![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Kombinuje nad zmiana turbiny w M47tu czyli dwu litrowym silniku bmw.
I teraz tak - mam gt2256 z 330d 184hp. Czy da się wrzucić do niej środek z gtb2260 ? Czy wystarczą same wirniki czy różnica jest również w zmiennej geometrii ? Odnowić po prostu gt2256? Jakieś uwagi? Co poprawić by mogli przy okazji? obecny wykres : ![]() Chce uzyskać w miarę stabline 220-230hp i 450nm Turbodziury się nie boję jakoś strasznie, obecnie jak widać trochę jest i tak. Chodzi głównie o to, żeby nie było lagu. -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 26 November 2009 ![]() |
Niestety nie wsadzisz korka od gtb2260vk w obudowę 330d. Gtb to nowsza generacja z dodatkowym zamkniętym pierścieniem geometrii więc nie zmieścisz tego w żeliwie od bmw.
Istnieje możliwość wykonania hybrydy na bazie turbiny z bmw o dużo większym potencjale. -------------------- TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE I CZĘŚCI TUNINGOWE
Woesser, JE Pistons, Wiseco, Supertech, CP, FCP Engineering, Manley, Eagle, K1, Carrillo, Pauter, Brian Crower, Athena Gasket, Cometic, ACL, Snow Performance, Garrett GT GTX, Turbonetics, Precision, Tomei, HKS, TurboSmart, ACT clutch, Black Diamond, Movit |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Jakie mogą być koszty takiej hybrydy ? Kto jest w stanie ją zrobić?
Znalazłem zdjęcie porównawcze. Faktycznie pomysł przerzucenia czegoś z jednej do drugiej był chybiony ![]() ![]() Obecnie siedzi seryjne gt1749, czego się można spodziewać po montażu gt2256 ? -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Czy turbodziura to nie to samo co lag
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Turbodziura - zakres 1000rpm-xxxxrpm czyli do momentu aż turbo zacznie "pompować"
Lag - czas po jakim turbo zareaguje na gaz przy jeździe z stałą prędkością (czyli, np. wyścig z rolki ) -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
mówiąc bardziej profesjonalnie spool ....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
No dokładnie. U JNX turbina na wolnych potrafi wygenerowac ciśnienie a moja nie...
Najlepiej było by mieć takie gt2256 z świetnym spoolem... Jak to osiągnąć, jakie łopatki powinny być... I czy da sie w ogóle. -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
szukaj GTB ... inny kształt łopatek lepszy spool
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Załóż turbo z wersji 204KM gt2260v które pasuje praktycznie P&P poza wyjsciem na rure do IC,robiliśmy kilka takich modów i nie będziesz miał problemów ze wstawaniem turbiny.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Załóż turbo z wersji 204KM gt2260v które pasuje praktycznie P&P poza wyjsciem na rure do IC,robiliśmy kilka takich modów i nie będziesz miał problemów ze wstawaniem turbiny. Macie jakieś wykresy z Waszej pracy przy tym? ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 December 2009 ![]() |
Gulu łapa silnika pozostała na swoim miejscu?
robiliscie wszystko na dodatkowej flanszy? pamiętaj że mówimy o silnik 2.0d a nie 3.0d też chętnie zobaczyłbym efekt prac w postaci wykresu, bo z tego co wiem to PL nikt jest takiego projektu nie robił... przynajmniej jak rok temu rozmawiałem z mirasem |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Tak myślałem , nie dostaniemy wykresu bo go nie ma... Szkoda...
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Gulu, nie wprowadzaj ludzi w błąd..
Tubo z 330d/cd 204KM euro 3 nie pasuje do 320d 150KM !!! Łapa jest do przerobienia, obydwa przewody klimy,wyjście na cooler bije w obudowę filtra powietrza, zasys z filtra powietrza ma inną średnicę, część gorąca względem zimnej jest obrócona nawet, spływ oleju i zasilenie też o 90st obrócone.. Co Ty w ogóle opowiadasz za herezje ![]() Do tego modelu NIE MA p&p ! Poza tym nikt w PL takiej modyfikacji nie zrobił. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam,albo temat zostal teraz zmieniony albo nie doczytałem że to jest 320d, do 320 D nie podejdzie P&P to turbo,do 330 podejdzie i takie wykresy mamy.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Gulu, nie wprowadzaj ludzi w błąd.. Tubo z 330d/cd 204KM euro 3 nie pasuje do 320d 150KM !!! Łapa jest do przerobienia, obydwa przewody klimy,wyjście na cooler bije w obudowę filtra powietrza, zasys z filtra powietrza ma inną średnicę, część gorąca względem zimnej jest obrócona nawet, spływ oleju i zasilenie też o 90st obrócone.. Co Ty w ogóle opowiadasz za herezje ![]() Do tego modelu NIE MA p&p ! Poza tym nikt w PL takiej modyfikacji nie zrobił. Wrzuć kilka, jestem ciekaw na ile wystarcza tam paliwa. Na standardowej turbinie w M57 ok 230KM i 550nm może pęknąć przy zdrowym egzemplarzu. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
550Nm w 2.0D 150km?
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Nie.
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: podkarpackie ![]() |
Wrzuć kilka, jestem ciekaw na ile wystarcza tam paliwa. Na standardowej turbinie w M57 ok 230KM i 550nm może pęknąć przy zdrowym egzemplarzu. Oczywiście że pęknie tylko sprzęgło nie da rady, u brata w E46 M57 184 seria wyszła 197km po programie 230km i 520nm , więcej nie chciał ze względu na sprzęgło. Moje auto z tym samym motorem i turbo GT2260 przy 250km i 550nm ślizgało sprzęgło zostało 242km i 542nm lecz będzie korekta ponieważ dziś rano na piątym biegu i około 1900rpa zaczęło ślizgać. Mogę wstawić wykres tylko nie wiem jak -------------------- E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
przecież w M57 to nie turbo jest wąskim gardłem tylko układ wtryskowy... dużo się turbiną nie ugra.. paliwa starcza na realne 240KM..
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 09:52 |