![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
czy ktos moze słyszał lub sprawdzal jak wyglada wytrzymałość garrettów gt28rs i gt2871 na podtrzymanie turbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT czy ktos moze słyszał lub sprawdzal jak wyglada wytrzymałość garrettów gt28rs i gt2871 na podtrzymanie turbo Ja słyszałem. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
wyczerpująca odpowiedź, wszyscy się dużo dowiedzieli. Dzięki
![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie ma za co - na tak sformułowane pytanie jedna z 2 poprawnych:
1. Tak, słyszałem 2. Nie, nie słyszałem. Co Cię dokładnie interesuje? Bo temat jest dosyć rozległy. I polecam powrócić do książek z podstawówki i zasad poprawnej polszczyzny. Chill. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
wedlug mnie jasno wynika z pytania: czy te turbiny sa odporne na ALS czy szybko padaja jak uzywa sie ALS.
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No to w każdym bądź razie:
U znajomego ( ale trzeba więcej opinii żeby wyciągnąć konstruktywne wnioski ) GTRS 0.82AR ( o ile dobrze jeszcze pamiętam ) wytrzymała 3 miesiące wieczornych katów. ALS stosowane dosyć sporadycznie, ale można przyjąć, że te. ok 9x-1xx startów zrobiła. Po jej wyjęciu wirnik wydechowy "zgubił" prawie połowę łopatek, żeliwo wydechowe miało kilka drobnych pęknięć - objaw jak w K03. Przy jeździe np. na odcinkach specjalnych czy innych takich próbach z podtrzymaniem, podejrzewam, iż długo to by nie żyło. Aha, śmigało to w ścierce 2.0, mocy pod 320KM było. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Nauczyciel Stiga Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: sky is the limit ![]() |
-------------------- EVO R.I.P.
M3 "Black is back" :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 April 2025 - 05:08 |