![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
Witam panowie mam bexa w quattro w ktorym obecna hybryda K03 konczy powoli swoj zywot...
Co tu duzo mowic o auto dbam jak moge, w tym miesiacu wpadl nowy kompletny pasek rozrzadu jak i kompletny lancuszek rozrzadu, nowe lozysko alternatora wraz z paskiem, kilka miechow temu nowe rozne wezyki jak i zaworki takie jak N75, dv jak i przeplywka. Do auta leje tylko i wylacznie olej millersa. Z modow mechanicznych to: -Hybrydowe turbo k03rs2 -Duzy intercooler FMIC -Wtryski 440cc -TIP -DP oraz caly wydech 2.75'' na 3 tlumikach, srodkowy Magnaflow i dwa koncowe Magny plus koncówki Ulter -Sprzęgło przerobione u Radzikowskiego wzmocniony docisk, tarcza okuta kevlarem Wszystko robione u Gregora, zestrojone na 261KM / 363NM Lecz turbinka jest mokra i puszcza czasem bąki, pierwsza mysl to K04 tfsi i kucizna ale koszty odstraszaja... Mysl druga swap na 2.7 ale po głebszych przemysleniach tez odpada. Chłopaki co sadzicie by tu wrzucic td04 ??? Ile by mnie to wynioslo ? dodam ze korby musza zostac seryjne, chcialbym by peklo 300 kuni. Jakie macie inne pomysly ? Z gory dzieki za komentarze ze bez sensu bo duzej roznicy w mocy nie bedzie... Turbo i tak bedzie do roboty Heble mam od S4 b6, autko jakos hamuje... Dodam ze jezdzi na lpg i przy wiekszej mocy chcialbym by tak zostalo... Kolega widze ma takie a4 do sprzedania w takim setupie jak bym chcial lecz to jest oska, link ponizej: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8t-...=olx#xtor=SEC-8 Czekam na wasze opinie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zregeneruj obecne turbo i ciesz się jazdą, a nie kombinowaniem.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
wlasnie chodzi o to ze wolalbym miec ciut wiecej mocy...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zawsze możesz założyć K04-064 i wystroić to na okolice 300/380, tak by gaziutek obskoczył, turbo nie będzie się męczyć.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
to racja tylko koszty sa duzo mniejsze na td04 a chce zostac przy ori korbach, gdybym szedl grubo po bandzie to owszem kucizna i k04...
Gazior spokojnie by obskoczyl takie 300/380. Chce zostawic auto na dluzej bo naprawde jest doinwestowane i dobrze utrzymane. 400 nm to takie max wydaje mi sie na obecnej korbie wiec w taki moment bym celowal... Nie jestem za bardzo obeznany dlatego pytam co lepsze tańsze ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
A po co Ci kucizna do seryjnej k04-064? Na hybrydzie to moze i tak. Ale na seri ludzie jrzdza przy 400Nm.
Poza tym nawet wieksze turbo da sie ograniczyc n75 z dolu. Btw. Dolozyc quattro do a4 b6 nie jest wcale trudno |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
To ze sprawa sprawa z quattro jest prosta to wiem, ale mnie to nie interesuje bo mam quattro...
Potrzebuje konkretnej odpowiedzi co i jak i w jakiej cenie by mieć stabilne 300+ i 400 niuta |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
K04-064
Zeby to zaaplikowac to kazdy chyba wie czego potrzeba? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
TD04 to konstrukcyjnie relatywnie stare turbo, aczkolwiek wykres tej niebieskiej z otomoto robi baardzo pozytywne wrażenie. Ori 064 wiele lepszego nie narysuje - jestem pod wrażeniem. Jednak taki 19T po hybrydowaniu u Peruna chyba nie wyjdzie dużo korzystniej niż 064...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
Trochę się rozeznałem i padła decyzja o swapie na 2.7( zawsze chciałem mieć S4 B5)
Wiem ze o wiele łatwiej zrobić swapa z 3.0 na 2.7 w budzie b6, Wiec teraz pytanie czy sprzedawać swoje a4 i kupić w dobrych pieniądzach 3 lytry ? Czy jednak grzebać swoje i silnik sprzedać ? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Zrobe regeneracje hybrydy, a potem zmien to auto na A4 B8 3.0tdi i zrob soft. Wyjdzie Cie cenowo pewnie nawet taniej a bedziesz mial mlodsze auto, ktore na odczucia bedzie jechało niebo lepiej i mniej problemow ze sprzedażą.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Takie swapy na 2.7 to maja sens jak samemu sie ogarnia ,motor pewny i przy przekladce zrobic wsio od a do z co by pozniej nie targac motoru piec razy bo cos sie sypie
Moim zdaniem slaby pomysl -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
K04-064 zapodaj i wydzie Cię to taniej niż swap na 2.7Bit i poźniejsze jego doprowadzenie do serii czy program
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
K04-064 to stary kibel.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Stary?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Też bym nie kombinował, albo regeneracja albo zmiana auta.
Wszelkie zlecane swapy to wtopy chorych kwot za które można zmienić auto na młodsze i szybsze. Dozbieraj i zapodaj np 2.0T + program. Gregor wie coś o tym. Klekot 3.0 może być bardzo kosztowny jak się zacznie sypać ![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Klekot 3.0tdi może być kosztowny jak już będzie baaardzo zajeżdzony. Jeżeli będzie sprawny to tylko soft i stosunkowo niskie spalanie.
Taka samo może być z B7 2.0tfsi, który już swoje przebiegi będzie miał. Żeby B7 2.0TFSI wygenerował moc to też trzeba mu zrobić serwis i zmienić "turbo i pare gratów". Jeżeli chodzi o B8 2.0TFSI to oprócz serwisu dochodzi naprawienie olejożerności na dzień dobry i to też dodatkowe minimum 6k żeby to jeździło. Jak wszystko będzie ok to tylko soft. Jak już wybierzesz co chcesz kupic to potem duże znaczenie ma jaki konkretnie samochod kupisz. W jakim będzie stanie ![]() Powodzenia! |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
Panowie fakt najlepiej by było wrzucić k04 ale do wzdłużnego 1.8t to nie tak hop siup, do tego kucizna, większe wtryski i wychodzi mnie podobnie co 2.7. W dwa siedem większy potencjał no i 2 cyl więcej, dodam ze na gazie jeździ auto a z sześciu garów łatwiej ogarnac większa moc niż z czterech. Wszelkie b8 odpadają i diesle. Jakoś za nowe te auta... nie przepadam za dieslami. Jeśli już to bym kupił e90 330d lub 335d inaczej tego nie widzę. Jeśli w najbliższych miesiącach nie znajdę w dobrym hajsie gotowego projektu to biorę się za swapa. Ostatnio kolega Bieniek sprzedał fajne b6 2.7...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 October 2017 ![]() |
Choć przyznam ze chodzi mi po głowie takie b7 i k04 do tego ale wtedy bym musiał odpuścić gazior
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Ja sie pytam po raz kolejny:
Jaka kucizna do k04? Predzej rewizja motoru ale po holere kucie? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 10:02 |