![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
Cześć mam pytanie, a2 wychodziło z 1.4 tdi 75km i 90km czym te silniki się różnią?- tylko zmianą elektroniki czy tez mechaniczna??? Ile można wyciągnąć z tego silnika a może lepiej włożyć 1.9 tylko tez które. Z góry dzięki za odpowiedz ;-))
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Inne turbiny ,90tka ma zmienną geo z tego co mi wiadomo
Nie wiem czy tam 1,9 wejdzie ,a jeśli nawet to rzeźba i to spora |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
z 1.4 tdi widziałem projekt na 150KM ale to już gruba rzeźba
widziałem też projekt gdzie próbowali wsadzić 1.8t ale nie wiem czy dokończyli. 1.4 tdi jest dość fajny miałem taki kiedyś na 100KM zrobiony samym chipem jeżeli masz worek dolarów to na wstępie radziłbym Ci dla zabawy podkręcić 1.4tdi na okolice 120-130KM a jak się wysra to szczepić coś większego. a jak masz mniej monet to od razu wstawiaj coś większego albo tylko chip na 100KM i będzie mały demon aaaa.... jak chcesz taniej to Ibiza albo polo wychodziły z 1.9 tdi więc o jakieś 5kzł taniej będzie bo nie trzeba swapować. są one praktycznie takie same jak a2 z tym że a2 jest aluminiowe więc zależy do czego chcesz dojść, i ile masz na to pieniędzy i czy masz już tę a2 czy dopiero chcesz kupić |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
mam w benzynie i chce kupic tdi i nie wiem czy 75 czy 90 bo jesli te silniki sa takie same to z 75 wyciagne na 90 a z 90 na 110 jak rozumiem a jesli ma zmienna geometrie to spoko
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
jak chcesz taniej to Ibiza albo polo wychodziły z 1.9 tdi więc o jakieś 5kzł taniej będzie bo nie trzeba swapować. są one praktycznie takie same jak a2 z tym że a2 jest aluminiowe Toś pocisnął. Ta mała różnica robi wielką różnicę. 1.4 to kibel i kastrat. Dłubanina w tym to strata siana. Swap 1.9 do A2 to podwójna strata siana. To nigdy nie będzie szybki samochód. Jak mało powera to zapodac program i nic poza tym. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
robi różnicę 150kg a przez to że a2 często mają dodatkowe wyposażenie to ta różnica maleje praktycznie do zera
więc nie wiem z czego się wyśmiewasz? rally jeżeli nie miałeś jeszcze do czynienia z 1.4 tdi to polecam żebyś się najpierw przejechał bo ja chyba jakbym miał go drugi raz kupić to dla dźwięku jak się wkręca na obroty. cała reszta bez szału no chyba, że w a2 jest jakoś mocniej wyciszony niż w ibisie czy polo. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
jeździłem Arosą Aligatora 1,4 TDI i prawda taka że pomimo krótkiej skrzyni to to szału nie robi nawet przy około 100 KM ,dziwnie brzmi ale mi to nie przeszkadzało ,dużo (średnio 6/100) pali jak na takie autko (pewnie krótka skrzynia ma tu swój spory udział) Ibi 1,9 mojej kobiety potrafi spalić mniej
Ogólnie nie dałbym się namówić na 1,4 nawet za 8 koła różnicy w cenie Widziałem w DE takie A2 1,4 TDi które zapitalało dość szybko po autobanie i nie odpuszczało ,prawdopodobnie te 90tki mają znacznie lepszy potencjał niżeli 75 i jeśli miałbym kupić A2 to kierowałbym się ku zdrowej 90tce z myślą o jakiś 115-120 Km w przyszłości |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
A ja znam sporo 1,4 tdi z poważnymi awariami około 130-150tys km,większość tych 75KM,także jak już coś to 90KM i program i nic więcej nie dłubać.
-------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
a ktoś z was miał styczność z a2-kami? jak tam wygląda ilość miejsca na silnik?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
nie wiem o co wam chodzi z 1,4 tdi. Ja mam taka arose od dwoch lat nia jezdze i nic sie nie dzieje. taki 1,4 tdi nawet 75 po mocnym programie a a mam taki calkiem zwawo daje sobie robie rade. moje auto ma 120kkm przelotu realnego i nie wymienialem w nim niczego oprocz amorow i akumulatora. kiedys patrzylem w etce jakie sa roznice pomiedzy 75 ps a 90 ps i jakies mega roznic nie ma. Mysle ze 75 mozna przerobic na zminna geometrie
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 04 July 2005 ![]() |
Dzięki wielkie za odpowiedzi a wiec wychodzi jak co to 90 + chip i będzie dobrze jak co to większy fmic i przelot i to będzie na tyle.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, gdzieś na yutbe jest A2 1,4TDI o mocy 150kuni.
Pozdrawiam. |
|
|
gość_B230FT_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
Poryj w necie, sa A2 z tym motorkiem ponad 200 koni i 340 Nm, fury dlubniete bez zadnego mexyku, jednak troche rzezby jest. Takie audi znajdziesz na youtube ktoro jedzie prawie 250 kmh. Z tego co pamietam ma zolty kolor i jezdzi w niemczech, sa zdjecia i filmy przerobek w necie.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Z A2 nie zrobisz szybkiego wozka. 1.9 tdi nie wejdzie chyba zebys podcinal podluznice lub przesuwal skrzynie. Program + IC + wieksze turbo to wszystko co mozna w miare niskim kosztem.
Seria 1.4 75KM na pewnej obwodnicy: ![]() -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Odswierze temat bo u mnie pada powoli turbo (1.4 75KM) czy ktos u nas wlozyl jakies wieksze turbo do tego?
I jeszcze musze odszczekac poprzednia wypowiedz, bez ciecia podluznic mozna wlozyc VR6, wiec 1.9 tez spokojnie wejdzie. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
rob555 mial 150 ps w areosie swojej i swego czasu setup na handel. moja arosa na mocym sofcie z coolerem jezdzila rowno z seryjnym arl, byla szybsza od a3 2.0 tdi. uwazam ze 1,4 tdi jest odporniejszy na katowanie niz 1,9 plusem w nim jest to ze nie udalo mi sie zagrzac oleju powyzej 110 stopni
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Ogolna droge takiego tuningu znam, bardziej szukam kogos konkretnego kto ja przechodzil w takim konkretnym aucie.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 07:33 |