![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
Dzisiaj po założeniu wydechu w MGmotorsport Wojtek (Aligator) z DynoSoftu wystroił moją audiczke
Silnik 3.0 TDI oznaczenie CCWA. Nie jest to ostatnie słowo - temperatura w dolocie dochodziła do 80 stopni. Cooler jest pierwszy w kolejce do montażu. wyszło tak ![]() ![]() -------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 01 March 2011 Skąd: Milanówek ![]() |
To już gtb?
-------------------- www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
No grubo.... Wtryski macie już na zapas ? Aaaaa.. i wiem kto w Poznaniu świetnie Tipy naprawia
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
No grubo.... Wtryski macie już na zapas ? Aaaaa.. i wiem kto w Poznaniu świetnie Tipy naprawia ![]() To raczej manual ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
gratki Orzeł ... kiedy wpadasz do Wro:D cooler musi byc:D
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
A mnie by interesował pojedynek 3,0 TDI w A4 VS. 330d w E46.
Mam na myśli pojedynek na 1/4 mili i oczywiście oba zrobione na ponad 300koni a są takie i to nawet na tym forum ![]() -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
ładne kreski... gratulacje
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Aż żadkość w tdi, silnik dokręcony do 5tyś rpm
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Piekny wynik. Co po coolerze jest naslabszym limiterem jeszcze wiekszych mocy? Czym rozni sie CCWA od 3.0 sprzed 2009 roku? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Jestem pod wrażeniem, to już naprawdę musi gnieść.
Nie ma drgania wału jak w 330D? -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 17 March 2008 ![]() |
Panowie a dlaczego wykres nie zawiera strat na kołach i danych pomiarowych, pytam bo mam taka samą hamownię
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Przy jakim doladowaniu tyle wyszlo?
-------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Panowie a dlaczego wykres nie zawiera strat na kołach i danych pomiarowych, pytam bo mam taka samą hamownię ![]() Bo da się to wyłączyć... "Z cyklu mam nową hamownię i chce się pochwalić..." -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Bo da się to wyłączyć... "Z cyklu mam nową hamownię i chce się pochwalić..." Nie sądzisz chyba, że z Bartka taki chwalipięta ![]() Chodzi bardziej o to jak został wykonany pomiar i jakie straty na kołach pokazała hamownia, ja też jestem tego ciekaw ![]() -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Nie sądzisz chyba, że z Bartka taki chwalipięta ![]() Chodzi bardziej o to jak został wykonany pomiar i jakie straty na kołach pokazała hamownia, ja też jestem tego ciekaw ![]() Czy chwalipięta to nie wiem ![]() Chodziło mi bardziej o tą drugą część wypowiedzi którą napisałeś - czyli dokładnie o co mu chodzi z tymi bajerami ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Panowie a dlaczego wykres nie zawiera strat na kołach i danych pomiarowych, pytam bo mam taka samą hamownię ![]() Chodzi bardziej o to jak został wykonany pomiar i jakie straty na kołach pokazała hamownia, ja też jestem tego ciekaw ![]() Żeby nie było żadnych wątpliwości: ![]() PS. Żadna z zasugerowanych "kilku fajnych funkcji" nie jest u nas w firmie wykorzystywana. Fakt że wpadło to wam do głowy tylko świadczy o waszych praktykach. Wracając do tematu modyfikacji na pewno nie jest to nasze ostatnie słowo. Seryjny intercooler jest zdecydowanie niewystarczający i na pewno on pójdzie na pierwszy ogień. Życzeniem Orła jest pozostawienie DPFu więc jego nie będziemy usuwać. Mamy już również doświadczenia z większą turbosprężarką do tego modelu (312KM 666Nm na totalnie seryjnym samochodzie i baaardzo bezpiecznym sofcie) ale potencjał seryjnej turbiny nie jest jeszcze w pełni wykrzystany więc na razie będziemy chcieli dojść do granicy jej wydajności. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Żeby nie było żadnych wątpliwości: ![]() PS. Żadna z zasugerowanych "kilku fajnych funkcji" nie jest u nas w firmie wykorzystywana. Fakt że wpadło to wam do głowy tylko świadczy o waszych praktykach. Wracając do tematu modyfikacji na pewno nie jest to nasze ostatnie słowo. Seryjny intercooler jest zdecydowanie niewystarczający i na pewno on pójdzie na pierwszy ogień. Życzeniem Orła jest pozostawienie DPFu więc jego nie będziemy usuwać. Mamy już również doświadczenia z większą turbosprężarką do tego modelu (312KM 666Nm na totalnie seryjnym samochodzie i baaardzo bezpiecznym sofcie) ale potencjał seryjnej turbiny nie jest jeszcze w pełni wykorzystany więc na razie będziemy chcieli dojść do granicy jej wydajności. Wojtek gratuluje wyniku, nie wiem czemu napisałeś w liczbie mnogiej o stosowanych praktykach. Ja naprawdę nie wiem o co Ci chodzi, Bartek ma hamownie od tygodnia i ćwiczy robić pomiary więc nie wiem jakie też praktyki miałby stosować? Ja zapytałem o straty ponieważ chyba każda hamownia w PL pokazuje głupoty jeśli chodzi o straty w napędzie, mam na myśli nie realne straty pomiędzy tym co jest np na kole zamachowym,za skrzynią na piastach i dopiero na kołach. I przyglądam się każdemu wykresowi pod tym względem również. Pozdrawiam ![]() -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
fajny wynik !! a jakie sprzegło ??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
seryjne, daje rade przy takich wartościach,
-------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 April 2025 - 09:17 |