Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 did bsy 140km outlander, jak podnieść moc
nikor11
post Sun, 06 Jan 2013 - 23:22
Post #1


User
Dołączył: Sat, 22 September 2012






Mój letni tatuś chce ożywić samochód. Pacjentem jest outlander 2.0 z dpf'em.
Myślałem nad zmianą turbo od wersji 170km z dpf i dopiero chip.
Proszę o opinię oraz czekam na ine sugestie co w tym wypadku można zdziałać.


--------------------
Ibiza FR 270hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 Jan 2013 - 23:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peter22
post Mon, 07 Jan 2013 - 05:36
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





Na pewno masz DPF-a ??? jak szukałem silnika do swojego Audi to dzoniłem do ASO mitsubishi i dostałem informacje że w silnikach BSY nie ma DPF-a i taki też silnik nabyłem z 2010 roku . Sprawdz dokładnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Mon, 07 Jan 2013 - 05:39
Post #3


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





A co do podniesienia mocy to jest silnik z grupy VW dlatego Kupiłem taki do swojej Audicy . samym programem zrobisz ok 170KM u mnie fabryka wyszła 156KM . Możesz wsadzić turbine CAHA tak jak ja to zrobiłem , większy IC i w 200KM mozna celować. Generalnie silnik podatny na mody
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikor11
post Mon, 07 Jan 2013 - 09:34
Post #4


User
Dołączył: Sat, 22 September 2012





Dzięki za odowiedz.
Tak na szybko to : http://www.turbo-sprezarki.com.pl/1-katalo...r-2-0-di-d.html
i wychodzi, że ma dpf.
Kojarzę z instrukcji żeby w bsy są i nie ma.
Chodzi mi tu głównie o słynne" pękające głowice, słabe wtryski i chińskie turbiny'';) Nie wiem co tam siedzie i dlatego postanowiłem zapytać.
1.9tdi to obszar moich zainteresowań.
Wracając do tematu, fmic jest. Mówisze, że i tak jest mały?


--------------------
Ibiza FR 270hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Mon, 07 Jan 2013 - 13:49
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





nie wiem jaki jest bo ja mam audi . Z turbiną to też podpytaj bo j mam silnik wsadzony wzdłużnie a u ciebie jest poprzecznie wiec może być że CAHA nie podpasuje , tylko trzeba będzie wsadzić turbine od silnika poprzecznego 170KM nie wiem jakie one mają oznaczenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikor11
post Mon, 07 Jan 2013 - 14:02
Post #6


User
Dołączył: Sat, 22 September 2012





Tam w komorze silnika to i materac do spania się zmieści;)
Ok, podjadę do jakiegoś magika i podpytam.
Powiedz proszę tylko jaki masz moment na tym sprzęgle.


--------------------
Ibiza FR 270hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Mon, 07 Jan 2013 - 14:33
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





Problemem Outlandera jest jego masa i niski moment, pamiętaj że z sprężarką z CAHA przesuniesz krzywą w wyższy zakres obrotów pytanie czy dla 20ps warto ?, sprawne egzęplarze wypluwają po dobrym modzie 180ps i 400Nm i nawet fajnie to jeździ.


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Mon, 07 Jan 2013 - 16:08
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





Warto ja mam obecnie na Caha 205KM i 405 Nm ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Mon, 07 Jan 2013 - 16:30
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Jak poprzeczny motor i z DPF to dać turbo z BMN + chip. Powinno wydać ok ok. 200 KM. Można powalczyć z turbiną KKK od CR 170 KM ale nie jest całkiem P&P - tak ma zamontowane Nexus w swojej O2 BMN.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikor11
post Mon, 07 Jan 2013 - 18:48
Post #10


User
Dołączył: Sat, 22 September 2012





180/400 powinno już go ożywić. Faktycznie trzeba przeliczyć km na pln i zastanowić się 180 czy 200. A samo 400 nm dla tego sprzęgła powinno być bezpieczne.
Dzięki za odp-jest nadzieja że samochód będzie reanimowany do życia! po przesiadce z 213/407 z ibizy robi mi się niedobrze podczas jazdy...


--------------------
Ibiza FR 270hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Mon, 07 Jan 2013 - 18:57
Post #11


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





180 może być ciężko polecam ci zrobić to co napisał Jaro4444 TU MASZ PRZYKŁADOWY WYNIK TWOJEGO AUTA http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2...e=3&theater
wyszło Mitsubishi 2.0 did,seryjnie 140 Km,po modyfikacji na hamowni 170 Km i 390 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Mon, 07 Jan 2013 - 19:04
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Te "tylko" 20 KM to przepaść w przebiegu momentu i reakcji na gaz górą obrotów wink.gif


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 07 Jan 2013 - 19:06
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Samym programem robi sie ok 170-175 KM, jesli chciałbys więcej jesteśmy w stanie taką modyfikacje wykonać , będzie to wyglądało podobnie jak tu:
http://www.ecuproject.pl/audi-a3-8p-2.0tdi...bmn-213km-430nm

Bezpiecznie mysle że wyjdzie ok 200 KM.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Mon, 07 Jan 2013 - 19:22
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





I o tym piszę co Gulu a jeszcze lepiej zapodać KKK z Golfa VI 170 KM CR. Lepsza jakościowo jak Garrett.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikor11
post Mon, 07 Jan 2013 - 19:33
Post #15


User
Dołączył: Sat, 22 September 2012





kkk wydajniejsza???


--------------------
Ibiza FR 270hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Mon, 07 Jan 2013 - 19:37
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Rozbierałem ją i jest identyczna jak CAHA tylko w żeliwie zintegrowanym z kolektorem. Moim zdaniem lepsza jak Garrett z BMN a na pewno ładnie wstaje dołem lepiej jak BRD. Na CAHA się robi w A4 ok 210-215 KM i śmiga bezawaryjnie więc pewnie tu podobnie można wykrzesać bo masz dobry IC w serii.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikor11
post Mon, 07 Jan 2013 - 20:00
Post #17


User
Dołączył: Sat, 22 September 2012





dokładnie fmic jest "spory".
A przy takiej masie fajnei jakby dół był mocny-wiadomo z głową.
Jeżeli jest to banalne pytanie to wybaczcie ale nie siedzę w 2.0- sprzęgło jest to samo co w BMN?


--------------------
Ibiza FR 270hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Mon, 07 Jan 2013 - 21:18
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Rozmawiałem z Nexusem z OCP i na KKK w BMN ma 210 KM i 450 Nm przy czym to nie koniec możliwości bo miał cienkie wtryski Siemensa kiedy stroił. Podobno powyżej 3500 obr zdecydowanie lepiej ciągnie jaj turbo BMN.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Mon, 07 Jan 2013 - 21:23
Post #19


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





o sprzęgło sie nie martw jak ci tuner zrobi z głową program do nie bedzie dostawało po dupie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 07 Jan 2013 - 21:32
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(jaro4444 @ Mon, 07 Jan 2013 - 21:18) *
Rozmawiałem z Nexusem z OCP i na KKK w BMN ma 210 KM i 450 Nm przy czym to nie koniec możliwości bo miał cienkie wtryski Siemensa kiedy stroił. Podobno powyżej 3500 obr zdecydowanie lepiej ciągnie jaj turbo BMN.


Jarku może i ona troszkę lepiej wstaje niż garrett ale nikt mi nie powie że KKK bedzię tak bezawaryjne jak Garrett, Garretty są poprostu nieśmiertelne i "odpukać"w razie awarii na pewno lepiej dostępne.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 April 2025 - 07:40