![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
Cześć,
Przez jakiś czas przesiaduje na forum, ale nigdy się nie udzielałem. Pomyślałem, że napiszę o swoich obecnych dylematach. Sprzedałem swoje GC8 i doznałem pustki w życiu. Teraz myślę czym zastąpić tą pustkę. Przewija mi się wiele opcji i pomyślałem sobie że napiszę i podzielę się. Może wspólna dyskusja i podzielenie się waszymi doświadczeniami do czegoś mnie doprowadzi ![]() Plan jest taki auto do zabawy, okazyjne track day (4x w roku), przejażdżki synem, ale fajnie jakby mogło posłużyć jako daily w przypadku awarii auta rodzinnego. 1. Hyundai I30n DCT - finansowanie leasing. Nie jeździłem, ale po testach wygląda, że skrzynia i szpera robi robotę + wydech. Jednak FWD, więc bączka dla syna nie pokręcę lub zakrętu bokiem. Jednak na trackday raczej dałby satysfakcje z płynnej szybkiej jazdy. No i ma jakiś bagażnik i miejsce z tyłu, więc awaryjnie jestem w stanie przemieścić rodzinę 2+1 w nawet ok warunkach ![]() ![]() 2. BMW m140i (rwd jeżeli będzie taki dostępny, bo większość to xdrive)- finansowanie leasing. Myślę, że auto dałoby niezły fun na ulicy, nie wiem jakby wytrzymał okazyjne upalanie na torze. Ktoś może ma doświadczenie tutaj ? Tutaj też trochę myślę nad kosztami utrzymania i to powoduje że samo myślenie o tym może świadczy że nie jestem gotowy na to auto. Jednak ma moc, jest zabawa i podoba mi się bryła. Bagażnik jakiś jest i miejsce z tyłu, ale mniej niż I30n. 3. Focus RS - cesja leasingu. No auto ma wszystko czego bym potrzebował. Minus to mały bagażnik jakbym musiał przewieźć rodzinkę (ma chyba 260l). Auto w miarę świeże. 4. EVOX - gotówka. Chciałbym poznać świat EVO po pożegnaniu Subaru. Podchodzę do tego auta z emocjami, których raczej nie mam przy poprzednich propozycjach. Jako awaryjne daily raczej dałby rady. Niestety nie jest to auto świeże. 5. bmw 130i E87 - gotówka. Najtańsze rozwiązanie. Wpakować trochę grosza w zawias, hamulce, szperę i śmigać. Jednak patrząc na ceny prawie pełnoletniego auta to trochę mi się odechciewa. Boję się też o N52, które przy takim wieku auta/przebiegu już może prosić się o remoncik, no chyba że się trafi na lux sztukę, co nie stuka i nie puka ![]() Rozsądek mówi I30n bo wydaję mi się że dobrze by się sprawdził nawet jako daily. Brać nową sztukę z gwarancją i po prostu śmigać. Na torze też by dał satysfakcje przy odrobinie inwestycji i pogodzić się że ronda bokiem nie zrobię ![]() ![]() Serce mówi EVO - je**ć biedę i spełniać marzenia ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Evo bym odpuścił - stare, w większości zajechane, części do tego drogie i czasami już trudno dostępne (znajomemu jak padł silnik w Evo X to mówił, ze musiał się na prawdę naszukać). Do tego Janusze JDMu windują ceny wszystkiego "BO TAKA RAJDOWA LEGENDA". Do trzymania w garażu ok, do upalania średnio - ciężko się śmiga ze świadomością, że jak coś padnie to jesteś w d**ie.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
M140i (nowe) to jest porażka jeśli mówimy funcarze. Przecież to jest FWD z dolączanym tyłem. Odpuść, lepiej sie jeździ i30N (polecam fastbacka).
Lepszym wyborem będzie Foca RS, która rewelacyjnie pokonuje ciasne szykany i lata bokiem choć trochę dziwnie w trybie Drift. Brzmi, jedzie, skręca, czuć że to zakapior. Ale weź do tego jeszcze sprawdź Giulię Veloce, bo to jest bardzo szybkie auto na zakręty i spokojnie daje radę z hot hatchami. Przejedz sie bo sie zdziwisz, że jest bardziej charakterna w prowadzeniu niż hot hatche. No i jest opcja by latało to bokiem, bo zawsze daje wiecej mocy na tył, a po zabawie z softem wyłączysz ESP. Napęd 4x4 w Giuli Veloce to mistrzostwo świata, podobnie jak kontrukcja przedniego zawieszenia. Jaki budżet? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Hyundai nawet jako zwykłe 1.5 w kombi na balonie 15" robi wrażenie zwartego, wyważonego i stabilnego, a w sugerowanej wersji będzie cacy. Bardzo dobry wybór
Biorąc pod uwagę to, że nie da się kupić m140i ani fwd ani rwd, a m240i w tyłnapędzie jak najbardziej, to mam wrażenie że autorowi chodziło właśnie o ten samochód. Ja osobiście bym pozostał przy m230i, 2.0 b48 to solidna konstrukcja, 40k zostaje "zdjęte" z ceny auta. A myślę że różnica w racie będzie odczuwalna, choć przy cesji pewnie ciężko będzie znaleźć chętnego ![]() Autorze obadaj ten filmik, auto wydaje się być sensowne: https://www.youtube.com/watch?v=swfBqgggmzk |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
Sorry, m140 chodziło mi o przedostatnią wersję czyli f20 z tego co pamiętam. Ostatni wypust to m140i. Co do budżetu to leasing do 180k, a gotówką max 100k.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
M140i (nowe) to jest porażka jeśli mówimy funcarze. Przecież to jest FWD z dolączanym tyłem. Odpuść, lepiej sie jeździ i30N (polecam fastbacka). Lepszym wyborem będzie Foca RS, która rewelacyjnie pokonuje ciasne szykany i lata bokiem choć trochę dziwnie w trybie Drift. Brzmi, jedzie, skręca, czuć że to zakapior. Ale weź do tego jeszcze sprawdź Giulię Veloce, bo to jest bardzo szybkie auto na zakręty i spokojnie daje radę z hot hatchami. Przejedz sie bo sie zdziwisz, że jest bardziej charakterna w prowadzeniu niż hot hatche. No i jest opcja by latało to bokiem, bo zawsze daje wiecej mocy na tył, a po zabawie z softem wyłączysz ESP. Napęd 4x4 w Giuli Veloce to mistrzostwo świata, podobnie jak kontrukcja przedniego zawieszenia. Jaki budżet? Giulię nawet nie brałem pod uwagę. Ciekawe jak by se poradziła na treningu na Kielcach ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Cześć, Przez jakiś czas przesiaduje na forum, ale nigdy się nie udzielałem. Pomyślałem, że napiszę o swoich obecnych dylematach. Sprzedałem swoje GC8 i doznałem pustki w życiu. Teraz myślę czym zastąpić tą pustkę. Przewija mi się wiele opcji i pomyślałem sobie że napiszę i podzielę się. Może wspólna dyskusja i podzielenie się waszymi doświadczeniami do czegoś mnie doprowadzi ![]() Plan jest taki auto do zabawy, okazyjne track day (4x w roku), przejażdżki synem, ale fajnie jakby mogło posłużyć jako daily w przypadku awarii auta rodzinnego. Serce mówi EVO - je**ć biedę i spełniać marzenia ![]() Spokojnie bierz evo bo jak nie teraz to kiedy ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
A gr yaris?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
A gr yaris? Jara mnie strasznie, ale nie wsadzę tam fotelika do tyłu ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Plan jest taki auto do zabawy, okazyjne track day (4x w roku), przejażdżki synem, ale fajnie jakby mogło posłużyć jako daily w przypadku awarii auta rodzinnego. 1. Hyundai I30n DCT - finansowanie leasing. Nie jeździłem, ale po testach wygląda, że skrzynia i szpera robi robotę + wydech. Jednak FWD, więc bączka dla syna nie pokręcę lub zakrętu bokiem. Jednak na trackday raczej dałby satysfakcje z płynnej szybkiej jazdy. No i ma jakiś bagażnik i miejsce z tyłu, więc awaryjnie jestem w stanie przemieścić rodzinę 2+1 w nawet ok warunkach ![]() ![]() 2. BMW m140i (rwd jeżeli będzie taki dostępny, bo większość to xdrive)- finansowanie leasing. Myślę, że auto dałoby niezły fun na ulicy, nie wiem jakby wytrzymał okazyjne upalanie na torze. Ktoś może ma doświadczenie tutaj ? Tutaj też trochę myślę nad kosztami utrzymania i to powoduje że samo myślenie o tym może świadczy że nie jestem gotowy na to auto. Jednak ma moc, jest zabawa i podoba mi się bryła. Bagażnik jakiś jest i miejsce z tyłu, ale mniej niż I30n. 3. Focus RS - cesja leasingu. No auto ma wszystko czego bym potrzebował. Minus to mały bagażnik jakbym musiał przewieźć rodzinkę (ma chyba 260l). Auto w miarę świeże. 4. EVOX - gotówka. Chciałbym poznać świat EVO po pożegnaniu Subaru. Podchodzę do tego auta z emocjami, których raczej nie mam przy poprzednich propozycjach. Jako awaryjne daily raczej dałby rady. Niestety nie jest to auto świeże. 5. bmw 130i E87 - gotówka. Najtańsze rozwiązanie. Wpakować trochę grosza w zawias, hamulce, szperę i śmigać. Jednak patrząc na ceny prawie pełnoletniego auta to trochę mi się odechciewa. Boję się też o N52, które przy takim wieku auta/przebiegu już może prosić się o remoncik, no chyba że się trafi na lux sztukę, co nie stuka i nie puka ![]() Ad. 1 i30n jest bardzo chwalone, ale mnie nie urzekło. Jako konkurent golfa gti, owszem jest ciekawszą opcją, wydech fajnie burczy, jedzie fajnie, ale wg mnie lepiej kupic Civica Type R - bardziej praktyczna buda, więcej mocy (i jest potencjał na więcej), dobre hamulce. W i30n strasznie rozczarowały mnie fotele, CTR wręcz przeciwnie - najlepsze ze wszystkich wymienionych przez Ciebie aut. Ad. 2 Jako szybkie daily F20 m135i/m140i jest super - trzy litry i napęd xd z preferencją tyłu ( RWD i manuali jest u nas bardzo mało) dają duuużo radości. Na tor seria niestety średnio się nadaje - zawias się buja, hamulce są przeciętne. Ad. 4 Niestety X silnikowo nie jest tak bezawaryjne jak starsze generacje z 4g63. Jak znajdziesz niezmęczoną sztukę i nie będziesz upalał często na sliku to koszty nie będą jakieś zabójcze. Ze względu na krótką skrzynię to jest słaby samochód do jeżdżenia w trasy (MT, automat chyba lepiej olać, bo to źródło potencjalnych kosztów). GR Yaris to jest spoko opcja, o ile nie przeszkadza ci mały bagażnik, z tyłu fotelik raczej wejdzie, ale miejsca dużo nie ma, najlepiej zobaczyć i samemu ocenić. -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja w zwyklym yarisie ( ale poprzednia generacja rok 2017; nowsza wersja jest ciut mniejsza) mam jeden fotelik z przodu i jeden za nim z tylu, ale oba kierunkiem do przodu. w takiej konfiguracji 3 i 5 letnie dziecko wchodza i tak odbieram z przedszkola i na zajecia woze. nie ma z tym zadnego problemu. gr yaris jest fajny i jest masa czesci do niego. i jest chyba mega bezpieczne jak patrze na sliskie kielce to tam yariski gniota konkurencje i bardzo rzadko sie rozbijaja. a inne fury na potege jak nie bandy tak wyrypy zaliczaja. na prawde mega bezpieczny wybor. nawet pod wzgledem kosztow upalania.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 08 May 2018 Skąd: Łódź ![]() |
Mam porównanie bo mam w rodzinie m240ix f22 , którym zrobiłem dużo km i mam jako daily focusa rs mk3.
W focusie na co dzień wożę dwa foteliki, za mną siedzi 3 latek i jest spoko, ale po prawej stronie przy 5 latku, trzeba szukać kompromisu ustawienia fotela dziecko/pasażer. Bagażnik pomijam bo mieści zakupy i tyle. w m240ix foteliki wchodzą i zajmują cały tył, z przodu zostaje dużo miejsca Auta są zupełnie różne, Focus jest dziki twardy i dostarcza bardzo dużo emocji, Bmw natomiast komfortowe bardziej cywilizowane, dostarcza wg mnie za mało emocji na taki prawdziwy fun car, ale w sam raz na daily. Focus generuje niesamowita przyczepność w zakręcie, w BMW czuć ogromną masę i opony RFT. Zależy tez gdzie jeździsz bo np. na trasie focusem jeździ się średnio, bardzo podskakuje nawet na autostradach, wyciszenia brak raczej nim jeżdżę 150 kmh nie więcej, w BMw natomiast jest komfort do 200kmh potem robi się głośniej ale można utrzymywać 250 kmh przelotowe. Generalnie to focus jest chyba trochę za siermiężny na daily - bardzo szybko to do mnie dotarło po zakupie, bmw natomiast brakuje tego pazura, który jest w m2. Spalanie jest zbliżone, nawet bym powiedział że bmw ( B58) pali mniej. Co do latania bokiem to oba auta są ułomne. BMW ma otwarty dyfer z tyłu i jak jest mokro to coś tam można ale bez szału a jak już lecisz bokiem to portki pełne bo to jest 1800kg. W focusie natomiast o spięciu dyfra decyduje komputer, w zasadzie musisz wejść z butem w podłodze i go trzymać jak odpuścisz auto się wyprostuje. Nie ma tej satysfakcji jak przy kontrolowaniu prawą nogą mocnego rwd -------------------- 1987 520i
1999 M5 2019 Fiesta ST 2017 Focus RS |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
ja w zwyklym yarisie ( ale poprzednia generacja rok 2017; nowsza wersja jest ciut mniejsza) mam jeden fotelik z przodu i jeden za nim z tylu, ale oba kierunkiem do przodu. w takiej konfiguracji 3 i 5 letnie dziecko wchodza i tak odbieram z przedszkola i na zajecia woze. nie ma z tym zadnego problemu. gr yaris jest fajny i jest masa czesci do niego. i jest chyba mega bezpieczne jak patrze na sliskie kielce to tam yariski gniota konkurencje i bardzo rzadko sie rozbijaja. a inne fury na potege jak nie bandy tak wyrypy zaliczaja. na prawde mega bezpieczny wybor. nawet pod wzgledem kosztow upalania. Muszę to sprawdzić na żywo. Nigdy nie zaglądałem do środka, a jedynie widziałem na paru treningach. Co do kosztów też mi się wydaję, że będą akceptowalne względem tego co przechodziłem z Subaru ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
Ad. 1 i30n jest bardzo chwalone, ale mnie nie urzekło. Jako konkurent golfa gti, owszem jest ciekawszą opcją, wydech fajnie burczy, jedzie fajnie, ale wg mnie lepiej kupic Civica Type R - bardziej praktyczna buda, więcej mocy (i jest potencjał na więcej), dobre hamulce. W i30n strasznie rozczarowały mnie fotele, CTR wręcz przeciwnie - najlepsze ze wszystkich wymienionych przez Ciebie aut. Ad. 2 Jako szybkie daily F20 m135i/m140i jest super - trzy litry i napęd xd z preferencją tyłu ( RWD i manuali jest u nas bardzo mało) dają duuużo radości. Na tor seria niestety średnio się nadaje - zawias się buja, hamulce są przeciętne. Ad. 4 Niestety X silnikowo nie jest tak bezawaryjne jak starsze generacje z 4g63. Jak znajdziesz niezmęczoną sztukę i nie będziesz upalał często na sliku to koszty nie będą jakieś zabójcze. Ze względu na krótką skrzynię to jest słaby samochód do jeżdżenia w trasy (MT, automat chyba lepiej olać, bo to źródło potencjalnych kosztów). GR Yaris to jest spoko opcja, o ile nie przeszkadza ci mały bagażnik, z tyłu fotelik raczej wejdzie, ale miejsca dużo nie ma, najlepiej zobaczyć i samemu ocenić. Dlatego najbliższy czas spędzę na obejrzeniu na żywo tych aut (i30n, CTR - nie dawałem na swojej liście ale jest napewno najbardziej praktyczne z nich wszystkich, Yaris) i przede wszystkim przejażdżce, ale coś czuję że jak spróbuję yarisa to mnie kupi ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Yaris GR ma dość wysoko ustawione siedzenie - miejsca nad głową jest mało. Ja jestem raczej niski i jak usiadłem w GR to aż byłem zaskoczony - jazda w kasku może być upierdliwa, warto to sprawdzić przy okazji oględzin
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 December 2020 ![]() |
Yaris GR ma dość wysoko ustawione siedzenie - miejsca nad głową jest mało. Ja jestem raczej niski i jak usiadłem w GR to aż byłem zaskoczony - jazda w kasku może być upierdliwa, warto to sprawdzić przy okazji oględzin ![]() O właśnie ja mam 185 cm i czytałem że to może być problem, a w kasku to już na pewno. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
Są zestawy obniżające fotel
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
No i to lusterko na wysokości oczu kierowcy. Niektórzy już je demontują.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Jesli chodzi o FWD to TypeR.
Jesli chodzi o AWD to Yaris GR. Fotel mozna obnizyc, lusterko przestawic, to sa detale... Na RWD sie nie znam. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Cześć, Przez jakiś czas przesiaduje na forum, ale nigdy się nie udzielałem. Pomyślałem, że napiszę o swoich obecnych dylematach. Sprzedałem swoje GC8 i doznałem pustki w życiu. Teraz myślę czym zastąpić tą pustkę. Przewija mi się wiele opcji i pomyślałem sobie że napiszę i podzielę się. Może wspólna dyskusja i podzielenie się waszymi doświadczeniami do czegoś mnie doprowadzi ![]() Plan jest taki auto do zabawy, okazyjne track day (4x w roku), przejażdżki synem, ale fajnie jakby mogło posłużyć jako daily w przypadku awarii auta rodzinnego. 1. Hyundai I30n DCT - finansowanie leasing. Nie jeździłem, ale po testach wygląda, że skrzynia i szpera robi robotę + wydech. Jednak FWD, więc bączka dla syna nie pokręcę lub zakrętu bokiem. Jednak na trackday raczej dałby satysfakcje z płynnej szybkiej jazdy. No i ma jakiś bagażnik i miejsce z tyłu, więc awaryjnie jestem w stanie przemieścić rodzinę 2+1 w nawet ok warunkach ![]() ![]() 2. BMW m140i (rwd jeżeli będzie taki dostępny, bo większość to xdrive)- finansowanie leasing. Myślę, że auto dałoby niezły fun na ulicy, nie wiem jakby wytrzymał okazyjne upalanie na torze. Ktoś może ma doświadczenie tutaj ? Tutaj też trochę myślę nad kosztami utrzymania i to powoduje że samo myślenie o tym może świadczy że nie jestem gotowy na to auto. Jednak ma moc, jest zabawa i podoba mi się bryła. Bagażnik jakiś jest i miejsce z tyłu, ale mniej niż I30n. 3. Focus RS - cesja leasingu. No auto ma wszystko czego bym potrzebował. Minus to mały bagażnik jakbym musiał przewieźć rodzinkę (ma chyba 260l). Auto w miarę świeże. 4. EVOX - gotówka. Chciałbym poznać świat EVO po pożegnaniu Subaru. Podchodzę do tego auta z emocjami, których raczej nie mam przy poprzednich propozycjach. Jako awaryjne daily raczej dałby rady. Niestety nie jest to auto świeże. 5. bmw 130i E87 - gotówka. Najtańsze rozwiązanie. Wpakować trochę grosza w zawias, hamulce, szperę i śmigać. Jednak patrząc na ceny prawie pełnoletniego auta to trochę mi się odechciewa. Boję się też o N52, które przy takim wieku auta/przebiegu już może prosić się o remoncik, no chyba że się trafi na lux sztukę, co nie stuka i nie puka ![]() Rozsądek mówi I30n bo wydaję mi się że dobrze by się sprawdził nawet jako daily. Brać nową sztukę z gwarancją i po prostu śmigać. Na torze też by dał satysfakcje przy odrobinie inwestycji i pogodzić się że ronda bokiem nie zrobię ![]() ![]() Serce mówi EVO - je**ć biedę i spełniać marzenia ![]() 1. Przedni napęd, mielenie kołami przez większość roku w Pl 2.Fajne auto, i do zapindalania i do pojechania gdzieś dalej, super automat szybki do tego multum opcji tuningu nawet na moce 500+, świetne auto. 3. Dobre auto z manualem ale wygląd w środku już mocno starawy, prowadzenie na plus, napęd tak samo. 4. Jak kupisz dobrze utrzymany i zrobisz stabilne 400km bez jakiegoś zabujczego momentu nM to auto będzie bezawaryjne, jak zaczniesz kręcić bączki i jeździć mega ostro to się bedze psuć, ja miałem 9 przez 5 czy 6 lat i nic się nie popsuło, używany jako daily, mega auto ogólnie ale już środek starawy i nie wiem czy na daily to się nadaje, tak średnio raczej...wysokie obroty przy 140 kmh w trasue, głośno, ciężko stwierdzić. 5. Mega się prowadzi, frajda z jazdy 9/10, mialem ze słabszym silnikiem i już była frajda, no ale to już starawe auto. Mój faworyt? Kup Evo i jakieś drugie auto ma codzien za 20-30 tys do jazdy po bułki i w trasę. Nie ma dobrego 1 auta do wszystkiego. Ja zawsze mam 2 i to się najlepiej sprawdza, nie za bardzo fajnie jest miec jedno szybkie auto..jak się coś zepsuje to zostaje autobus i wkurw. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 April 2025 - 09:35 |