![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2012 ![]() |
Mój letni tatuś chce ożywić samochód. Pacjentem jest outlander 2.0 z dpf'em. Myślałem nad zmianą turbo od wersji 170km z dpf i dopiero chip. Proszę o opinię oraz czekam na ine sugestie co w tym wypadku można zdziałać. -------------------- Ibiza FR 270hp
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Na pewno masz DPF-a ??? jak szukałem silnika do swojego Audi to dzoniłem do ASO mitsubishi i dostałem informacje że w silnikach BSY nie ma DPF-a i taki też silnik nabyłem z 2010 roku . Sprawdz dokładnie
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
A co do podniesienia mocy to jest silnik z grupy VW dlatego Kupiłem taki do swojej Audicy . samym programem zrobisz ok 170KM u mnie fabryka wyszła 156KM . Możesz wsadzić turbine CAHA tak jak ja to zrobiłem , większy IC i w 200KM mozna celować. Generalnie silnik podatny na mody
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2012 ![]() |
Dzięki za odowiedz.
Tak na szybko to : http://www.turbo-sprezarki.com.pl/1-katalo...r-2-0-di-d.html i wychodzi, że ma dpf. Kojarzę z instrukcji żeby w bsy są i nie ma. Chodzi mi tu głównie o słynne" pękające głowice, słabe wtryski i chińskie turbiny'';) Nie wiem co tam siedzie i dlatego postanowiłem zapytać. 1.9tdi to obszar moich zainteresowań. Wracając do tematu, fmic jest. Mówisze, że i tak jest mały? -------------------- Ibiza FR 270hp
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
nie wiem jaki jest bo ja mam audi . Z turbiną to też podpytaj bo j mam silnik wsadzony wzdłużnie a u ciebie jest poprzecznie wiec może być że CAHA nie podpasuje , tylko trzeba będzie wsadzić turbine od silnika poprzecznego 170KM nie wiem jakie one mają oznaczenia
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2012 ![]() |
Tam w komorze silnika to i materac do spania się zmieści;)
Ok, podjadę do jakiegoś magika i podpytam. Powiedz proszę tylko jaki masz moment na tym sprzęgle. -------------------- Ibiza FR 270hp
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
Problemem Outlandera jest jego masa i niski moment, pamiętaj że z sprężarką z CAHA przesuniesz krzywą w wyższy zakres obrotów pytanie czy dla 20ps warto ?, sprawne egzęplarze wypluwają po dobrym modzie 180ps i 400Nm i nawet fajnie to jeździ.
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Warto ja mam obecnie na Caha 205KM i 405 Nm ,
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak poprzeczny motor i z DPF to dać turbo z BMN + chip. Powinno wydać ok ok. 200 KM. Można powalczyć z turbiną KKK od CR 170 KM ale nie jest całkiem P&P - tak ma zamontowane Nexus w swojej O2 BMN.
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2012 ![]() |
180/400 powinno już go ożywić. Faktycznie trzeba przeliczyć km na pln i zastanowić się 180 czy 200. A samo 400 nm dla tego sprzęgła powinno być bezpieczne.
Dzięki za odp-jest nadzieja że samochód będzie reanimowany do życia! po przesiadce z 213/407 z ibizy robi mi się niedobrze podczas jazdy... -------------------- Ibiza FR 270hp
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
180 może być ciężko polecam ci zrobić to co napisał Jaro4444 TU MASZ PRZYKŁADOWY WYNIK TWOJEGO AUTA http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2...e=3&theater
wyszło Mitsubishi 2.0 did,seryjnie 140 Km,po modyfikacji na hamowni 170 Km i 390 Nm |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Te "tylko" 20 KM to przepaść w przebiegu momentu i reakcji na gaz górą obrotów
![]() -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Samym programem robi sie ok 170-175 KM, jesli chciałbys więcej jesteśmy w stanie taką modyfikacje wykonać , będzie to wyglądało podobnie jak tu:
http://www.ecuproject.pl/audi-a3-8p-2.0tdi...bmn-213km-430nm Bezpiecznie mysle że wyjdzie ok 200 KM. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
I o tym piszę co Gulu a jeszcze lepiej zapodać KKK z Golfa VI 170 KM CR. Lepsza jakościowo jak Garrett.
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2012 ![]() |
kkk wydajniejsza???
-------------------- Ibiza FR 270hp
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozbierałem ją i jest identyczna jak CAHA tylko w żeliwie zintegrowanym z kolektorem. Moim zdaniem lepsza jak Garrett z BMN a na pewno ładnie wstaje dołem lepiej jak BRD. Na CAHA się robi w A4 ok 210-215 KM i śmiga bezawaryjnie więc pewnie tu podobnie można wykrzesać bo masz dobry IC w serii.
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sat, 22 September 2012 ![]() |
dokładnie fmic jest "spory".
A przy takiej masie fajnei jakby dół był mocny-wiadomo z głową. Jeżeli jest to banalne pytanie to wybaczcie ale nie siedzę w 2.0- sprzęgło jest to samo co w BMN? -------------------- Ibiza FR 270hp
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozmawiałem z Nexusem z OCP i na KKK w BMN ma 210 KM i 450 Nm przy czym to nie koniec możliwości bo miał cienkie wtryski Siemensa kiedy stroił. Podobno powyżej 3500 obr zdecydowanie lepiej ciągnie jaj turbo BMN.
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
o sprzęgło sie nie martw jak ci tuner zrobi z głową program do nie bedzie dostawało po dupie
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Rozmawiałem z Nexusem z OCP i na KKK w BMN ma 210 KM i 450 Nm przy czym to nie koniec możliwości bo miał cienkie wtryski Siemensa kiedy stroił. Podobno powyżej 3500 obr zdecydowanie lepiej ciągnie jaj turbo BMN. Jarku może i ona troszkę lepiej wstaje niż garrett ale nikt mi nie powie że KKK bedzię tak bezawaryjne jak Garrett, Garretty są poprostu nieśmiertelne i "odpukać"w razie awarii na pewno lepiej dostępne. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 07:40 |