![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
w przyszlym roku bede zmienial auto- e90 320d chipowana na 200ps-
i rozgladam sie za czym,- nie starszym jak 5 lat, szybkim i w miare ekonomicznym. Auto bedzie jezdzilo po autostradach, do pracy mam 25 km ktore pokonuje 140-200km/h. chcialbym tym razem quatro i mysle nad A3 teraz pytanie- 2.0tdi 170ps- jest juz lepszy/mniej awaryjny od poprzednika 140ps ? Jak znosi program ? Czy 2.0TFSI- jakie sa koszta eksploatacyjne tego auta ?- spalanie...? Jak tutaj wyglada program ? Albo najlepiej niech mi ktos powie ze 3.2 bedzie najmniej problemowy i wcale nie bedzie duzo palil ![]() -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
ja kupilem 2.0 tdi z mysla ze zaoszczędzę na paliwie wydalem 10 tys na na naprawe zjebanych pompek simensa i dalej auto niedomaga drugi raz bym tego nie zrobił tylko kupil benzyne te 2.0 tdi to gowno jakich malo
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
No widzisz, zależy od egzemplarza. Ja w moim A3 2.0TDI nie zrobiłem kompletnie nic, auto miało 140kkm, jeździło aż miło, nic się nie posypało. Aczkolwiek było serwisowane, zalewane dobrym paliwem na sprawdzonej stacji.
Szczerze? A3 Sportback 2.0TFSI Quattro będzie chyba najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Pytanie - dlaczego akurat A3? Toż to małe jest... Jeśli dopiero w przyszłym roku chcesz zmieniać auto to pomyśl nad S3. Ja np. ubolewam, że w Volvo S60 nie ma opcji na AWD i diesla :/ Byłby to świetny samochód, z fajnym klekotem brzmiącym całkiem całkiem i udanym napędem. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
dlaczego A3 ?-
STI nie wydaje mi sie autem na co dzien, no i ten srodek... Evo to samo... S4 drozsze w zakupie i w eksploatacji... Brera w Dieslu za ciezka...choc ladna. 90% jezdze sam, pozostale z zona wiec... po co wieksze auto. Jeszcze 330i/d kusi.. -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
S3 a nie S4 :] Mialem passata 2.0TSI po sofcie na 260 i 360 . Droga wawa-poznan 14l/100 z noga caly czas w podlodze, na autostradzie nie schodzilismy ponizej 180kmh a momentami bylo ponad 260. W miescie srednie spalanie ok 13 normalna trasa gdzie sie nie butowalo dalo rade zejsc nawet ponizej 8l. Chociaz nowy wlasciciel marudzi ze teraz pali mu w cholere trasa 12 a miasto ponad 16, ale on nie potrafi jezdzic
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
+1
Może poprawili w końcu te silniki 2.0TDI, ale ja już bym więcej się na to nie zdecydował. Zraziłem się. Gdzieś tu na forum opisywałem historię swojego 4 letniego passata 2.0TDI 170KM. Auto kupione w PL salonie, serwisowane cały czas w ASO (przez 4 lata faktury na 48 tyś zł) a i tak padła pompa oleju zabierając ze sobą silnik i turbinę, co ASO wyceniło na kolejne 38 tyś zł. Miałem średnie spalanie w okolicach 9,5-10L. Nie wiele większe mam w 200 konnym 1.8T. -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
Kamil- pisalem dlaczego szukam w kascie A3/S3 a nie w kasie A4/S4.
Tak sobie przegladam ogloszenia i widze ze S3 jest w podobnej cenie co podobnie wyposazone "normalne" A3 2.0 TFSI... wiec chyba faktycznie lepiej S3 bedzie wziasc,- silnik ten sam, ale lepse heble i zawiecha- czy tak ? -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No proste i po sofcie bedziesz mial ponad 300KM:)
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 28 December 2009 Skąd: Łask ![]() |
Moze audui A4 B8 2.7TDI lub jesli chcesz quattro to 3.0TDI??
ja w swojej 2.7TDI w spalaniu jeszcze nie przekroczylem 8,5l/100km |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: WrO ![]() |
Miałem 2.0 tdi,jeździłem 2.0 tfsi,na dzień dzisiejszy z tych 2ch tylko 2.0 tfsi Q, warto jeszcze pomyśleć o 330xd jak chcesz 4x4,w moim odczuciu BMW to inna klasa i możesz być niezadowolony po przesiadce z e90.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
W najnowszej budzie. W poprzedniej nie ma. A to już inny pułap cenowy.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Ja posiadam 3.2 quattro sportback calkiem przyjemnie to jezdzi ale mniej rozwojowe niż 2.0 tfsi
-------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
A jak spalanie ?
-------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja posiadam 3.2 quattro sportback calkiem przyjemnie to jezdzi ale mniej rozwojowe niż 2.0 tfsi Taa.. totalnie nierozwojowe ![]() -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze chodzi tutaj raczej o koszta, bo na dobra sprawe do kazdego silnika mozesz dolozyc turbo
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Na pewno masz rację i wątpię, żeby autor był w ogóle zainteresowany mocami rzędu 500KM skoro pierwotnie zastanawiał się nad 2.0TDI. Chciałem tylko uściśli, że "się da".
-------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2011 Skąd: Płock ![]() |
Spalanie takiej 3.2 jest identyczne jak 2.0 tfsi (13-14 L / 100 km ) moja żona jezdząc na codzień ( 10-11 L /100 km ) , przy ostrym upalaniu nie po kojąco zbliża się do mojego ML i można osiągnać wartość 17-18 L .
Jeśli chodzi o nie rozwojowość to chodziło mi bardziej o to ze program ,wydech itp nie zdziałają takich cudów jak w tfsi . Projekt który przytoczyłeś jest mi znany . -------------------- E 63 S AMG
E30 318is zbudowane na Tor ;) E36 328 zbudowane na Tor ;) |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
posiadam w domu a3 2.0tdi oraz scirocco 2.0 tsi, audi bylo kupione pierwsze. w tej chwili w zyciu nie wzial bym diesla. teorie o tym ze te silniki malo pala to bzdury. faktycznie z samochodem nic sie nie dzieje ale...kultura pracy, dynamika i sam komfort jazdy jaki jest w 2.0 tsi to poprostu inna bajka. jednym zdaniem: bierz benzyne:) na plus dla a3 jest jakosc wykonania.
-------------------- AMG
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Fri, 20 May 2011 ![]() |
Ja mam 2.0tdi w VW i pali mi w mieście 8/10 a w trasie 7/9, mało ciekawe auto. Miałem kilka awarii na gwarancji, pompa oleju, turbo i coś tam jeszcze - prawie skończyło się sprawą w sądzie. Nie polecam tego silnika ani VW. Kiedyś miałem 1.9tdi i wspominam o wiele lepiej. Potwierdzam, że kultura i komfort pracy tdi w małej budzie nie jest na odpowiednim poziomie. Poza kilkoma poważniejszymi awariami w pierwszym roku posiadania auta, przez kolejne lata nic się nie działo.
Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 05:19 |