hybryda 6mm większe koła super sprawa, będzie do dupy wstawać i reagować na pedał, pobudzić się to da tylko czarnym wstrętnym dymem w sofcie, by reagowała, a to auto mając 350KM będzie nadal wolne. Zrozum, że nie piszemy Ci tego na złość, tylko zrobiłem takich aut sporo i delikatnie mówiąc mam szersze pole widzenia na taki temat, znam zalety i wady, które Ty dopiero po kilku miesiącach zauważysz, a wtedy ciut za późno. Dzięki wielkie za odp. Nigdy wcześniej nie przerabiałem diesla mocniej niż soft i wydech. Benzynowe silniki to Inna bajka i było sporo aut i sporo zmian. Bardzo dobrze rozumiem co chcecie powiedzieć, jeszcze raz nie szukam nie wiadomo jakich osiągów, bardziej dynamicznego auta bez względu czy będzie miało felgi 20” czy 22”/23”. Reasumując najprostszym rozwiązaniem będzie 1) podjechać jeszcze raz na korektę programu (kat i dpf był wtedy delikatnie przytkany, a końcowy wydech seryjny) teraz jest po pełnym czyszczeniu i końcowy na pełnym przelocie, walczyć o te 310-320 KM z 290 KM, ale najważniejsze z tego co widziałem NM powinny być na poziomie 630-650 a wyszły 585 2)dpf out, kat zostaje i korekta -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, w audi od kuzyna po zmianie na IC lub raczej fmic, 650x400x65 chyba seria CAPA wypluła 257KM, po zrobieniu programu wyszło 317, po lekkich poprawach 316KM 658NM z DPFem.
Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 05:01 |