Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> GT2256 a GT2260 / GTB2260, w 320d 150ps
deejey!
post Sat, 19 Jan 2013 - 22:15
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Kombinuje nad zmiana turbiny w M47tu czyli dwu litrowym silniku bmw.


I teraz tak - mam gt2256 z 330d 184hp.

Czy da się wrzucić do niej środek z gtb2260 ? Czy wystarczą same wirniki czy różnica jest również w zmiennej geometrii ?

Odnowić po prostu gt2256? Jakieś uwagi? Co poprawić by mogli przy okazji?


obecny wykres :



Chce uzyskać w miarę stabline 220-230hp i 450nm


Turbodziury się nie boję jakoś strasznie, obecnie jak widać trochę jest i tak. Chodzi głównie o to, żeby nie było lagu.


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 19 Jan 2013 - 22:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
olek_wroc
post Sun, 20 Jan 2013 - 00:14
Post #2


User
Dołączył: Thu, 26 November 2009





Niestety nie wsadzisz korka od gtb2260vk w obudowę 330d. Gtb to nowsza generacja z dodatkowym zamkniętym pierścieniem geometrii więc nie zmieścisz tego w żeliwie od bmw.
Istnieje możliwość wykonania hybrydy na bazie turbiny z bmw o dużo większym potencjale.


--------------------
TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE I CZĘŚCI TUNINGOWE

Woesser, JE Pistons, Wiseco, Supertech, CP, FCP Engineering, Manley, Eagle, K1, Carrillo, Pauter, Brian Crower, Athena Gasket, Cometic, ACL, Snow Performance, Garrett GT GTX, Turbonetics, Precision, Tomei, HKS, TurboSmart, ACT clutch, Black Diamond, Movit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sun, 20 Jan 2013 - 11:39
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Jakie mogą być koszty takiej hybrydy ? Kto jest w stanie ją zrobić?


Znalazłem zdjęcie porównawcze. Faktycznie pomysł przerzucenia czegoś z jednej do drugiej był chybiony









Obecnie siedzi seryjne gt1749, czego się można spodziewać po montażu gt2256 ?


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 20 Jan 2013 - 11:53
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Czy turbodziura to nie to samo co lag dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sun, 20 Jan 2013 - 12:59
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Turbodziura - zakres 1000rpm-xxxxrpm czyli do momentu aż turbo zacznie "pompować"

Lag - czas po jakim turbo zareaguje na gaz przy jeździe z stałą prędkością (czyli, np. wyścig z rolki )


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T.C.
post Sun, 20 Jan 2013 - 13:48
Post #6


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007
Skąd: LEICESTER UK





mówiąc bardziej profesjonalnie spool ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Sun, 20 Jan 2013 - 14:20
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





No dokładnie. U JNX turbina na wolnych potrafi wygenerowac ciśnienie a moja nie...


Najlepiej było by mieć takie gt2256 z świetnym spoolem... Jak to osiągnąć, jakie łopatki powinny być... I czy da sie w ogóle.




--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T.C.
post Sun, 20 Jan 2013 - 15:29
Post #8


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007
Skąd: LEICESTER UK





szukaj GTB ... inny kształt łopatek lepszy spool
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 21 Jan 2013 - 12:05
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Załóż turbo z wersji 204KM gt2260v które pasuje praktycznie P&P poza wyjsciem na rure do IC,robiliśmy kilka takich modów i nie będziesz miał problemów ze wstawaniem turbiny.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Mon, 21 Jan 2013 - 13:27
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





CYTAT(guluwroc @ Mon, 21 Jan 2013 - 12:05) *
Załóż turbo z wersji 204KM gt2260v które pasuje praktycznie P&P poza wyjsciem na rure do IC,robiliśmy kilka takich modów i nie będziesz miał problemów ze wstawaniem turbiny.




Macie jakieś wykresy z Waszej pracy przy tym? smile.gif


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kacperix
post Mon, 21 Jan 2013 - 14:52
Post #11


Rookie
Dołączył: Tue, 22 December 2009





Gulu łapa silnika pozostała na swoim miejscu?
robiliscie wszystko na dodatkowej flanszy?
pamiętaj że mówimy o silnik 2.0d a nie 3.0d
też chętnie zobaczyłbym efekt prac w postaci wykresu, bo z tego co wiem to PL nikt jest takiego projektu nie robił... przynajmniej jak rok temu rozmawiałem z mirasem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Mon, 28 Jan 2013 - 12:52
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Tak myślałem , nie dostaniemy wykresu bo go nie ma... Szkoda...


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Mon, 28 Jan 2013 - 19:30
Post #13


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Gulu, nie wprowadzaj ludzi w błąd..
Tubo z 330d/cd 204KM euro 3 nie pasuje do 320d 150KM !!!
Łapa jest do przerobienia, obydwa przewody klimy,wyjście na cooler bije w obudowę filtra powietrza, zasys z filtra powietrza ma inną średnicę, część gorąca względem zimnej jest obrócona nawet, spływ oleju i zasilenie też o 90st obrócone.. Co Ty w ogóle opowiadasz za herezje angry.gif Jakie p&p ???!!!
Do tego modelu NIE MA p&p ! Poza tym nikt w PL takiej modyfikacji nie zrobił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 28 Jan 2013 - 19:39
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Witam,albo temat zostal teraz zmieniony albo nie doczytałem że to jest 320d, do 320 D nie podejdzie P&P to turbo,do 330 podejdzie i takie wykresy mamy.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Thu, 31 Jan 2013 - 20:27
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





CYTAT(tvn @ Mon, 28 Jan 2013 - 19:30) *
Gulu, nie wprowadzaj ludzi w błąd..
Tubo z 330d/cd 204KM euro 3 nie pasuje do 320d 150KM !!!
Łapa jest do przerobienia, obydwa przewody klimy,wyjście na cooler bije w obudowę filtra powietrza, zasys z filtra powietrza ma inną średnicę, część gorąca względem zimnej jest obrócona nawet, spływ oleju i zasilenie też o 90st obrócone.. Co Ty w ogóle opowiadasz za herezje angry.gif Jakie p&p ???!!!
Do tego modelu NIE MA p&p ! Poza tym nikt w PL takiej modyfikacji nie zrobił.



Wrzuć kilka, jestem ciekaw na ile wystarcza tam paliwa. Na standardowej turbinie w M57 ok 230KM i 550nm może pęknąć przy zdrowym egzemplarzu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Fri, 01 Feb 2013 - 13:38
Post #16


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





550Nm w 2.0D 150km?


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Fri, 01 Feb 2013 - 14:42
Post #17


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Nie. wink.gif Gulu pisał o 330d M57 184PS z turbiną od M57N 204PS. Poprosiłem o wykres, żeby zobaczyć ile udało mu się ugrać w M57 z turbiną od M57N.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
inven
post Fri, 01 Feb 2013 - 16:25
Post #18


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





CYTAT(dawidd3 @ Thu, 31 Jan 2013 - 20:27) *
Wrzuć kilka, jestem ciekaw na ile wystarcza tam paliwa. Na standardowej turbinie w M57 ok 230KM i 550nm może pęknąć przy zdrowym egzemplarzu.

Oczywiście że pęknie tylko sprzęgło nie da rady, u brata w E46 M57 184 seria wyszła 197km po programie 230km i 520nm , więcej nie chciał ze względu na sprzęgło.

Moje auto z tym samym motorem i turbo GT2260 przy 250km i 550nm ślizgało sprzęgło zostało 242km i 542nm lecz będzie korekta ponieważ dziś rano na piątym biegu i około 1900rpa zaczęło ślizgać. Mogę wstawić wykres tylko nie wiem jak




--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Fri, 01 Feb 2013 - 17:05
Post #19


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





przecież w M57 to nie turbo jest wąskim gardłem tylko układ wtryskowy... dużo się turbiną nie ugra.. paliwa starcza na realne 240KM..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Fri, 01 Feb 2013 - 17:12
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





..a ta ile ma koni ???
http://www.youtube.com/watch?v=7-CBHYZTMjg
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 09:52