Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi A2 1.4 TDI
rally_krakow
post Sat, 28 May 2011 - 15:42
Post #1


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





Cześć mam pytanie, a2 wychodziło z 1.4 tdi 75km i 90km czym te silniki się różnią?- tylko zmianą elektroniki czy tez mechaniczna??? Ile można wyciągnąć z tego silnika a może lepiej włożyć 1.9 tylko tez które. Z góry dzięki za odpowiedz ;-))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 May 2011 - 15:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rosomak
post Sat, 28 May 2011 - 16:10
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Inne turbiny ,90tka ma zmienną geo z tego co mi wiadomo
Nie wiem czy tam 1,9 wejdzie ,a jeśli nawet to rzeźba i to spora
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 28 May 2011 - 18:54
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





z 1.4 tdi widziałem projekt na 150KM ale to już gruba rzeźba
widziałem też projekt gdzie próbowali wsadzić 1.8t ale nie wiem czy dokończyli.

1.4 tdi jest dość fajny miałem taki kiedyś na 100KM zrobiony samym chipem

jeżeli masz worek dolarów to na wstępie radziłbym Ci dla zabawy podkręcić 1.4tdi na okolice 120-130KM
a jak się wysra to szczepić coś większego.

a jak masz mniej monet to od razu wstawiaj coś większego albo tylko chip na 100KM
i będzie mały demon

aaaa....
jak chcesz taniej to Ibiza albo polo wychodziły z 1.9 tdi więc o jakieś 5kzł taniej będzie bo nie trzeba swapować.
są one praktycznie takie same jak a2 z tym że a2 jest aluminiowe

więc zależy do czego chcesz dojść, i ile masz na to pieniędzy
i czy masz już tę a2 czy dopiero chcesz kupić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rally_krakow
post Sat, 28 May 2011 - 20:58
Post #4


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





mam w benzynie i chce kupic tdi i nie wiem czy 75 czy 90 bo jesli te silniki sa takie same to z 75 wyciagne na 90 a z 90 na 110 jak rozumiem a jesli ma zmienna geometrie to spoko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HMP_inc
post Sat, 28 May 2011 - 21:04
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





CYTAT(grzegorzp @ Sat, 28 May 2011 - 18:54) *
jak chcesz taniej to Ibiza albo polo wychodziły z 1.9 tdi więc o jakieś 5kzł taniej będzie bo nie trzeba swapować.
są one praktycznie takie same jak a2 z tym że a2 jest aluminiowe


Toś pocisnął. Ta mała różnica robi wielką różnicę.

1.4 to kibel i kastrat. Dłubanina w tym to strata siana. Swap 1.9 do A2 to podwójna strata siana. To nigdy nie będzie szybki samochód. Jak mało powera to zapodac program i nic poza tym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 28 May 2011 - 23:05
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





robi różnicę 150kg a przez to że a2 często mają dodatkowe wyposażenie to ta różnica maleje praktycznie do zera
więc nie wiem z czego się wyśmiewasz?

rally
jeżeli nie miałeś jeszcze do czynienia z 1.4 tdi to polecam żebyś się najpierw przejechał
bo ja chyba jakbym miał go drugi raz kupić to dla dźwięku jak się wkręca na obroty.
cała reszta bez szału
no chyba, że w a2 jest jakoś mocniej wyciszony niż w ibisie czy polo.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 29 May 2011 - 10:01
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





jeździłem Arosą Aligatora 1,4 TDI i prawda taka że pomimo krótkiej skrzyni to to szału nie robi nawet przy około 100 KM ,dziwnie brzmi ale mi to nie przeszkadzało ,dużo (średnio 6/100) pali jak na takie autko (pewnie krótka skrzynia ma tu swój spory udział) Ibi 1,9 mojej kobiety potrafi spalić mniej
Ogólnie nie dałbym się namówić na 1,4 nawet za 8 koła różnicy w cenie

Widziałem w DE takie A2 1,4 TDi które zapitalało dość szybko po autobanie i nie odpuszczało ,prawdopodobnie te 90tki mają znacznie lepszy potencjał niżeli 75 i jeśli miałbym kupić A2 to kierowałbym się ku zdrowej 90tce z myślą o jakiś 115-120 Km w przyszłości
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Sun, 29 May 2011 - 10:24
Post #8


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





A ja znam sporo 1,4 tdi z poważnymi awariami około 130-150tys km,większość tych 75KM,także jak już coś to 90KM i program i nic więcej nie dłubać.


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sun, 29 May 2011 - 11:45
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





a ktoś z was miał styczność z a2-kami? jak tam wygląda ilość miejsca na silnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sun, 29 May 2011 - 12:01
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





nie wiem o co wam chodzi z 1,4 tdi. Ja mam taka arose od dwoch lat nia jezdze i nic sie nie dzieje. taki 1,4 tdi nawet 75 po mocnym programie a a mam taki calkiem zwawo daje sobie robie rade. moje auto ma 120kkm przelotu realnego i nie wymienialem w nim niczego oprocz amorow i akumulatora. kiedys patrzylem w etce jakie sa roznice pomiedzy 75 ps a 90 ps i jakies mega roznic nie ma. Mysle ze 75 mozna przerobic na zminna geometrie


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rally_krakow
post Sun, 29 May 2011 - 13:31
Post #11


User
Dołączył: Mon, 04 July 2005





Dzięki wielkie za odpowiedzi a wiec wychodzi jak co to 90 + chip i będzie dobrze jak co to większy fmic i przelot i to będzie na tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 29 May 2011 - 15:18
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, gdzieś na yutbe jest A2 1,4TDI o mocy 150kuni.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_B230FT_*
post Sun, 29 May 2011 - 18:26
Post #13









Poryj w necie, sa A2 z tym motorkiem ponad 200 koni i 340 Nm, fury dlubniete bez zadnego mexyku, jednak troche rzezby jest. Takie audi znajdziesz na youtube ktoro jedzie prawie 250 kmh. Z tego co pamietam ma zolty kolor i jezdzi w niemczech, sa zdjecia i filmy przerobek w necie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 30 May 2011 - 18:32
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Z A2 nie zrobisz szybkiego wozka. 1.9 tdi nie wejdzie chyba zebys podcinal podluznice lub przesuwal skrzynie. Program + IC + wieksze turbo to wszystko co mozna w miare niskim kosztem.
Seria 1.4 75KM na pewnej obwodnicy:



--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sat, 13 Apr 2013 - 12:32
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Odswierze temat bo u mnie pada powoli turbo (1.4 75KM) czy ktos u nas wlozyl jakies wieksze turbo do tego?
I jeszcze musze odszczekac poprzednia wypowiedz, bez ciecia podluznic mozna wlozyc VR6, wiec 1.9 tez spokojnie wejdzie.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sun, 14 Apr 2013 - 10:59
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





rob555 mial 150 ps w areosie swojej i swego czasu setup na handel. moja arosa na mocym sofcie z coolerem jezdzila rowno z seryjnym arl, byla szybsza od a3 2.0 tdi. uwazam ze 1,4 tdi jest odporniejszy na katowanie niz 1,9 plusem w nim jest to ze nie udalo mi sie zagrzac oleju powyzej 110 stopni


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sun, 14 Apr 2013 - 17:21
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Ogolna droge takiego tuningu znam, bardziej szukam kogos konkretnego kto ja przechodzil w takim konkretnym aucie.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 07:33