![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Witam serdecznie, przedstawiam mój nowy projekt budowany z przeznaczeniem do hobbistycznych
wypadów na GP Polski w Drag Racingu ( klasa street ). Mój poprzedni projekcik który zapoczątkował pierwsze starty na 1/4mili FN2 CW k24/k20 290hp - rekord życiowy 13.75s Teraz idziemy po niskie 12s ![]() https://www.youtube.com/watch?v=qZy6hE2DRQY MODEL: HONDA CIVIC EK4 1997r SILNIK: Seryjnie: B16A2 Aktualnie: K24A3/K20Z4 - kute tłoki CP 88mm (12.5:1) - kute korbowody Brian Crower UltraLight - wałki rozrządu Brian Crower Stage 3 ( VTC 35stopni ) - odchudzenie wału korbowego - 20% - wszystko skręcone śrubami ARP - pompa oleju k20a2 - planowana głowica 0,4mm + uszczelka COMETIC UKLAD DOLOTOWY: Kolektor ssący: M2 RACING Przepustnica: 70mm Dolot: Short Ram 3.5" filtr AEM Plany: W obróbce jest Skunk2 Ultra Street z przepustnicą K-Tuned 80mm UKLAD WYDECHOWY: Customowy kolektor wydechowy Wydech 2.75" ELEKTRONIKA: Ecumaster EMU Classic UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia z EP3, lekki zamach 4,7kg W planach: - Montaż LSD płytka / torsen - RaceTCS KOŁA: STREET: - Advan Racing 15" 4x100 195 50 R15 Bridgestone Potenza S001 DRAG: - Advan Racing 15" 4x100 195 50 R15 RACE GC ZAWIESZENIE: - MTS Gold UKŁAD HAMULCOWY: - Przednie hamulce 280mm Honda CR-V - Tylne wahacze ek4 + zaciski EP3 tarcze 260mm UKŁAD PALIWOWY: - Gumowe przewody w stalowym oplocie - Regulator ciśnienia paliwa Aeromotive - Paliwo: 100 BP BODY-KIT: - Lotka Bomex by ZoneR Plany: - Maska z laminatu - Ogarniać temat blacharki i odświeżenia lakieru ŚRODEK: - Seria EK4 AUDIO: - Radio Alpine IVA-D106R - 4 x głośnik Pioneer - Zabudowana tuba w bagażniku MOC: 316HP / 297NM - Powered By Niuton https://www.youtube.com/watch?v=RRWfvuZpiZI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
To musi dobrze latac, masa ponizej 1t ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Nie zdążyłem zważyć fury przed zimą, ale wątpię. Ten egzemplarz to full opcja, najgrubszy możliwy stabilizator, wszystko w elektryce, szyber, szyby, lusterka, heble duże, rozpórki tył góra / dół. Wyrzucony został ABS, wspomaganie kierownicy wraz z maglownicą ( została zastąpiona maglem z EG3 ) i wyrzucona została kompletna klimatyzacja. Obstawiam że koło 1100kg będzie.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
EK4 na torach czy 1/4mili, te ktore znam to moja po 950-1000kg, chodz tutaj 2.4 Frankenstein o tak duzej mocy z N/A musi juz dobrze podawac. Planujesz cos redukowac mase auta, czy zostawiasz cale wnetrze i oryginalnosc ? ... torowe EP3 z 2.4 to +/- 1150kg.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
W klasie street muszę mieć kompletne wnętrze, potrafią się nawet przyjebać o brak zaślepki bezpieczników
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
.... w klasie street zawodnicy demontuja fotele, kolo zapasowe i inne. Czasami na 1/4mili zawody sie wybieram to przez szyby zagladam. W klasie street to chyba nie mozna budy modyfikowac, lecz nie chce mowic bo sie nie znam na tym.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Na GP Polski robione przez SCS musisz nawet mieć radio włożone. Mnie nie dopuścili przy przeglądzie za brak zabudowy bezpieczników w nogach kierowcy i brak panelu środkowego. Wszystko zależy kto i jak organizuje zawody. Ja tylko o wyłącznie jeżdżę do Piły na zawody więc nie wiem jak jest np w King of Poland.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Wynik i charakterystyka silnika PETARDA, gratulacje.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 February 2013 Skąd: Namysłów ![]() |
Jakby nie tylny zderzak i naklejki na aucie, każdy na drodze myślałby że to zwykłe D15
![]() -------------------- Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Bardzo dziękuje, naklejek już nie ma, zerwałem to bo to było po przednim właścicielu, więc tylko zostaje tylni zderzak
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
More Power
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Napisał byś coś więcej o odchudzaniu wału ,gdzie robiłeś , koszta i najlepiej odczucia przy jeździe na codzień. Dzięki
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Odnośnie bloku to niestety nie jestem w stanie za dużo powiedzieć ponieważ został odkupiony od znajomego jako gotowiec. Autem przejechałem po strojeniu zaledwie 300-400km. Ogólnie ciężko się jeździ tym autem bo na każdym biegu mieli kołami a drugie to 3 łopatkowe sprzęgło spiekowe więc szarpie przy każdej zmianie i redukcji biegami. Jazda na co dzień to raczej sporadyczny temat.
Ogólnie koszt jaki poniosłem na sam słupek to koszt 23.000zł |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 October 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
.... w klasie street zawodnicy demontuja fotele, kolo zapasowe i inne. Czasami na 1/4mili zawody sie wybieram to przez szyby zagladam. W klasie street to chyba nie mozna budy modyfikowac, lecz nie chce mowic bo sie nie znam na tym. Jesteś pewny, że startują w klasie street? Nie znam wszystkich regulaminów na pamięć, ale w zasadzie możesz wyjąć tylko zapas. Bez foteli już wszędzie jedziesz w dragu. Z ciekawostek to na King of Poland wszystkie diesle jadą w dragu. Możesz przyjechać np. nowym Audi A6 z salonu z masą elektroniki i systemów bezpieczeństwa i jedziesz w dragu ![]() 1/4mili FN2 CW k24/k20 290hp - rekord życiowy 13.75s Bociak pamiętasz może przy jakim 60ft ten czas? opona? Ogólnie jakieś pomiary RL/Dragy 0-100 czy 100-200 robiłeś? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
0-100 to było 5.7s przy seryjnych OEM 18” kołach i oponach Federal 595 225 40 r18.
A tu takie próbne przejazdy przed zawodami. https://youtu.be/EWuXaLzh6VQ?si=Drk7xYT8qVhlGK7q Civic FN2 CW K24/K20 - 290HP ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 31 October 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
Czasy podobne do Prelude Radka, tylko bardziej się kopie. Na jakimś miękkim RGC na pewno byłoby lepiej.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Felga z oponą bardzo dużo ważyła. Jak by była tak jak piszesz RGC i jakaś fela oz ultraleggera to pewnie było by trochę lepiej. Bo można by było jeszcze ruszać z drugiego biegu bo tutaj to się nie dało.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 26 April 2020 ![]() |
Okres nudnych zimowych wieczorów nastał wiec można sobie w domu przed komputerkiem coś porobić
![]() Teflonowe uszczelki do przepustnicy o grubości 5mm. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jaki cel tego teflonu ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Podstawowy tuning każdego hondziarza, uja to daje, na dodatek szybko ulega deformacji i zaczyna łapać lewe powietrze.
Montowany pod ssącym krzywi kolektory, czasem dochodzi do pęknięć. Kolektor i tak zagrzewa się do temperatury jaka jest w komorze silnika. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 11:01 |