![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
witam serdecznie. mam możliwość zbudowania turbosprężarki. część wydechowa będzie od garrett t3 (passat b3) a reszta od volvo v40. wirnik srednicy 45mm. czy silnik 1.9td aaz poradzi sobie z taką turbina i przy jakich obrotach zacznie dmuchac???
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A jaką masz dawkę paliwa ustawioną? W dieslu to ma całkiem spore znaczenie...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
narazie seryjna nic nie zwiekszalem. na pompie mam założony boost pin od golfa dwójki 1.6 td
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
witam serdecznie. mam możliwość zbudowania turbosprężarki. część wydechowa będzie od garrett t3 (passat b3) a reszta od volvo v40. wirnik srednicy 45mm. czy silnik 1.9td aaz poradzi sobie z taką turbina i przy jakich obrotach zacznie dmuchac??? Na twoim miejscu zacząłbym budować najpierw porządną pompe wtryskową a nie turbo Pompa z AAZ to szajs tłokorozdzielacz 8 albo 9 mm niska fala i daremny nastawnik dawki o małym skoku Jak poskładasz takie turbo to sie obudzi przy 2500 obr.w nalepszym wypadku i to przy mocno wkręconej dawce z pompie i kupie dymu za tobą |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
No niestety moja turbina jest na wykończeniu i muszę coś zrobić. A przerobić pompę od tdi na m-tdi i wtedy da radę
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
mam jeszcze kkk k24 do regeneracji. tam jest mniejszy wirnik bodajże 35. jak by zwiększyć dawkę paliwa i ciśnienie na turbinie to by może coś dało???
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sat, 05 May 2012 Skąd: Gdynia ![]() |
k24 i tak będzie za duże do pompy z AAZ , jak zwiększysz ciśnienie na turbo to odpowiednio dawkę , na powietrzu nie pojedzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
od czego najlepiej pompa, i czy po zbudowaniu np pompy 11mm turbo od volvo mogło być wsadzone.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 05 May 2012 Skąd: Gdynia ![]() |
Poszukaj sobie na VWGolf forum , tam jest tego pełno . Sprawdzone setupy itd .
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
dowiedziałem się że większą pompe można założyć od iveko 2.8, ducato 2,5td albo od transita 2,5d można założyć bez problemu i pasuje bez przerubek
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
dowiedziałem się że większą pompe można założyć od iveko 2.8, ducato 2,5td albo od transita 2,5d można założyć bez problemu i pasuje bez przerubek Trochę sie nie postarales z tymi pompami Transit odpada uwierz mi ze nie dasz rady założyć tej pompy bez dużych modyfikacji łapy i przewodów Iveco nie pasi do twoich potrzeb bo to pompa z bezpośredniego wtrysku i bez przeróbek w środku pompy bedzie to miernie jeździć Dukato może byc ale będziesz zawiedziony po wsadzeniu tej pompy bo koszt nie współmierny do efektów Nie ma pompy która bedzie spełniać twoje potrzeby jeśli nie poskladasz je z kilku innych Pisałem ci w którymś poście wyrzej ze pompę do aaz trzeba poprostu zbudować Podstawa to obudowa pompy z grubym wałkiem napedowym(lepsza pompa podawczym) Przerobienia przestawiacza dawki Gov mod Tuning mod Tlokorozdzielacz minimum 10mm Odpowiedni boost pin I jeszcze pare drobiazgów co trzeba zrobić podczas budowy pompy samemu |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
lukas313 to może zaproponujesz jakieś pompy i co by mi bylo potrzebne żeby zbudować pompę???
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
lukas313 to może zaproponujesz jakieś pompy i co by mi bylo potrzebne żeby zbudować pompę??? pompa z gróbym wałkiem http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-scudo-1-...5081908103.html nastawiacz dawki jeśli nie chce ci sie cudować z wierceniem swojego http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-do-ford-...5110630952.html głowica 10mm http://allegro.pl/honda-land-rover-2-0-td-...5094168558.html do tego komplet uszczelek 50pln inwencja twórcza z twoiej strony + modyfikacje z postu wyżej i możesz sie cieszyć pompą na 160km |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
i kogoś mądrego żeby to rozłożył i złożyl albo jakiś dobry opis.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
pompa wtryskowa od opla cromy 2.5td też nie spełnia wymagań. (owa pompa została zaadoptowana do audi80 1.9 td aaz)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
pompa wtryskowa od opla cromy 2.5td też nie spełnia wymagań. (owa pompa została zaadoptowana do audi80 1.9 td aaz) Z własnego doświadczenia powiem ci tak że każdą pompe będziesz prędzej czy później przerabiał bo okarze sie że nie spełnia twoich oczekiwań. Co do pompy z 2.5td z cromy to pasować będzie ale znajdź taką co ma mało kilometrów zrobione a pozatym pompa w seryjnym zestawieniu boscha nie pozwala dać odpowiedniej dawki paliwa powyrzej 2500tyś Instrukcja jak zbudować pompe masz w necie jest tyle tego że nie trzeba sie zbytnio zastanawiać co przerobić żeby było lepiej |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2015 ![]() |
rozumiem że to wszystko wkładam w obudowę mojej pompy???
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 05:19 |