![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Witam mam pytanie czy dziurawa plecionka wydechu moze byc przyczyna ze auto ładuje w peaku 0.5 zamiast 0.7 które zawsze bylo?Auto to Audi S4 B5 .Pozdro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ja myślę, że nie. Bo turbo lubi wolny wydech, więc nieszczelna plecionka to jakby jakieś uwolnienie wydechu. Ale niech się znawcy 2.7 wypowiedzą.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
dziurawa nie, ale jak jest dziurawa to lubi sie tez zawinac do srodka i wtedy juz tak
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Takie przypadki historia też pamięta, że plecionka się wywinęła do środka i przyblokowała wydech
![]() Może najpierw odkręć wydech i sprawdź naocznie czy jest on drożny w miejscu plecionki. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Jeżeli plecionka jest przed sondą/sondami to nieszczelność plecionki może zakłócać jej/ich pracę i obcinać doładowanie
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
W S4 2.7 sondy są zaraz przy turbinach. Plecionki są niżej.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Jezeli plecionka jest za sondami to ja nie widzę związku pomiędzy nieszczelną plecionką a spadkiem doładowania
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
Były eski z 4rema sondami (polifty siakieś, kodu silnika ne podam).
AGB ma only dwie. Skoro sterownik obcina doładowanie, to jakiś błąd powinien zapisywac? Zacząłbym od zVAGowania auta (chiba , że zostało to już zrobione). Pozdro |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
pewnie masz dziurę w ukł dolotowym jak ci tak ładuje turbo, to jest typowy tryb awaryjny.
sprawdź gumowy łącznik Y czy nie jest dziurawy. -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 12 October 2008 ![]() |
Juz zrobione czujnik EGT byl przyczyna
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 July 2009 ![]() |
staniekkk
"Były eski z 4rema sondami (polifty siakieś, kodu silnika ne podam). AGB ma only dwie." Ja mam AGB i mam 4 sondy... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2007 ![]() |
staniekkk "Były eski z 4rema sondami (polifty siakieś, kodu silnika ne podam). AGB ma only dwie." Ja mam AGB i mam 4 sondy... Byłem przekonany, że AGB zawsze miały tylko dwie sondy. Człowiek całe życie się uczy, a i tak gupi umiera ![]() Alle auto masz poliftowe jak sądzę? Pozdro |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 24 July 2009 ![]() |
poliftowe:)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 00:43 |