![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
witam
Pacjent to audi a4b5 po lifcie 2000 rok obecnie śmigam na nie markowym gwintowanym zawieszeniu (-55mm) i chciałbym zmienić zawieszenie na bilsteina b6 lub b8 mam dwa komplety spręzyn 1BE -20mm - główny nacisk kłade aby jednak te sprężyny założyć Eibach pro kit -30mm auto chce troche podnieść więc czy do springów 1BE -20mm bilstein b6 będzie odpowiedni?? głównie śmigam po mieście ale dosyć agresywnie i chce mieć pewne zawiesznie, które będzie dobrze wybierać dziury dużo ludzi pisze, że po zamontowaniu b6 w audi a4 ( i nie tylko w tych autach ) auto im się podnosi na seryjnych spręzynach czym to jest spowodowane?? czy w takmi razie jak zamontuje b6 na springach -20mm to zawias sie uzłoży do wysokości seryjnej?? tak mam to rozumieć Byłbym wdzięczny aby ktoś podzielił sie informacjami po zamontowaniu takiego zestawienie czy to w VW czy w Audi 1BE + bilstein b6 za każde info dziękuje |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Bilstein B6 to same amory, więc autko się nie podnosi, B8 to komplet ze sprężynami, ale sporo droższy. W S4 B5 zakładałem B6 i było rewelacyjnie w porównaniu do serii, auto pozostało z takim samym prześwitem i to pozwalalo na dość sprawne upalanie po naszych "autostradach" w porównaniu do mocno zglebionych A4-ek.
-------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
własnie kolega montował u siebie bila b6 do audi i autko na seryjnych sprezynach podniosło sie o 1cm
nie znacznie ale zawsze ten jeden cm. w zerkopolu to potwierdzili że seryjny b6 tak ma.... więc to jest potwierdzone z gleby -55mm powrót do -30mm w zupełności mi starczy po ostanich przebojach na koleinach itd. nasze polskie kochane drogi czekam na inne informacje |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Maluch po zalozeniu b6 tez sie podnosi i to sporo
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
jak sie kupuje w zerkopolu b6 automatycznie oni ustawiaja aby b6 (wysokość) była w stosunku do serie taka sama
jeśli ktoś chce obnizyc zawieszenie o -20 1BE i założy b6 z tym małym "problemem" to autko bliżej paichu bedzie tylko o 1 cm więc nie ma sensu sie w to pakować dlatego powoli sie poważnie zastanawiam nad b8+eibach pro kit -30mm bo nie usmiecha mi sie płacić w Zerkopolu ponad 100zł więcej za ten sam amorek maluszka podniesie bo to lekkie autko ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Bilstein B6 to same amory, więc autko się nie podnosi, B8 to komplet ze sprężynami, ale sporo droższy. W S4 B5 zakładałem B6 i było rewelacyjnie w porównaniu do serii, auto pozostało z takim samym prześwitem i to pozwalalo na dość sprawne upalanie po naszych "autostradach" w porównaniu do mocno zglebionych A4-ek. b8 to to samo co b6 tylko skrócony skok amora sam amor bez springa b12 to już zestaw-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
b8 to to samo co b6 tylko skrócony skok amora sam amor bez springa b12 to już zestaw Zgadza się, B8 z B12 pomyliłem. -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 18 November 2008 Skąd: PL ![]() |
czy można do b8 zamontować springi -20mm z zawieszenia 1BE???
nie bedzie za mało jak na b8?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 04:57 |