![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Witajcie,
Na RacingForum jestem nowy, ale czesc z Was moze mnie kojarzyc (oby dobrze) z Forum Subaru badz z pojezdzawek (Kiece, Torun, Ulez). Sprawa jest nastepujaca... ...ostala mi sie Astra F, 5d. HB, 1.6 8V, circa 70KM. Poniewaz nikt nie chcial kupic tego autka za sensowne pieniadze (a ze mialo polowe czesci nowych i za psie sprzedawac nie chcialem) to naprawilem co jeszcze kulalo, wybebeszylem, zalozylem przyzwoite kubelki z szelkami i nawet zaczelo to jezdzic. Pracuje jeszcze nad poliweglanowymi szybami, lekka maska i paroma drobiazgami. Planuje poupalac autko w kajtkach, ale z 70KM w klasie do 1.6 bedzie slabo. Na pudlo sie nie nastawiam, ale zeby choc nawiazac walke z Civiciem albo Swiftem... Zdecydowanie chce zostac przy 1.6. Wysrubowane osiagi nie sa mi potrzebne, zwlaszcza ze mam jeszcze sklatkowanego Subaraka ![]() Napiszcie prosze jak przedstawia sie mozliwosc swapa na 1.6 16V, najlepiej z krotka skrzynia. Polecacie kogos? Ma ktos taki (zdrowy) zestaw na zbyciu? Jakie sa mozliwosci podkrecenia takiego wolnegossaka? 115 - 120KM to max. co bym widzial w niezaszperowanej osce. Czy te silniki 16V (z osprzetem) sa lzejsze od 8V? Nie nalegam by byl to silnik od Astry F, moze byc wspolczesny, byle podszedl bez wiekszego ciecia i spawania. Jak z dostepnoscia szper do tych skrzyn? Da sie ogarnac temat za jakies 1,5k PLN? Pozdrawiam, Witek -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
silnik różni się głowicą można i 150 kuca wycisnąć z 16v .Szpery za tyle nie kupisz nowka coś koło 3.5tyś ew zaspawać
np http://www.allegro.pl/item763294892_x16xel...astra_ii_g.html -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dzieki za informacje. Przykre ceny tych szper, bo do Subaru za 1,5 daje rade, tylko ze ile ich do osiek sprzedaja
![]() -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
moze silnik daewoo a16dms bylby prostrzym rozwiazaniem
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 19 January 2009 ![]() |
w corsie b gsi jest fajny 1.6 16V i ma kolo 115 PS. Pod wzgledem technologicznym jest zblizony bardzo do silnikow montowanych w astrze f, takze jesli bylbym na Twoim miejscu to zastanawialbym sie wlasnie nad takim. Niestety symbolu nie pamietam tego silnika.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
w corsie b gsi jest fajny 1.6 16V i ma kolo 115 PS. Pod wzgledem technologicznym jest zblizony bardzo do silnikow montowanych w astrze f, takze jesli bylbym na Twoim miejscu to zastanawialbym sie wlasnie nad takim. Niestety symbolu nie pamietam tego silnika. Mnożą się koniki ![]() 109 ps ma corsa różni się sterownikiem Przemyślałem temat i do KJS niezłym rozwiazaniem byłby silnik c16se z corsy A gsi 8v były tez w astrach 1.6 100 mpi ciągnie od samego dołu i 100 koni ma czasem mozna tanio wyrwać ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
dokladnie jk specu pisze
znajomek ma na sprzedanie C16SE za 800zl, kompelt na swap'a do tego ma jeszcze skrzynie F15CR i taki komplecik daje rade http://forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=65173 jego gg: 3900328 -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dziekuje za porady.
Najbardziej sie ciesze, ze nie napisaliscie "1.6 to zlo, zaloz 3.0' hehehe. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin ![]() |
tyle lat upłynęło a tyś dopiero dowiedział sie że tylko MV6 jedzie ??? skąd ty mieszkasz ?
-------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
tyle lat upłynęło a tyś dopiero dowiedział sie że tylko MV6 jedzie ??? skąd ty mieszkasz ? Ale co o kaman? Z zasady lubisz po rookie'ich pojechać? Chłopak ujawnił obawy, jakie miał przed założeniem tematu. Zresztą nie bezzasadne, bo zwykle forumowa brać stanowczo odradza dłubaninę mało rozwojowych silników z dołu gamy danego modelu i poleca swap na największy/najmocniejszy endżin danego producenta wchodzący do auta in question bez rzeźni ze spawarką w roli głównej. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Koszalin ![]() |
ha ha sory za OT ale żle mnie zrozumiałeś - a może 1.6 turbo jak kiedyś Qsy zrobił ???
-------------------- ------------------------------------
był Kadett turbo 16V .... była Omega A 3000 24V big tuurrrbbbooo ... jest dupowóz Oma Bee MV6. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ogarnijcie się ludzie, skoro kolega chce koniecznie tym samochodem i w klasie do 1.6 to co mu innego można było doradzić?
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
tyle lat upłynęło a tyś dopiero dowiedział sie że tylko MV6 jedzie ??? skąd ty mieszkasz ? Nie mam pojecia co to MV6, ale nie watpie ze jedzie. Zapas mocy wole jednak w Subaraku, bo jeszcze skreca ![]() Silnik z turbo nie pojedzie w klasie 1.6 - a na tym mi zalezy. Rownie dobrze moglbym wpadkowac tam 2.0 8V ktore podejdzie bez wiekszej rzezby (i akurat taki silnik jest pod reka) i liczyc ze nie zauwaza podmianki na Badaniu Kontrolnym... ale to nie fair. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Chce do tego podejsc z glowa. Zaladowanie do tego autka ze 150KM skonczy sie brakiem kontroli - bo nie ten zawias, hamulce, buda juz jest zmeczona. Asterka ma przez rok jezdzic w KJSach i dawac frajde z rywalizacji przy relatywnie niskich kosztach serwisu.
Dzisiejsze latanie po torze RC w Toruniu dobilo gumy w wahaczach, ktore zmienialem ze 7 miesiecy temu ![]() Jak z awaryjnoscia 1.6 16V? Bo te 8V to twarde sztuki... -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Musisz koniecznie miec zrobiony rozrząd bo stosunkowo szybko moze pasek powiedzieć papa. Nie cisnąć na zimnym (ale to jak w każdym)
Mam w firmówce podobny X14XE 90ps ma 200tyś km ,50tyś. km na gazie jest z 97 roku. Był permanetnie katowany od nowości ![]() ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Ldz ![]() |
Spróbuj może http://www.inochi.pl/ są z Łodzi (Widzew) specjalizują się w GM, nigdy nic u nich nie robiłem ale wszytko wygląda solidnie.
-------------------- Delta HPE, 2X Dedra Integrale
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
moze silnik daewoo a16dms bylby prostrzym rozwiazaniem to bardzo fajne i niedoceniane silniki, ale niestety średnie ceny na allegro nie są zbyt obiecujące (cena podobna jak za c20xe) znam przynajmniej kilka A16DMS, które miały całkiem fajne gifty z fabryki - w okolicach 110-115 KM, co w połączeniu z krótką skrzynią Lanosa 1.6 fajnie daje radę :] Przebieg momentu również bardzo przyjemny: ![]() 14x KM jest osiągalne bez ruszania dołu. Niestety cena ![]() -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Pepto, dziekuje za kontakt. Nie omieszkam sprobowac, bo moj mechanik dobija mnie czasem nieterminowoscia.
Sane, specu rowniez dzieki! -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
, co w połączeniu z krótką skrzynią Lanosa 1.6 fajnie daje radę :] Od kiedy lanos 1.6 ma krótką skrzynkę? ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 09:46 |