![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 September 2018 ![]() |
Siemanko,
Zastanawiam się nad zakupem 2 auta(obecnie na codzień jest e53amg) Pierwotnie wybór padł na Amg Gts ale rozważam też coś innego i tu pytanie o BMW m4 i c63s (roczniki 15-16) Auto ma być jako zabawka dająca fun dodatkowo cel to 600-700 koni O ile w przypadku c63 sam pakiet mocy brabusa da okolice 650koni O tyle nie wiem jak w wypadku m4 wygląda podniesienie mocy. Może ma ktoś porównanie ew może wypowiedzieć się zarówno w jednym jak i drugim przypadku Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 20 June 2016 ![]() |
Siemanko, Zastanawiam się nad zakupem 2 auta(obecnie na codzień jest e53amg) Pierwotnie wybór padł na Amg Gts ale rozważam też coś innego i tu pytanie o BMW m4 i c63s (roczniki 15-16) Auto ma być jako zabawka dająca fun dodatkowo cel to 600-700 koni O ile w przypadku c63 sam pakiet mocy brabusa da okolice 650koni O tyle nie wiem jak w wypadku m4 wygląda podniesienie mocy. Może ma ktoś porównanie ew może wypowiedzieć się zarówno w jednym jak i drugim przypadku Pozdrawiam w s55 latwo i tanio podnosi sie moc do ~550km , warto zabezpieczyc sie przed tzw crank hub issue - ukreceniem piasty walu korbowego, zdarza sie to w modyfikowanych egzemplarzach. Generalnie jak na drugie auto do zabawy to są lepsze opcje imo. 718 Cayman S czy M2/M2 Comp za podobną kasę da wiecej funu sporo. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 September 2018 ![]() |
M2 nie mój gust
718 Cayman S chodził mi po głowie jakiś czas temu ale tam moce 600-700 koni już ciężko osiągnąć (wiadomo kasa zrobi wszystko ale nie o to chodzi) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Masz bardzo prymitywne podejście do samochodów. Polecam przejechać się mx5 albo lotkiem i zobaczysz, że jazda sportowym samochodem to nie tylko wgniotki i racelogic.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 September 2018 ![]() |
Tommo po pierwsze trochę ogłady i szacunku, po drugie nakreśliłem jaki jest cel samochodu oraz nad czym się zastanawiam odnosząc się do tego, bo do sportowej jazdy - po torze mam oddzielny samochód który jeździ na lawecie i którego nie traktuje jako „2” auta na codzień
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie pisze o wydmuszce na tor tylko o aucie dającym radość z tego, że ma świetne zawieszenie, precyzyjną kierę, jest dobrze wyważony i zbalansowany. Cała ta kompilacja daje niezwykle przyjemne doznania szybkiej i pewnej jazdy pod warunkiem, że się wie co z tym zrobić.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jeżeli to ma być 600+ to w M4 bym się nie pchał. Tylko V8 z AMG.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
Dokladnie. Tylko C63.
https://www.brabus.com/de/tuning/uebersicht...-15-320-99.html |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Merc!
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
polecam poszukać kogoś kto miał takiego brabusa i go zmierzył na hamowni
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Jeżeli chodzi o s55 to dowiedziałbym się o niuanse serwisowe bo tego jest trochę... a samo ukręcanie się piasty wału korbowegpo jest czubkiem góry lodowej.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 01:20 |