Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 3.0 TDI CCWA BY DYNOSOFT, stage 3.5 - 381KM 726Nm - najmocniejsze 3.0 TDi w PL?? - strona 6
Orzeł
post Fri, 25 Mar 2011 - 00:21
Post #1


User
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Holly City





Dzisiaj po założeniu wydechu w MGmotorsport Wojtek (Aligator) z DynoSoftu wystroił moją audiczke

Silnik 3.0 TDI oznaczenie CCWA.
Nie jest to ostatnie słowo - temperatura w dolocie dochodziła do 80 stopni. Cooler jest pierwszy w kolejce do montażu.

wyszło tak smile.gif



--------------------
Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT
381PS@726Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Mar 2011 - 00:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bartmwek
post Fri, 25 Mar 2011 - 01:19
Post #2


User
Dołączył: Tue, 01 March 2011
Skąd: Milanówek





To już gtb?


--------------------
www.abartuning.pl

12,19ET street diesel ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Fri, 25 Mar 2011 - 08:20
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





No grubo.... Wtryski macie już na zapas ? Aaaaa.. i wiem kto w Poznaniu świetnie Tipy naprawia biggrin.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Fri, 25 Mar 2011 - 09:38
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





CYTAT(lagadula @ Fri, 25 Mar 2011 - 08:20) *
No grubo.... Wtryski macie już na zapas ? Aaaaa.. i wiem kto w Poznaniu świetnie Tipy naprawia biggrin.gif

To raczej manual tongue.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Fri, 25 Mar 2011 - 09:41
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





gratki Orzeł ... kiedy wpadasz do Wro:D cooler musi byc:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyrkal
post Fri, 25 Mar 2011 - 11:00
Post #6


User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Kraków





A mnie by interesował pojedynek 3,0 TDI w A4 VS. 330d w E46.
Mam na myśli pojedynek na 1/4 mili i oczywiście oba zrobione na ponad 300koni a są takie i to nawet na tym forum smile.gif


--------------------
2,7biT 450+ KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Fri, 25 Mar 2011 - 11:18
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





ładne kreski... gratulacje


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 25 Mar 2011 - 12:35
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Aż żadkość w tdi, silnik dokręcony do 5tyś rpm


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Knutomaniak
post Fri, 25 Mar 2011 - 14:21
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: Pd






Piekny wynik. Co po coolerze jest naslabszym limiterem jeszcze wiekszych mocy? Czym rozni sie CCWA od 3.0 sprzed 2009 roku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Fri, 25 Mar 2011 - 14:52
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





Jestem pod wrażeniem, to już naprawdę musi gnieść.
Nie ma drgania wału jak w 330D?


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Fri, 25 Mar 2011 - 15:30
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(mihas66 @ Fri, 25 Mar 2011 - 12:35) *
Aż żadkość w tdi, silnik dokręcony do 5tyś rpm


Błagam rzadkość
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Sat, 26 Mar 2011 - 09:50
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





Panowie a dlaczego wykres nie zawiera strat na kołach i danych pomiarowych, pytam bo mam taka samą hamownię wink.gif która ma kilka fajnych funkcji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Sat, 26 Mar 2011 - 10:18
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Przy jakim doladowaniu tyle wyszlo?


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 26 Mar 2011 - 10:20
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(gruchakkk @ Sat, 26 Mar 2011 - 09:50) *
Panowie a dlaczego wykres nie zawiera strat na kołach i danych pomiarowych, pytam bo mam taka samą hamownię wink.gif która ma kilka fajnych funkcji


Bo da się to wyłączyć... "Z cyklu mam nową hamownię i chce się pochwalić..."


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Sat, 26 Mar 2011 - 14:39
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





CYTAT(std1984 @ Sat, 26 Mar 2011 - 11:20) *
Bo da się to wyłączyć... "Z cyklu mam nową hamownię i chce się pochwalić..."

Nie sądzisz chyba, że z Bartka taki chwalipięta tongue.gif
Chodzi bardziej o to jak został wykonany pomiar i jakie straty na kołach pokazała hamownia, ja też jestem tego ciekaw wink.gif


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 26 Mar 2011 - 15:32
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(luki-TDI @ Sat, 26 Mar 2011 - 14:39) *
Nie sądzisz chyba, że z Bartka taki chwalipięta tongue.gif
Chodzi bardziej o to jak został wykonany pomiar i jakie straty na kołach pokazała hamownia, ja też jestem tego ciekaw wink.gif


Czy chwalipięta to nie wiem tongue.gif

Chodziło mi bardziej o tą drugą część wypowiedzi którą napisałeś - czyli dokładnie o co mu chodzi z tymi bajerami smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Sat, 26 Mar 2011 - 16:37
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(gruchakkk @ Sat, 26 Mar 2011 - 09:50) *
Panowie a dlaczego wykres nie zawiera strat na kołach i danych pomiarowych, pytam bo mam taka samą hamownię wink.gif która ma kilka fajnych funkcji


CYTAT(luki-TDI @ Sat, 26 Mar 2011 - 14:39) *
Chodzi bardziej o to jak został wykonany pomiar i jakie straty na kołach pokazała hamownia, ja też jestem tego ciekaw wink.gif


Żeby nie było żadnych wątpliwości:


PS. Żadna z zasugerowanych "kilku fajnych funkcji" nie jest u nas w firmie wykorzystywana. Fakt że wpadło to wam do głowy tylko świadczy o waszych praktykach.

Wracając do tematu modyfikacji na pewno nie jest to nasze ostatnie słowo. Seryjny intercooler jest zdecydowanie niewystarczający i na pewno on pójdzie na pierwszy ogień. Życzeniem Orła jest pozostawienie DPFu więc jego nie będziemy usuwać. Mamy już również doświadczenia z większą turbosprężarką do tego modelu (312KM 666Nm na totalnie seryjnym samochodzie i baaardzo bezpiecznym sofcie) ale potencjał seryjnej turbiny nie jest jeszcze w pełni wykrzystany więc na razie będziemy chcieli dojść do granicy jej wydajności.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Sat, 26 Mar 2011 - 17:35
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





CYTAT(Aligator @ Sat, 26 Mar 2011 - 17:37) *
Żeby nie było żadnych wątpliwości:


PS. Żadna z zasugerowanych "kilku fajnych funkcji" nie jest u nas w firmie wykorzystywana. Fakt że wpadło to wam do głowy tylko świadczy o waszych praktykach.

Wracając do tematu modyfikacji na pewno nie jest to nasze ostatnie słowo. Seryjny intercooler jest zdecydowanie niewystarczający i na pewno on pójdzie na pierwszy ogień. Życzeniem Orła jest pozostawienie DPFu więc jego nie będziemy usuwać. Mamy już również doświadczenia z większą turbosprężarką do tego modelu (312KM 666Nm na totalnie seryjnym samochodzie i baaardzo bezpiecznym sofcie) ale potencjał seryjnej turbiny nie jest jeszcze w pełni wykorzystany więc na razie będziemy chcieli dojść do granicy jej wydajności.

Wojtek gratuluje wyniku, nie wiem czemu napisałeś w liczbie mnogiej o stosowanych praktykach. Ja naprawdę nie wiem o co Ci chodzi, Bartek ma hamownie od tygodnia i ćwiczy robić pomiary więc nie wiem jakie też praktyki miałby stosować? Ja zapytałem o straty ponieważ chyba każda hamownia w PL pokazuje głupoty jeśli chodzi o straty w napędzie, mam na myśli nie realne straty pomiędzy tym co jest np na kole zamachowym,za skrzynią na piastach i dopiero na kołach. I przyglądam się każdemu wykresowi pod tym względem również.
Pozdrawiam smile.gif


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sat, 26 Mar 2011 - 19:00
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





fajny wynik !! a jakie sprzegło ??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sat, 26 Mar 2011 - 20:04
Post #20


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





seryjne, daje rade przy takich wartościach,


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 April 2025 - 09:17